![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Abortus na 14 weken zwangerschap moet kunnen. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 40,00% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 34,55% |
Ja, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,91% |
Neen, maar ... |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Geen idee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,27% |
Aantal stemmers: 55. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles liever dan je ongelijk te moeten toegeven hé Raf?! Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() probeer anders nog spacier vergelijkingen, beetje teveel horrorfilms gezien?
U zegt dus dat het geen zin heeft met u te discussieren daar reacties op uw posts, er plotseling voor zorgen dat dit uw posts niet meer worden? Is dat zoiets als een vrouw die zwanger wordt en daardoor plotseling geen eigenaar meer is van haar eigen lichaam?
![]() |
#583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoiets heeft een naam weet je?! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 augustus 2009 om 17:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U regeert op dingen die ik niet zeg of beweer. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies wat ik over jou denk, Paulus. Zo zie je maar...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weiger anderen hun vragen niet te beantwoorden, Paulus, alleen de jouwe. Had je dat nog niet door?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 25 augustus 2009 om 17:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vroeg naar het wetsartikel waarin er verwezen wordt naar pedofilie, liefje. Had je de vraag niet goed begrepen? Ik had er nochtans een linkje naar het strafwetboek bij gezet...
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zal het zo lukken, denk je?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dan zou ik u aanraden op te houden met zaken te beweren of zeggen.
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlak voor de geboorte toch niet?
![]() Da's der ook wel wa over vinek. Verhoog de limiet tot vlak voor wanneer de vrucht levensvatbaar is. (Het record van vroeggeborenen die het overleefde staat op een week of 25 zeker?). Ik stemde dan ook (als enige) op "ja, maar" - Abortus moet kunnen tot 24 weken - Geen abortus onder de 18 (tenzij verkrachting) En dan nog zou ik campagne's op zetten om abortus tegen te gaan. Om bijvoorbeeld de moeder kosteloos te laten bevallen, en het kind te laten adopteren aan holebikoppels die in de meeste landen geen kinderen mogen adopteren. Laatst gewijzigd door bgf324 : 25 augustus 2009 om 18:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een man van 45 die een twaalfjarige een tongzoen geeft is pervers. Het is ongewenst en verboden gedrag. Hoe het heet is bijzaak. Ik hoop dat je iets bijleerde. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer men berichten van mij opzettelijk verkeerd interpreteert om me woorden in de mond te leggen die ik nooit uitsprak, dan heb ik het recht om mij daartegen te verweren, of vind jij van niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je mag nog duizend keer zeggen dat het niet waar is. Ik weet dat ik het ooit in één of andere thread, van jouw hand mocht lezen. Zeker weten. Meer nog, je hebt het na herhaalde verzoeken zelfs nooit willen intrekken. Durf niet zeggen dat het niet waar is, want dat is het wel. Dus: Toonje lager Raf. En niet doen alsof het slechts om het verkeerd gebruik van een psychologische of juridische term zou gaan. Ik weet wat je ooit ergens schreef. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 augustus 2009 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee Raf. Jij liegt.
En niet voor de eerste keer. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 25 augustus 2009 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach kom Paulus, je weet zo goed als ik dat je weldegelijk ooit beweerd hebt dat bestialiteit, als het dier zich niet te hevig verzet, een normale seksualiteitsbeleving is voor u.
En je mag nog duizend keer zeggen dat het niet waar is. Ik weet dat ik het ooit in één of andere thread, van jouw hand mocht lezen. Zeker weten. Meer nog, je hebt het na herhaalde verzoeken zelfs nooit willen intrekken. Durf niet zeggen dat het niet waar is, want dat is het wel. Dus: Toonje lager Paulus. En niet doen alsof je niet meer weet dat je hier in geuren en kleuren beschreef hoe je de achterpoten van je schaap in je laarzen stopte, zodat het niet zou gaan lopen... Ik weet wat je ooit ergens schreef. Raf. Zie je: ik kan dat ook. ![]()
![]() |
![]() |