![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#42 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() CD&V - N-VA gaat uitéén eind maart en dan is er plaats voor een gezond rechts Vlaams-nationalistisch kartel: N-VA/LDD.
Het Vlaams Kartel heeft de padstelling van België blootgelegd, CD&V durft daar echter geen conclusies uit trekken. Het is dus tijd voor een écht Vlaams Kartel dat dat wél durft.
#43 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#44 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Verklaring Bart De Bever
![]() Wij gaan zelfs onder water ![]() ![]()
#45 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() U moet eens leren verder te denken dan louter partijbelang. Straks bent u nog even tevreden met de situatie als Raf en Patriot. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Mja niet letten op extreem, die wil zich enkel interessant maken ![]() Trouwens, de ervaring het laatste jaar op dit forum leert me dat de meningen hier niet meer overeenkomen met de werkelijkheid. ![]()
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moest ik eens afkomen dat ik bijvoorbeeld het VB zou willen laten verbieden...je kan de reacties wel voorstellen zeker, Max?
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je daarvan vertrekt om goed bestuur te realiseren, dan ben je verkeerd bezig. Als je een probleem ziet en dat met een "tegenstander" wil oplossen, moet je alle mogelijkheden bekijken en niet van tevoren met jouw idee afkomen. |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alweer zo'n draad waar de meeste posts echt overbodig zijn.
Namelijk zo: "Ik heb niet op de nva gestemd, en ook nu geloof ik ze niet meer". Ja, jongens absolute aanhangers van andere partijen: dat weten we dus al langer dan vandaag hé. Richten jullie zich aub tot de partijen waar jullie vorige juni op gestemd hebben. Voor mij kan het Weverke nog altijd erin lukken om een dikke vis te vangen. Ik geloof hem als hij zegt dat op de wijze zoals hij handelt, hij het meeste kans heeft om de dikste vis aan de haak te slaan. Blijkbaar is dit goedgekeurd door het kongres (of partijraad, blijft al eender) van de NVA eer op de week. En meer moet dat dus niet zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zat toch wel beduusd op zijn parlementaire bank en gaf geen applaus. |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Parlementslid
|
![]() BDW tijdens te verkiezingsstrijd: geen staatshervorming geen N-VA in de regering. Ze zitten zelfs niet in de interimregering. Dus ik zie niet waar hij de mist is ingegaan. Ik heb zelfs veel respect voor die man.
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Van dezelfde orde als een vriend van mij die examen Duits gedaan had en bij het buitengaan zei: ik denk dat ik goede punten zal hebben; ik heb bijna niets gezegd. ik zal dus wel niet veel fouten hebben gemaakt.
Laatst gewijzigd door straatrue : 23 december 2007 om 21:06. |
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Democratie in België. Verkiezingsuitslagen 10 juni 2007 (kamer): PS: 724.787, -2,16%, 20(-5) zetels Open VLD: 789.445, -3,53%, 18(-5) zetels Vlaams Belang: 799.844, +0,40%, 17(-1)zetels En U, vindt U dit normaal? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Dubbelnick!