![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alleszins, de kans is groot dat de procureur seponeert. Die weten ook wie dat de boterham smeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij was beter in Wallonie gaan rondtoeren. Daar was nog groter smogalarm maar daar kreeg niemand een boete omdat franstaligen daarvoor geen boete hoeven te betalen, enkel de boete-opbrengsten van de vlaamse overtreders mogen ontvangen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals, mij gaat het niet over de juridische kant van de zaak (waar u steeds mee afkomt, maar waarover ik het nergens heb). Een chauffeur doet nu eenmaal wat hem opgedragen wordt of denkt u misschien dat die chauffeur denkt "och, wat leuk, ik ga eens honderdveertig rijden". Als DD laat weten dat hij te laat dreigt te komen en "de Mark" zich dus een beetje moet haasten, zal hij op het gaspedaal drukken. Als DD zegt dat hij vandaag naar Kortrijk moet voor een lezing, dan zal "de Mark" hem daar naartoe voeren. Natuurlijk stemt "de Mark" wel in met wat hem gevraagd wordt en dus draagt hij ook een stuk verantwoordelijkheid. Daarom sprak ik over de eindverantwoordelijkheid die bij de opdrachtgever ligt. In menselijke verhoudingen bekeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dedecker heeft groot gelijk, ik heb dat smog alarm vierkant aan mijn laars gelapt en gereden zoals altijd. Als ik geflitst word dan rijdt mijn Italiaanse schoonbroer toevallig met de auto.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus een moordenaar die in de gevangenis wordt opgesloten, houdt zich ook aan de wet, want hij gaat naar de gevangenis?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Wie de straf wil doen kan de misdaad plegen, zo is het spreekwoord.
Laatst gewijzigd door HAMC : 22 december 2007 om 15:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Probleem is dat veel mensen niet langer nadenken dan hun neus lang is. Ze willen ook snel rijden op de autostrade, dan zijn er rapper thuis. Dus stemmen ze Dedecker. Natuurlijk als hun dochter omkomt in een verkeersongeval met een chauffeur die te snel rijdt, dan is die snelheidsduivel ineens een crimineel die ze levenslang achter tralis willen... zo zijn mensen nu eenmaal, kortzichtig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En Dedecker is goed bezig het imago van "de politicus" in de gracht te rijden... Ik ben rijk dus betaal ik de boetekes in plaats van de wet na te leven...en wetten waaraan IK niet meegewerkt heb,of waarin ik niet geloof, kunnen mijn rug op...dat is dus Dedecker ten voeten uit.... Verdomme,verdomme...is dat de LDD "in action"? Laatst gewijzigd door kelt : 22 december 2007 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Och god het is maar een snelheidsboete mensen. Wat een wenende zeik dat je hier leest. Waar is Dronkoers trouwens (!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
WAAROM er snelheidsbeperkingen zijn,en dan nog maar voor een paar daagjes...pfff....who cares nietwaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Een snelheidsovertreding maken betekend niet dat je een gevaar bent op de weg. Trage chauffeurs kunnen even gevaarlijk zijn.
![]() |
#54 |
|
![]() Hij is niet beboet omdat hij te traag reed. En hij heeft al meermaals gepocht over zijn zware voet. Conclusie blijft: het is een potentiële doodrijder, en hij promoot het nog eens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 22 december 2007 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Wat kan mij dat schelen of hij nu al ongevallen heeft gehad. Hij negeert alle veiligheidsmaatregelen, de facto is het een gevaar. We mogen misschien gelukkig zijn dat DD nog niemand heeft meegehad, het is een tikkende tijdbom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja jong, als ge iedereen die al eens geflitst is een rijverbod oplegt, dan schieten er niet veel autobestuurders meer over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het succes van LDD is bij de commie's precies in het verkeerde keelgat geschoten ![]() |
|
![]() |
![]() |