Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 15 december 2010, 08:55   #581
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Hoe het ook zit...BDW heeft zich bij Vilderke al evenzeer als een bange wezel gedragen als dat hij doet bij de onderhandelingen.
Dit was het uitgelezen ogenblik om tegen de demoniseringsoffensief in de tegenaanval te gaan.
BDW is een kampioen in het lucide one-linergevecht.
Hij had Vilderke tussen zijn boterham moeten leggen met uitspraken als: "maar mijnheer De Vilder: het is uw plicht als journalist om informatie te zoeken en weer te geven. Dát is nu net wat Der Spiegel heeft gedaan. En nu komt u mij hier in prime time publiek vertellen dat u die informatie liever gecensureerd ziet? Welk is uw agenda dienaangaande? Is dat de gewoonte hier?"

Hij heeft de afgelopen verkiezingen zwaar gescoord door ongecomplexeerd tegen het establishment aan te knallen. De BDW van vandaag is slechts en schim van de ongrijpbare pallieter van een half jaar geleden.

Hij straalt de levensvreugde uit van Goofy Jambon....

Zo win je geen zieltjes....
een dikke ²
Anna List is offline  
Oud 15 december 2010, 09:06   #582
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je de haatslierten uit uw ogen wrijft kanijn dan zal u merken dat mijn exposéke zeker niet "tegen" BDW is gericht maar eerder een zorgeljke vaststelling is van de perceptie die zijn (en ook mijn) vijanden (waar ik niet toe behoor) in de miljardenslurpende regimepers minutieus en doelgericht aan het opbouwen zijn.
Als u wat verder doordenkt zal u ook mijn opluchting merken dat ik als VB sympathisant nu een BDW aan de onderhandelingstafel heb...de laatste keer dat ik keek was dat een zekere Leterme...go figure...
Daarom ook mijn bezorgdheid...

Daarom kanijn...als u een vijand zoekt...zoek dan ergens anders...ik voel mij niet aangesproken...
Nva-paranoïa eindelijk ook doogdrongen tot het in spinnenwebben omhulde VB...
Another Jack is offline  
Oud 15 december 2010, 09:17   #583
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Als je de haatslierten uit uw ogen wrijft kanijn dan zal u merken dat mijn exposéke zeker niet "tegen" BDW is gericht maar eerder een zorgeljke vaststelling is van de perceptie die zijn (en ook mijn) vijanden (waar ik niet toe behoor) in de miljardenslurpende regimepers minutieus en doelgericht aan het opbouwen zijn.
"bange wezel " "slechts en schim" "Goofy Jambon"

Oh nee, echt niet tegen de NVA gericht hoor.

Citaat:
Als u wat verder doordenkt zal u ook mijn opluchting merken dat ik als VB sympathisant nu een BDW aan de onderhandelingstafel heb...de laatste keer dat ik keek was dat een zekere Leterme...go figure...
Daarom ook mijn bezorgdheid...

Daarom kanijn...als u een vijand zoekt...zoek dan ergens anders...ik voel mij niet aangesproken...
Zoals ik al eens gezegd heeft wie heeft vijanden nodig met zo'n "vrienden" . Je zou ipv deze onzin te posten de NVA beter steunen. En niet steeds oproepen dat de wever en de NVA domme dingen doet die het hele onderhandlingen kelderen en waarmee we gegarandeerd een regering zonder NVA hebben.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 15 december 2010, 09:17   #584
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
paranoïa ? Is niks paranoïa aan, politiek is nu eenmaal 1 tegen allen altijd. Denk je nu echt dat gelijk welke partij NVA gaat helpen meer stemmen te halen?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

k9 is offline  
Oud 15 december 2010, 09:23   #585
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het is simpel, als je nu Belg, Vlaamsnationalist of Vlaming bent.
Als politicus doe je zo'n uitspraken niet.
Je zou er namelijk iedereen, dus alle Belgen, Vlamingen of Vlaamsnationalisten kwaad kunnen mee doen.

Eenstemeer een bewijs dat er binnen NV-A weinig mensen zitten die verstand hebben van economie.
Maar dat wisten we eigenlijk al na het optreden van Danny Pieters op één.

Dus de waarheid verzwijgen en ons zelf iets wijsmaken.
We staan voor de rand van de afgrond en we willen een belangrijke stap voorwaarts maken ....
Oud 15 december 2010, 09:24   #586
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
welke paranoïa ?

kunnen FR en NL taligen nu al aan één tafel zitten zonder te schelden ? of 'vergaderen' ze nog altijd apart ?
Anna List is offline  
Oud 15 december 2010, 09:25   #587
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
"bange wezel " "slechts en schim" "Goofy Jambon"

Oh nee, echt niet tegen de NVA gericht hoor.

Zoals ik al eens gezegd heeft wie heeft vijanden nodig met zo'n "vrienden" . Je zou ipv deze onzin te posten de NVA beter steunen. En niet steeds oproepen dat de wever en de NVA domme dingen doet die het hele onderhandlingen kelderen en waarmee we gegarandeerd een regering zonder NVA hebben.
als je t parcours van Dewever van de laatste twee maand bekijkt ... lijkt het mij tactischer van Dewever op tijd te laten weten dat hij zijn arm al veel te ver uitgestoken heeft.
Anna List is offline  
Oud 15 december 2010, 09:31   #588
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
welke paranoïa ?

kunnen FR en NL taligen nu al aan één tafel zitten zonder te schelden ? of 'vergaderen' ze nog altijd apart ?
K9 die systematisch keft op iedereen die geen NVA-avatar, daar doelde ik op.
Another Jack is offline  
Oud 15 december 2010, 09:33   #589
k9

Standaard

Citaat:
als je t parcours van Dewever van de laatste twee maand bekijkt ... lijkt het mij tactischer van Dewever op tijd te laten weten dat hij zijn arm al veel te ver uitgestoken heeft.

Waar dan wel? De nota de wever was "te ver" volgens jou?

k9 is offline  
Oud 15 december 2010, 09:33   #590
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar dan wel? De nota de wever was "te ver" volgens jou?
idd
Anna List is offline  
Oud 15 december 2010, 09:34   #591
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
ah ok sorry, had t anders begrepen, en niet de moeite gedaan om voldoende ver terug te lezen, mea culpa.
Anna List is offline  
Oud 15 december 2010, 09:34   #592
k9

Standaard

Citaat:
Nee hoor ik reageer gewoon op onzin, en die schijnt hier van vele kanten op de NVA af te komen.

kan ik eraan doen dat jij en anderen zoveel onzin spuien?

k9 is offline  
Oud 15 december 2010, 09:37   #593
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee hoor ik reageer gewoon op onzin, en die schijnt hier van vele kanten op de NVA af te komen.

kan ik eraan doen dat jij en anderen zoveel onzin spuien?
Maak een lijstje:
- 1 met alle slechte Vlamingen.
- de andere met Nva'ers.

Zo kan je je niet vergissen wanneer je begint te keffen.
Another Jack is offline  
Oud 15 december 2010, 09:41   #594
EddyBal

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Dus de waarheid verzwijgen en ons zelf iets wijsmaken.
We staan voor de rand van de afgrond en we willen een belangrijke stap voorwaarts maken ....
Hopelijk heb je je parachute aan. Of wou je zelfmoord plegen?
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 15 december 2010, 09:44   #595
EddyBal

Standaard

Citaat:
Volgens de franstaligen heeft hij vooral zijn tong te ver uitgestoken
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 15 december 2010, 09:53   #596
k9

Standaard

Citaat:
Maak een lijstje:
- 1 met alle slechte Vlamingen.
- de andere met Nva'ers.

Zo kan je je niet vergissen wanneer je begint te keffen.
Of iemand lid is van NVA maakt mij weinig uit hoor.

En ga je ooit nog eens iets inhoudelijk zeggen of blijft het bij deze zinloze domme posts?

k9 is offline  
Oud 15 december 2010, 09:56   #597
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
Volgens de franstaligen heeft hij vooral zijn tong te ver uitgestoken
voor de gallerij ... Franstaligen zijn vooral veel betere onderhandelaars dan Vlamingen
Anna List is offline  
Oud 15 december 2010, 10:12   #598
EddyBal

Standaard

Citaat:
voor de gallerij ... Franstaligen zijn vooral veel betere onderhandelaars dan Vlamingen
Niet akkoord. Eens kijken hoe ze reageren moest er een franstalige partij aan tafel zitten die BGW blindelings volgt zoals Genez EDR volgt...
EddyBal is offline  
Oud 15 december 2010, 10:16   #599
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Ik ben geen fan van BDW maar het artikel in Der Spiegel was inhoudelijk zeer goed.

Laatst gewijzigd door Ratatosk : 15 december 2010 om 10:16.
Ratatosk is offline  
Oud 15 december 2010, 10:25   #600
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Het is simpel, als je nu Belg, Vlaamsnationalist of Vlaming bent.
Als politicus doe je zo'n uitspraken niet.
Je zou er namelijk iedereen, dus alle Belgen, Vlamingen of Vlaamsnationalisten kwaad kunnen mee doen.

Eenstemeer een bewijs dat er binnen NV-A weinig mensen zitten die verstand hebben van economie.
Maar dat wisten we eigenlijk al na het optreden van Danny Pieters op één.
De Wever heeft in zijn Spiegel-interview geen jota gezegd dat hij nog niet eerder heeft aangehaald. Maar de francofonie en haar Vlaamse fellow-travellers zijn in alle staten. Om de eenvoudige reden dat het om een buitenlands weekblad gaat. Maar uitgerekend dat is een héél goeie zaak. Want die buitenlandse media laten zich maar al te dikwijls informeren door de partizane francofone pers. Het door de Belgicisten verspreide paniekberichtje dat Standard & Poors zich laat inspireren door het Spiegel artikel is gisteren uitgelopen op een sisser. Gewoon opgezet spel.

Tussen haakjes: wat heb je nu weer uitgekraamd dat je bericht "geknipt" werd?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be