![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Slikt u medicatie tijdens examens? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
20 | 83,33% |
Anders |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,17% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Even ter informatie: scoren op een universiteit is geen garantie op succes in het bedrijfsleven, verre van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() idd. trouwens, moest iedereen een hoger diploma hebben dan zouden bepaalde jobs, waarvoor minder geschoolden ingezet worden niet ingevuld geraken en het is nu al moeilijk.
neem nu postbodes, vuilmnismannen, en zo meer .... ze zijn nodig mr hebben niet bepaald een hoger diploma ( daar ga ik toch van uit ) er word teveel belang gehecht aan diploma's. iemand met 2 universitaire diploma's kan een minder betaalde job hebben dan iemand die enkel secundair heeft, er moet nog altijd vraag nr zijn. met andere woorden, een diploma is een zekerheid mr absoluut géén garantie voor deftig werk zo gebeurt het wel eens dat mensen met een universitair diploma caissiere mogen worden in een supermarkt omdat ze nt aan den bak komen. terwijl iemand met een secundair diploma ( automechanica bv.) in een fabriek goed brood verdiend.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 10 december 2007 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Minister
|
![]() Citaat:
de ene heeft meer aan studeren en niet zoveel aan lessen, mr ik heb eigenlijk meer aan lessen dan aan studeren. ik neem meer op via een les dan dat ik ooit in mijn kop zou gestampt krijgen door te studeren. ik ben mss een uitzondering ( al denk ik van niet ) mr zo is het wel.
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
of kan dat wettelijk niet ?
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() een geruststelling aan alle studentjes:
het is niet noodzakelijk zo dat ge zonder diploma geen toekomst hebt. ge kunt ook mét diploma geen toekomst hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen verdienen inderdaad beter hun brood (het zou nogal erg zijn) en ik heb er ook al 2 tegengekomen die met hun hogere diploma 's nachts voor mij een pint mogen tappen. Geen slecht woord erover natuurlijk, ik blijf erbij dat iedereen zijn job nut heeft: sommigen zijn nodig om een bedrijf te leiden, maar een goeie hotdog aan een kraampje in de winter kan ook eens smaken ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik herinner mij ooit een college Differentiaalvergelijkingen. Daar hoorde 150 man te zitten. Ooit liep ik er langs en zag welgeteld 3 man in de collegezaal zitten..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() Niet doen. Een ander bedrijf zoeken dat wel investeert in haar personeel is de goede oplossing. En en ik dacht dat Jazeker een Ingenieur was, dus hij hoeft zijn CV maar op mosterboard te zetten en de bedrijven zitten boven op hem als mieren op een klontje suiker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
nu, ik verhonger nog liever dan in een slachthuis te gaan werken, mr allee
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hangt af van welk diploma je hebt he. Als je een paar minuten op google rondzoekt, dan weet je onmiddellijk welke diploma's in de smaak vallen bij de werkgevers en welke waardeloos zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister
|
![]() Citaat:
en trouwens, je kan een bepaalde job aannemen en intussen uitkijken nr een andere. je bent nt verplicht bij die ene te blijven. mr indien je al weinig kansen krijgt, kan mijn idee mss een optie zijn. nogmaals, minder is beter dan niets.
denk eer ge doende zijt, en doende denk dan nog !!!! http://www.indiancountrytoday.com/ Laatst gewijzigd door the outlaw torn : 10 december 2007 om 23:40. |
|
![]() |
![]() |