Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 december 2007, 14:05   #41
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Zeg nu eens zelf, waty is het verschil tussen niet ingrijpen en het zelf doen. Organisatie, maar op vlak van moraal is er toch niet zoveel verschil dan het zelf organiseren, iets wat jij niet mogelijk acht.
Toch een groot verschil, in het slechtste geval, kunnen ze altijd hun handen in onschuld wassen en alles steken op een blunderende CIA, slechte communicatie, etc. Als ze het zelf organiseerden moeten ze ten eerste al goed samenwerken met Al-Quaida, en dat lijkt mij niet erg waarschijnlijk. Al-Quaida bestaat uit extremisten die echt wel geloven in hun zaak en zich niet zomaar voor de kar van de gehate Amerikanen zullen spannen tenzij hen dat goed uitkomt. Waarom zou Bin Laden Bush zo'n plezier gunnen? Er zullen in dat geval altijd contactpersonen zijn, wat het risico dat het ooit zou uitkomen alleen maar groter maakt.
De theorie dat Al-Quaida er helemaal niets mee te maken heeft is volledig ongeloofwaardig, vermits Al-Quaida ZELF de aanslag heeft opgeeist en alle piloten geïdentificeerd werden.¨Niemand anders dan religieuze fanatiekers zou trouwens z'n eigen leven geven voor zo'n terroristische daad.
Zoals ik hierboven uitgelegd heb geloof ik trouwens helemaal niet dat de Amerikanen betrokken zijn en zelfs niet dat ze het wisten, 9/11 kwam hen niet goed uit.

Laatst gewijzigd door tomm : 25 december 2007 om 14:09.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2007, 14:08   #42
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Toch een groot verschil, in het slechtste geval, kunnen ze altijd hun handen in onschuld wassen en alles steken op een blunderende CIA, slechte communicatie, etc. Als ze het zelf organiseerden moeten ze ten eerste al goed samenwerken met Al-Quaida, en dat lijkt mij niet erg waarschijnlijk. Al-Quaida bestaat uit extremisten die echt wel geloven in hun zaak en zich niet zomaar voor de kar van de gehate Amerikanen zullen spannen tenzij hen dat goed uitkomt. Er zullen in dat geval altijd contactpersonen zijn, wat het risico dat het ooit zou uitkomen alleen maar groter maakt.
De theorie dat Al-Quaida er helemaal niets mee te maken heeft is volledig ongeloofwaardig, vermits Al-Quaida ZELF de aanslag heeft opgeeist en alle piloten geïdentificeerd werden.¨Niemand anders dan religieuze fanatiekers zou trouwens z'n eigen leven geven voor zo'n terroristische daad.

Jij gelooft dus de officiele versie????????????????????????????
Mischien zou je je eens kunnen verdiepen in de achtergrond van die
eigenaren van de media. (Bilderberggroep. CFR, Trilaterale commisie,
vrijmetselaars etc etc)

Het begrip Al-Quaida is niet ontsproten aan de CIA bv??

btw veel van die 'kapers' leven nog

Ik vermoed dat niemand van de 'kapers' zijn leven gegeven heeft!
En dat het toestel op afstand bedient werd, maar zo geef ik toe, dat is een vermoeden

Maar het officiele verhaal rammelt aan alle kanten

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 25 december 2007 om 14:09.
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2007, 14:20   #43
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
vrijmetselaars etc etc)

En dat het toestel op afstand bedient werd, maar zo geef ik toe, dat is een vermoeden

Pin d"Ar
Je moet mij niet komen uitleggen dat de VS beleidsmakers een bende cynische klootzakken zijn, maar zoals gezegd 11/09 was niet in hun voordeel. Bij een misdaad moet je altijd eerst en vooral kijken naar het motief, en dat was er niet echt bij 11/09.
De kapers zijn nog in leven? Het vliegtuig op afstand bediend? Ik weet iets van vliegtuigen en het is echt niet mogelijk om een toestel van op afstand zo'n precisiemanoever te laten uitvoeren.Die technologie bestaat nog niet, anders zou die al lang zijn toegepast. Trouwens het toestel zou niet vertrekken zonder piloten, en niet-extremistische piloten zouden nooit hun eigen leven opofferen. Zelfs als jij denkt dat een vliegtuig van op afstand bestuurd kan worden, wat niet zo is, dan nog zijn er op elk toestel airhostessen die in contact staan met de piloten, die alarm zouden slaan nog voor het toestel opstijgt. En nog iets ook Europese inlichtingendiensten (onder meer de Duitse en Italiaanse) kwamen tot de conclusie dat de piloten vlieglessen gingen volgen in de VS en dat ze aangesloten waren bij Al-Quaida. Dat impliceert dat ook Europa bij het complot zou betrokken zijn. Veel Europese landen waren het helemaal niet eens met de inval in Irak, waarom zouden ze dan meewerken met 11/09?

Uw verhaal rammelt aan alle kanten. bvb. er zijn veel passagiers die sms'en gezonden hebben naar hun familie, denk je nu echt dat die families hun medewerking zouden verlenen aan een scenario waarin hun familielid te pletter vliegt? Bepaalde passagiers hebben ook kapers weten te overmeesteren op het vliegtuig bestemd voor het Witte Huis, waarop de kapers het toestel hebben laten neerstorten ergens op het platteland. Ook hier hebben reizigers SMS'en verzonden waarin ze de gebeurtenissen beschreven.
Moest dat allemaal opgezet spel zijn vereist dit honderden mensen die meespelen in het plot, en verschillende landen, En Al-Quaida zelf (ze hebben immers de aanslag opgeëist) en de kans dat het zou uitkomen wordt dan wel bijzonder groot. Zo stom is zelfs Bush niet.
Inderdaad de grote media worden gecontroleerd door Bush-getrouwen in de VS, en daar heeft die handig van gebruikt gemaakt in de aanloop naar de oorlog in Irak, maar zoals je ziet de leugens worden vroeg of laat toch doorprikt. En in de VS is het onmogelijk om zoiets geheim te houden, er zijn immers ook onafhankelijke media. Dat maakt de VS verschillend van bvb. Rusland of China.

Laatst gewijzigd door tomm : 25 december 2007 om 14:36.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2007, 14:21   #44
Hashiwokakero
Banneling

Standaard

Elke post waar het woord Chomsky niet in voor komt mag worden verplaatst naar die 11.000 draad.
Hashiwokakero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2007, 16:16   #45
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Je moet mij niet komen uitleggen dat de VS beleidsmakers een bende cynische klootzakken zijn, maar zoals gezegd 11/09 was niet in hun voordeel. Bij een misdaad moet je altijd eerst en vooral kijken naar het motief, en dat was er niet echt bij 11/09.
De kapers zijn nog in leven? Het vliegtuig op afstand bediend? Ik weet iets van vliegtuigen en het is echt niet mogelijk om een toestel van op afstand zo'n precisiemanoever te laten uitvoeren.Die technologie bestaat nog niet, anders zou die al lang zijn toegepast. Trouwens het toestel zou niet vertrekken zonder piloten, en niet-extremistische piloten zouden nooit hun eigen leven opofferen. Zelfs als jij denkt dat een vliegtuig van op afstand bestuurd kan worden, wat niet zo is, dan nog zijn er op elk toestel airhostessen die in contact staan met de piloten, die alarm zouden slaan nog voor het toestel opstijgt. En nog iets ook Europese inlichtingendiensten (onder meer de Duitse en Italiaanse) kwamen tot de conclusie dat de piloten vlieglessen gingen volgen in de VS en dat ze aangesloten waren bij Al-Quaida. Dat impliceert dat ook Europa bij het complot zou betrokken zijn. Veel Europese landen waren het helemaal niet eens met de inval in Irak, waarom zouden ze dan meewerken met 11/09?

Uw verhaal rammelt aan alle kanten. bvb. er zijn veel passagiers die sms'en gezonden hebben naar hun familie, denk je nu echt dat die families hun medewerking zouden verlenen aan een scenario waarin hun familielid te pletter vliegt? Bepaalde passagiers hebben ook kapers weten te overmeesteren op het vliegtuig bestemd voor het Witte Huis, waarop de kapers het toestel hebben laten neerstorten ergens op het platteland. Ook hier hebben reizigers SMS'en verzonden waarin ze de gebeurtenissen beschreven.
Moest dat allemaal opgezet spel zijn vereist dit honderden mensen die meespelen in het plot, en verschillende landen, En Al-Quaida zelf (ze hebben immers de aanslag opgeëist) en de kans dat het zou uitkomen wordt dan wel bijzonder groot. Zo stom is zelfs Bush niet.
Inderdaad de grote media worden gecontroleerd door Bush-getrouwen in de VS, en daar heeft die handig van gebruikt gemaakt in de aanloop naar de oorlog in Irak, maar zoals je ziet de leugens worden vroeg of laat toch doorprikt. En in de VS is het onmogelijk om zoiets geheim te houden, er zijn immers ook onafhankelijke media. Dat maakt de VS verschillend van bvb. Rusland of China.

Ik zal alleen even op het vette stuk ingaan, het was wel degelijk in hun voordeel, zo kunnen ze er nu allerlei wetten doorheen drukken die anders
echt niet gekund hadden.
En onafhanelijke massa media? laat me niet lachen!
U zou eens verder moeten onderzoeken

Pin d"Ar
Oud 25 december 2007, 16:28   #46
Ramón Gitannes
Provinciaal Statenlid

Standaard

Zou het kunnen dat de oorlogsmachines doorslagen omdat er iets hapert aan de vredesbeweging? Als de vredesbeweging een bedrijf was dan had het al lang een nieuwe CEO benoemd of het was falliet gegaan. Wat heeft Chomsky echt verwezenlijkt? Het maakt niet uit of de CEO goede of slechte bedoelingen heeft, wanneer de resultaten uitblijven ben je verplicht hem af te danken.
Ramón Gitannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2007, 16:43   #47
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht
Zou het kunnen dat de oorlogsmachines doorslagen omdat er iets hapert aan de vredesbeweging? Als de vredesbeweging een bedrijf was dan had het al lang een nieuwe CEO benoemd of het was falliet gegaan. Wat heeft Chomsky echt verwezenlijkt? Het maakt niet uit of de CEO goede of slechte bedoelingen heeft, wanneer de resultaten uitblijven ben je verplicht hem af te danken.
yep

Pin d"Ar
Oud 25 december 2007, 20:59   #48
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ramón Gitannes Bekijk bericht
jup, laten we het marktdenken invoeren in sociale/contestatie bewegingen
Oud 25 december 2007, 21:02   #49
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
jup, laten we het marktdenken invoeren in sociale/contestatie bewegingen
LOL

Ook een zienswijze

Pin d"Ar
Oud 26 december 2007, 08:07   #50
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Haha ja, als je dat wil geloven moet je ook aanvaarden dat de VS ten strijde is getrokken tegen het terrorisme voor het welzijn van de mensheid en Irak is binnengevallen om de Irakezen te bevrijden, zo seniel zijn we nog niet hé?

Ze verklaren in de jaren 90 al van terug naar Iraq te willen (en het midden-oosten in't algemeen). Ze vermelden er zelfs bij dat hun "transformatie" wel eens sneller zou kunnen komen door een nieuwe Pearl Harbor, en wat schrijft George Bush in z'n dagboek op 11 september? "Dit was onze Pearl Harbor".

Nadien bleek ook dat al de beperkingen van vrijheden, inbreuken op de privacy, de oliepijpleidingen en de oorlogen al gepland en gestart waren vóór 11 september.
Daarbij komt nog eens dat er massaal veel geld is verdiend, niet alleen door de aanslagen en aanverwante aandelen zelf, maar door het militair industrieel complex en de olie-industrie dankzij hoge olieprijzen.

En dit is zeer vluchtig het motief van de VS, het gaat veel verder dan dat ik op dit uur kan vertellen

Citaat:
De kapers zijn nog in leven? Het vliegtuig op afstand bediend? Ik weet iets van vliegtuigen en het is echt niet mogelijk om een toestel van op afstand zo'n precisiemanoever te laten uitvoeren.Die technologie bestaat nog niet, anders zou die al lang zijn toegepast.
Ik denk wel dat die technologie bestaat:
http://www.911-strike.com/remote_bb.htm

Maar het doet er eigenlijk niet toe, het is maar een hypothese van sommigen. Je laat je een beetje afleiden door een straw-man.

Citaat:
Trouwens het toestel zou niet vertrekken zonder piloten, en niet-extremistische piloten zouden nooit hun eigen leven opofferen. Zelfs als jij denkt dat een vliegtuig van op afstand bestuurd kan worden, wat niet zo is, dan nog zijn er op elk toestel airhostessen die in contact staan met de piloten, die alarm zouden slaan nog voor het toestel opstijgt. En nog iets ook Europese inlichtingendiensten (onder meer de Duitse en Italiaanse) kwamen tot de conclusie dat de piloten vlieglessen gingen volgen in de VS en dat ze aangesloten waren bij Al-Quaida. Dat impliceert dat ook Europa bij het complot zou betrokken zijn. Veel Europese landen waren het helemaal niet eens met de inval in Irak, waarom zouden ze dan meewerken met 11/09?
Of dat impliceert dat ze patsies hebben gebruikt...
Hoeveel keer is het in de afgelopen jaren voorgekomen dat ze eerst in't groot een verijdelde terreur-aanslag aankondigen om dan nadien stilletjes toe te geven dat ze eigenlijk geen bewijs hebben? En telkens blijkt er iemand van de bekende instanties tussen te zitten die de groep probeerde aan te zetten tot actie.

Citaat:
Uw verhaal rammelt aan alle kanten. bvb. er zijn veel passagiers die sms'en gezonden hebben naar hun familie, denk je nu echt dat die families hun medewerking zouden verlenen aan een scenario waarin hun familielid te pletter vliegt?
Je raapt zomaar wat dingen samen, doet dan heel verbaast, en zegt dan dat er niets van "zijn" verhaal klopt, maar eigenlijk is het uw verhaal.

Volgens mij ben je verkeerd bezig, als je gaat zoeken naar een alternatief verhaal dat "klopt" dan ga je nergens komen. Ik ken veel mensen die met de materie bezig zijn, al jaren, en niemand kan vertellen hoe het precies is gegaan. Maar waar we allemaal mee zijn begonnen, en wat ons allemaal tot dezelfde conclusie heeft gebracht is het onderzoeken van de bewijzen voor het officiële verhaal. Die zijn zo mager dat het je snel duidelijk zal worden dat er van heel het officiële verhaal zogoed als niets klopt.

Uw voorbeeld van sms'jes bijvoorbeeld is niet zo simpel als jij wil laten uitschijnen. Er zijn ook mensen gebeld, en met sommige van die telefoongesprekken zijn "rare" dingen aan de hand. Beste voorbeeld daarvan is Mark Bingham die z'n moeder belt en zegt "mom, it's me mark bingham".

Als test heeft een piloot enkele vluchten uitgevoerd om de receptie op die hoogte te testen, en op 'cruising altitute' (30K voet als ik mij niet vergis) was dat minder dan 0,0. Meer bewijs daarvan is het feit dat veel luchtvaartmaatschappijen investeerden in telefonie aan boord in de jaren na 11 september.

De passagiers op de vlucten zouden ook aan bod moeten komen in een nieuw onderzoek. Het aantal was zéér laag en het aandeel mensen uit de luchtvaart/overheid groot. Bovendien zou maar 1 op 3 van die nabestaanden ooit zijn komen opdagen voor de overheidssteun.

Dus uw hypothese van verzonden sms'en heeft alleen maar meer vragen tot gevolg. Maar 1 of andere theorie ontkrachten doet ze zeker niet.

Welk bewijs is er voor die sms'en? Wie zegt dat ze verstuurd zijn door het familielied? Bestaat die zogenaamde familie wel? Het zou niet de eerste keer zijn dat ze doden laten herrijzen om hun plannen te doen lukken.

Citaat:
Bepaalde passagiers hebben ook kapers weten te overmeesteren op het vliegtuig bestemd voor het Witte Huis, waarop de kapers het toestel hebben laten neerstorten ergens op het platteland. Ook hier hebben reizigers SMS'en verzonden waarin ze de gebeurtenissen beschreven.
Die sms'jes toch..
Ze kunnen zonder problemen (in real-time) de stem zo vervormen dat hij die van een andere persoon aanneemt door middel van een eerder opgenomen conversatie van uw "doelwit". Waarom zouden ze moeite hebben met een sms'je typen?

Citaat:
Moest dat allemaal opgezet spel zijn vereist dit honderden mensen die meespelen in het plot, en verschillende landen,
Nee toch niet, als ze daadwerkelijk patsies hebben gebruikt dan hebben die passagiers of de familieleden geen besef van het complot.
Als de sms'jes vals zijn dan hebben de familieleden er evenzeer geen besef van en de passagiers werden dan hoogstwaarschijnlijk om het leven gebracht.

De verschillende inlichtendiensten hebben waarschuwingen verstuurd naar de VS. Dit zou kunnen aantonen dat zij er niets mee te maken hadden. Wat mij ook aannemelijk lijkt.
Wat mij ook heel waarschijnlijk lijkt is dat mensen die al zoveel jaren in dat vak zitten maar al te goed weten dat het opgezet spel was, en ze weten waarschijnlijk ook maar al te goed dat zo'n dingen meer gebeuren dan de doorsnee mens beseft. Ze weten dus ook maar al te goed wanneer zo'n dingen vermeld kunnen worden en wanneer niet. Dat wil niet zeggen dat ze mee in het complot zitten.

Citaat:
En Al-Quaida zelf (ze hebben immers de aanslag opgeëist) en de kans dat het zou uitkomen wordt dan wel bijzonder groot. Zo stom is zelfs Bush niet.
Ik denk niet dat Al-Qaeda ze heeft opgeëist. Ze hebben wel meermaals herhaald er niks mee te maken te hebben. Wat wel ter sprake is gekomen is het begrip voor de acties. Let ook op op de verschillende Bin Laden video's waarvan degene waarin hij ontkende de enige echte lijken te zijn.

Citaat:
Welke media is dan ofhankelijk?
De enige zender die aandacht besteedde aan mensen die een nieuw onderzoek willen was cspan voor zover ik weet.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2007, 11:55   #51
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
vrijmetselaars etc etc)

Pin d"Ar
Jou verhaal rammelt dus evenzeer.

Je hebt een vermoeden komaan é.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2007, 14:07   #52
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals ik hierboven uitgelegd heb geloof ik trouwens helemaal niet dat de Amerikanen betrokken zijn en zelfs niet dat ze het wisten, 9/11 kwam hen niet goed uit.
Ahum. Bin Laden heeft tot tweemaal toe zelf gezegd in een Islamitsiche krant dat hij niets met de aanslagen te maken heeft.
Oud 26 december 2007, 14:08   #53
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
J
Alles wat je noemt wordty gecontroleerd door een zeer klein aantal bronnen. Het is niet zo moeilijk dit op poten te zetten.
Oud 26 december 2007, 19:15   #54
Babylonia
Parlementslid

Standaard

Ik reis al jaren regelmatig met het vliegtuig sinds 911 heb ik mijn gsm bijna altijd aan laten staan als test ook omdat een piloot vriend (van de BAF) zegt dat dat helemaal geen kwaad kan.
En wel NOOIT heb je ergens bereik nooit kan je bellen of een sms versturen.
N O O I T
pas als je het landingsgestel hoort lossen dan komt er bereik terug
Dat is op 450 meter hoogte.
Babylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2007, 20:14   #55
MIS
Banneling

Standaard

Babylonia, meen je dat nu ?

Redelijk ontnuchterend om dat hier even te lezen, kan dit niet ergens 'officieel' bevestigd worden dan ? Bedoel je dan ook dat al die zogenaamde telefoontjes naar familieleden nep waren ?

Heb een persoonlijke kennis in de luchtvaart, ik stel hem de vraag ook eens. Lijkt me 'interessant' genoeg.
MIS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2007, 20:19   #56
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Meer nog: GW Bush en de neocons hebben de 911-samenzweringstheorieën zelf gelanceerd en houden ze in leven.

Het toppunt van samenzweringstheorie, dus: de samenzweringstheorie is zelf een samenzwering!
Niet zoveel naar Southpark kijken
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2007, 20:22   #57
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samsa Bekijk bericht
van die quote 'over chomsky' klopt nul de botten. hij bekritiseert de council on foreign relations keihard, hij -net als vele anderen- kent het fenomeen 'volcker shocks' om landen in de 'debt trap' te krijgen, enz. enz.
Interessant.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2007, 20:32   #58
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MIS Bekijk bericht
Babylonia, meen je dat nu ?

Redelijk ontnuchterend om dat hier even te lezen, kan dit niet ergens 'officieel' bevestigd worden dan ? Bedoel je dan ook dat al die zogenaamde telefoontjes naar familieleden nep waren ?

Heb een persoonlijke kennis in de luchtvaart, ik stel hem de vraag ook eens. Lijkt me 'interessant' genoeg.

Ja, die waren nep

Citaat:
The CNN newscast added that Ted Olsen also stated that when making the phone call to him from American Airlines Flight 77, his wife couldn’t have had her purse with her at the time because she didn’t use her cell phone. Instead, she used one of the airline phones installed in the back of the passenger seats, and called collect. This is the smoking gun which debunks the “Arab terrorists did it” claim, for it is not possible to make a collect call using such a phone.

The newsmedia later reported that another phone call had been made by a passenger on the aircraft which crashed in Pensylvania. The purported call was made to a telecommunications company phone operator, and allegedly lasted thirteen minutes.

Citaat:
The phone company later contacted the passenger’s wife, claiming that the passenger had said that some passengers were planning to attack Arab terrorists who had hijacked the plane. This alleged phone call lacks credibility, for surely a telephone operator receiving such an emergency call would immediately reroute the call to an appropriate Federal agency, instead of chatting with the hapless passenger for thirteen minutes.

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 26 december 2007 om 20:39.
Oud 26 december 2007, 20:36   #59
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Ik reis al jaren regelmatig met het vliegtuig sinds 911 heb ik mijn gsm bijna altijd aan laten staan als test ook omdat een piloot vriend (van de BAF) zegt dat dat helemaal geen kwaad kan.
En wel NOOIT heb je ergens bereik nooit kan je bellen of een sms versturen.
N O O I T
pas als je het landingsgestel hoort lossen dan komt er bereik terug
Dat is op 450 meter hoogte.

Verbaasd me voor geen meter en ik wil je hartelijk danken
voor deze toelichting.

Pin d"Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 26 december 2007 om 20:37.
Oud 26 december 2007, 20:40   #60
Pindar
Banneling

Standaard

sorry

Laatst gewijzigd door Pindar : 26 december 2007 om 20:40.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be