![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat geldt voor Vlamingen en voor alle anderen. Marokkanen in Borgerhout zoeken evenzeer geborgenheid. Wat bezielt TomB om telkens weer een uitleg te zoeken die de Vlaming in verdenking stelt, en de vreemdeling onschuldig verklaart? Als TomB toch moest gelijk hebben met zij xenofoob dogma, dan is psychiatrie een bedrijf met toekomst. Maar het wordt wel ingewikkeld, want om de geborgenheid van al die psychiatrische patiënten te waarborgen zullen wellicht afzonderlijk inrichtingen nodig zijn om Vlamingen, Marokkanen , Turken enz. afzonderlijk te behandelen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Filo, hoe noem jij dan je hekel aan alles wat met het Vlaams Blok te maken heeft? een blokfobie? denk je dat je daar door middel van psychiatrische hulp van verlost kan geraken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-de meerderheid heeft een hekel aan de cd&v -de meerderheid heeft een hekel aan de VLD -de meerderheid heeft een hekel aan de sp.a etc..?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jammer voor jou, maar verzorging blijft zich opdringen ! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan uiteraard zoals Peace zeggen dat de oplossing voor mijn zogezegde blokfobie zéér eenvoudig is: verwijder het zwartblok en ik kan genieten van het leven waarop ik recht op heb... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik wou gewoon de inconsequentie van de redenering van Peace in de verf zetten ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kiezers willen niet dat het VB weg is, dus jij zou hun stel weer gewoonweg negeren? Ik wil je geen slecht leven toewensen ego filo, maar je zult je moeten gaan aanpassen want het VB zal toch meer stemmen krijgen in de nabije toekomst dan jou partij, willen of niet. Maar het grappige is dat dit het werk is van mensen zoals jij, lol. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
D�*�*�*�*�*g, filosoofje. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Volgens de idee van Peace (what's in a name ![]() ![]() Ik wil je geen slecht leven toewensen ego filo, maar je zult je moeten gaan aanpassen want het VB zal toch meer stemmen krijgen in de nabije toekomst dan jou partij, willen of niet. Maar het grappige is dat dit het werk is van mensen zoals jij, lol. Na je herhaalde scheldpartijen twijfel ik er wel aan of je me geen slecht leven wil toewensen (zomaar een gevoeltje) Wat je kristallen bol zegt over de verkiezingsuitslag is toch maar koffiedik kijken (je moet je kristal uit het koffiedik halen ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
en wie moet er daar verzorgd worden ![]() ![]() of het fenomeen "Tony Van Dijck" dat gisteravond nog eens (2° maal) zijn carrière als vrijwillig SS-oostfronter en SS-Fuhrer Vlaanderen uit de doeken mocht komen doen op TV, zonder enige spijt te betonen, ook niet voor een moord (of waren het er twee? ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn naam is P.C. Hoessein ![]() Voornaamste symptomen: - selectief lezen en verdraaien - negeren, ontkennen, minimaliseren - uit de context rukken - het verleden niet los kunnen laten en projecteren op het heden - waanbeelden (het loerend gevaar van een concentratiekamp in aanbouw (door het VB) op zijn dakterras) - scheldpartijen en voorkeur voor agressieve emoticons - uit de hand gelopen fobie voor kritiskasters die zich onmiddellijk vertaalt in verbale agressie - allergie voor een kritische ingesteldheid in het algemeen - onmogelijkheid tot relativeren - weerzin tegenover vrije meningsuiting - ophemeling allochone culturen, verguising en/of ontkenning eigen cultuur ... |
||
![]() |
![]() |