![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan een gevangenis bouwen zodat je er erg weinig nodig hebt, doe ze allemaal nen halsband aan, met wat electrodes in, en een straffe batterij, niet luisteren, is remote getazerd worden, je bouwt afgescheiden zones een cel heeft een voor en achterdeur, een kant om bij de andere gevangenen te komen, een kant om bij de bewakers te komen enz... je maakt dit zo veilig , onveilig als je zelf wil, zijn er problemen in die gevangene zone, gewoon de ventilatie afschakelen en traangas of iets anders naar binnen pompen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Straffen mag maar humaan en consisquent, kwellen leid alleen tot overgefrustreerde mensen die nog minder geschikt zijn om opnieuw te lossen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een nieuw lief uit de Oudemanstraat pakt dus geen verf. Ik denk dan ook dat het gevangenispersoneel dat u dit verteld heeft ronduit staat te liegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat we weten is dat Belgie veroordeeld is door Europa omdat de rechten voor gevangenen die als dusdanig in Europa verplicht zijn hier niet van toepassing zijn. Bij de veroordeling zei Onckelinx, "rechten geven aan de gevangenen? Nooit! Want anders moeten we morgen driekwart loslaten." Dus ik ben heel benieuwd naar die rechten die de gevangenen hebben gekregen in de laatste jaren. Nog even verder over uw post, men gaat de ongehoorzame gevangenen neerschieten? Men gaat in de gevangenis de cipiers met wapens laten rondlopen? Dan voorspel ik u dat er inderdaad een aantal mensen gaan neergeschoten worden, en dat gaan niet alleen gevangenen zijn, wees gerust. U moet eens opzoek gaan naar het aantal cipiers dat bijeen geslagen wordt in de gevangenissen, stel u eens voor dat er dan gevangenen en of internees zijn die met een geladen pistool of geweer rondlopen. Ik garandeer u dat de cipiers geen wapens in de gevangenis willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze kunnen daar ook een paar varkens, schapen zetten, en als je het modern wilt doen, een mooie sexpop die kreunt op het juiste moment
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn dan ook gewoonlijk die laatsten die om de zoveel tijd overgeplaatst moeten worden omdat ze door een gevangene bijeen geslagen zijn. Want geloof me nu, iedere persoon die het bloed onder zijn nagels uit gepest wordt heeft een punt waarop hij doorslaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Banneling
|
![]() Er zal wel kaf tussen het koren zitten, maar een beetje meer algemeen respect voor werkmensen die volcontinu tussen de marginalen zitten is gepast..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het aantal verkrachtingen in 't gevang gedaald, door de invoering van het intiem kontakt ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ene gevangene mag neuken; de andere niet.
Omdat den ene toevallig één week vroeger een nieuwe relasie begonnen is dan de andere. Of dat den ene die relasie kan bewijzen, en den andere niet. Of dat den ene een vrouw heeft die daarover wil liegen, en den andere niet. Ik ben natuurlijk wel voorstander om geen intiem bezoek toe te laten in 't gevang. Het gevang moet geen all inkloezif vakansietoestand worden. (tegelijk ben ik voorstander voor een soort soft-gevangenissen, voor die misdadigers die, als ze ontsnappen, geen kritisch gevaar zijn voor de samenleving .. bla bla ... of topik)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 januari 2010 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo mag bijvoorbeeld iemand die vandaag zestien wordt een film zien die KTN is, en iemand die een week jonger is niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hetzelfde gebeurt met vrouwelijke en mannelijke gevangenen die elkaar zien wanneer ze educatieve programma's volgen (lessen, opleiding) en waar de scheiding en tussen M en V niet altijd strikt is. Men schrijft brieven als gevangen naar elkaar en na x-aantal maanden mogen de twee "tortelduifjes" in de gevangenis de koffer induiken op kosten van u en ik. Klinkt misschien ongeloofwaardig voor sommigen, maar het is de realiteit vandaag in onze Belgische gevangenissen.
N-SA Koppensnellers Deel 1 Koppensnellers Deel 2 Koppensnellers Deel 3 Nation Autonoom Laatst gewijzigd door N-SA : 18 januari 2010 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() En die zijn net zoals 90% van hun collega's vragende partij voor ernstige inperking van de rechten en privileges voor gevangenen, en een uitbreiding of herstel van hun eigen rechten als personeel.
![]() |