![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bij een islamitisch huwelijk zie ik het verschil niet zo duidelijk zitten nee.
De vrouw is verondersteld haar vagina+baarmoeder te verkopen en heeft er verder geen zeggenschap meer over. Ze MOET het mannetje terwille zijn, of ze nu wil of niet. dit lijkt me heel dicht in de buurt van verkrachting te liggen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Dat is nu eenmaal de spijtige realiteit op vele plaatsen in de wereld. Wat zou de sociale statuut van Ghulam zijn moest ze niet getrouwd zijn en haar vader haar niet meer in haar onderhoud zou kunnen voorzien?
sin otra luz y guía sino la que en el corazón ardía. Laatst gewijzigd door Visjnu : 23 december 2007 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Burger
|
![]() Totaal niet mee akkoord...ook in andere culturen zal dit beschouwd worden als pedofilie.
Vanaf de leeftijd van 14jaar is het 'sociaal' aanvaard in vele culturen om een meisje vanaf dan als vrouw te bestempelen. In bepaalde culturen is dit een groot feest waar het kind heen uitziet...in Europa moeten de kinderen/vrouwen hun vrouwelijkheid wegsteken tot ze 18jaar zijn.
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wat wil je in feite bedoelen? Dat het noodzakelijk is om je door de eerste de beste te laten verkrachten omdat je anders niet aan een boterham geraakt toch?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dan zou IK respect moeten hebben voor een geloof en een cultuur die eerste alle rechten van hun vrouwen ontnemen en ze nadien ofwel enkel als prostitué kan beschouwen ofwel (en dat vinden ze nog leuker) hen verkrachten omwille van een boterham.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 24 december 2007 om 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Ik denk niet dat iemand daar respect voor moet hebben, in tegenstelling zelfs, we zijn misschien zelfs moreel verplicht om daar iets tegen te doen. Deze toestanden zijn echter niet typisch voor een bepaald geloof of cultuur, maar zijn een rechtstreeks gevolg van de positie van de vrouw binnen de samenleving. We zien namelijk dezelfde (of veel ergere) toestanden op het platteland in Indie, in oost-Congo, enzovoort. Persoonlijk ben ik van mening dat de verbetering van de positie van de vrouw een van de belangrijkste (of misschien zelfs de belangrijkste) factoren is voor de verbetering van het welzijn in de wereld. Daarbij is het echter onproductief om te gaan focussen op hetgeen natuurlijkerwijs voortvloeit uit de huidige situatie.
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zal u eens een voorbeeld geven van de emancipatie in die regio: zelfs mijn oma is, zo'n 65 jaar geleden in een dorpje van Pakistan, nog op haar 10e levensjaar aan een man van 30 jaar (= mijn opa) uitgehuwelijkt. Maar nu, in het jaar 2007, is zoiets door allerlei (o.a. buitenlandse) invloeden volledig onmogelijk geworden. Het wordt daar 'maatschappelijk' niet meer aanvaard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn er dan propere pedofielen ?
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ER zijn meer proper geschoren, gewassen en proper geklede pedofielen dan je denkt hoor. Laatst gewijzigd door daiwa : 25 december 2007 om 01:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Typfoutje van mij.
![]() Maar ik bedoelde meer dat het beeld van een oude ongeschoren pedofiel niet altijd klopt. Laatst gewijzigd door daiwa : 25 december 2007 om 01:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten dat zal het me een worst wezen hoe ze ginds in de islamitische landen hun leven inrichten. Wat me echter géén worst zal wezen is dat men als gevolg van hun miskleunen a) massaal naar onze streken emigreert b) HIER de boel komt verzieken c) HIER even gaat vertellen welke tekeningetjes en filmpkes we wel en niet mogen maken d) HIER nog eens komt mekkeren waarover we wèl en niet mogen praten e) en HIER even komt gebruikmaken van de geplogenheden die WIJ hebben ingesteld en georganizeerd; Men heeft oorzaak en gevolg: ofwel past men zich aan aan de hier geldende normen en waarden, inclusief werkattitude en levensattitude en dan kan men mee gebruik maken van de gevolgen van die levenshouding en attitude. Ofwel behoudt men zijn eigen achterlijke cultuur, maar dan ook de gevolgen van zulke leefwijzen. Dat we HIER volgens UH-HUH geen commentaar meer zouden mogen leveren op pedofiele achterlijke toestanden die GINDS gebeuren is er voor mij al over: wij kunnen er HIER over zeggen wat WIJ willen. En nee, ik ben niet van plan om het arme schaapke ginder uit de klauwen van die vieze vent te gaan halen: dit laat ik over aan de poco wereldverbeteraars: "verbeter de wereld, begin op een ander".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 december 2007 om 11:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Dat heb ik nooit beweerd. Leer eens wat minder selectief lezen. Ik vind het geen goed, en zelfs een dom idee, om GINDS letterlijk in te grijpen.
|
![]() |
![]() |