![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister-President
|
![]() Seg... en als we nu eens bij wijze van algemeen pedagogisch project een tijdje de Sharia toepassen?
Dat lost die 'onwetendheid' bij het merendeel van die inbrekers meteen op. Ze weten aan welke prijs... En voor de adepten van het multiculturalisme maakt het datgene waar ze zo voor ijveren iets concreter. Gewoon doen, voor een jaartje of zo... En dan uiteraard 'evalueren'.
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus we moeten wachten tot we beschoten worden alvorens we iets terug doen? Ik weet ook wel dat de proportionaliteit in de wet zit, maar ik ga niet vragen aan een inbreker of hij even wil wachten terwijl ik even achter een kleiner mes ga als het zijne kleiner is dan hetgeen ik vast heb...
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Ik vraag mij trouwens af hoe Marlientje -en verzameld misdaadgoedpratend links- zouden reageren mochten ZIJ slachtoffer zijn van een inbraak. Zouden ze ook vol begrip zijn voor de inbreker, zijn daad proberen goed te praten, en ervan overtuigd zijn dat het hun eigen schuld is dat er ingebroken is bij hun?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De sharia toepassen? Wat is dat dan, dieven de handen afhakken?
Onze toekomstige 'volksvertegenwoordigers' moeten wel een hoop papieren tekenen om hun zitje te krijgen he. Neenee, zo krijgen we die regering nooit bijeen.
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en ze zouden hem een kop Max Havelaarkoffie aanbieden en zich verontschuldigen omdat het deca is.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Doodsbedreigingen?! Eindelijk laat u uw ware aard zien...Krapuleuze taal.
Laatst gewijzigd door forumspook : 7 december 2007 om 23:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() en dat bumperkleven kennen we ook,misschien we een gek of maniak achter die man en werd ie de dood ingedreven,moeilijk te bewijzen weliswaar,maar die dingen gebeuren.
Vorig jaar nog werd een homo beschoten op de autostrade,dus verschiet in niks meer. Een auto is soms een moordwapen... Laatst gewijzigd door Marlientje : 7 december 2007 om 23:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze week is een jonge politieagente doodgeschoten,haar collega zwaar gewond en een buurman eveneens zwaar gewond,ook bij een inbraak dan heb ik u toch niet gehoord. Als die dief nu dood is dan is dat omdat hij was waar hij niet moest zijn!
![]() |
![]() |
#53 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien die ''arme donder'' zijn leeftijd - ik kan mij niet voorstellen dat iemand op die leeftijd zijn eerste keer gaat inbreken - lijkt het mij eerder een beroepsinbreker te zijn die al veel mensen veel leed bezorgde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Zijn die linksen nu helemaal zot geworden dat ze stelen, inbreken, molesteren etc. gaan verdedigen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hoe meer inbrekers sterven hoe beter, da's toch evident zou ik denken?
Laatst gewijzigd door slobodan : 8 december 2007 om 00:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() wat een clichés van links zeg... moet er nog suiker en stroop ook bij op ?! ![]() ARME MENSEN ??? "die duizenden euros betalen voor een vliegtuigticket ?" Pim Fortuyn in intervieuw met Walter Zinzen ![]() ![]() ![]() ![]() Arme Walter is er nog niet goed van ![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 8 december 2007 om 00:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
dat was anders je eerste reactie op dat verhaal van Marlientje Citaat:
![]() neen alle gekheid op een stokje... hij zou er bv gewoon niks mee te maken kunnen hebben klinkt dat zo onlogisch ? ik kan je duizende voorbeelden geven van onschuldigen die zijn opgeknoopt of wat dan ook waar achteraf bleek dat ze er geen bal mee te maken hadden dat heb je nu eenmaal van zodra je gerechtigheid in de handen van de bevolking laat ik kan je eveneens duizenden voorbeelden gevenb van gerechtelijke dwalingen berust op getuigenissen van diezelfde bevolking Citaat:
en moest er al wat van aan zijn een benefiet organiseer je inderdaad niet onmiddellijk voor iemand die totaal geen euvel heeft Citaat:
het is al wel een tijdje geleden dat m'n persoonlijke genoegdoening heeft afgeschaft ... Citaat:
in alle andere gevallen wacht men eerst het vonnis af of het wel klopt dat die of gene iets heeft gedaan en rarara ... zelfs dan moogt ge niks terug doen Citaat:
in veel gevallen is dat inderdaad prachtig maar in de twee gevallen die je hier nu aanhaalt had het maar weinig uitgehaald ( tenzij preventie ) |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() bumperkleven met een Hummer ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |