![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#581 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#582 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er hoeft trouwens niets mis te zijn met papieren (zie manta) om even 'n identiteitscontrole te doen. Citaat:
Denk jij dat dat enkel bij Albanezen gebeurt? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hoe ben jij 't dan te weten gekomen? De man stond geseind, dat betekent dat hij mee naar 't bureau moet om de zaken te klaren waarvoor hij geseind stond, daar is niets racistisch aan. Dat de man wat langer is moeten blijven is 'n andere zaak, waarvan nog niemand weet wat daar de reden voor is of zou kunnen zijn, d�*t is dan ook 't ènige waarover je je druk zou kunnen maken, en proberen opheldering over te krijgen, NIET dat er 'n identiteitscontrole gedaan werd, gebeurt vaker. Dat er adhv die identiteitscontrole aan 't licht kwam dat de man geseind stond en derhalve mee naar 't bureau moest is ook niet uitzonderlijk of racistisch, gewoon normale procedure. Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|||||||
|
|
|
|
|
#583 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zal 't m'n nichtje vragen, pas op èh, zij is flik (enfin ze is inspecteur, doet slachtofferbejegening en ze heeft ne zwarte gordel shodan), en hare vent is commissaris ergens in 't Brusselse...zal 't hen eens vragen, 't is dat ik er nog weinig contact mee heb. Citaat:
Zo kunnen we nog 'n hele tijd blijven doorgaan, zonder resultaat, 't enige wat hier, volgens mij, niet echt kosjer is, is de duur die de man heeft moeten doorbrengen in bewaring, wat daarvan de reden is, weet ik niet, hebben we 't raden naar, er kunnen zoveel verschillende redenen zijn, racisme lijkt me toch wel ècht ver gezocht iig.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
||
|
|
|
|
|
#584 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#585 | |||||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Waarom zouden ze dat (moeten) doen; van 'n 'worst case scenario' uitgaan & meteen 20 combi's oproepen, je wordt aangehouden door politie, ze controleren je 'papieren' (en nog wat andere dingen), indien zij denken dat er misschien iets niet pluis zou zijn met je 'papieren' controleren ze hun apparateke in hun combi, Citaat:
Ik dacht dat dit gebeurde als er iets verdachts is, iets niet pluis,.... Ze doen dat toch niet van iedereen. Citaat:
Jij denkt precies in uitersten. Citaat:
Die worden geconsulteerd in de combi, op hun apparateke. Daarvoor heb je toegang nodig, een beveiligd netwerk,... Citaat:
Citaat:
Volgens DVZ was dit wel degelijk een fout van de politie. Citaat:
Citaat:
Waarom een nationale gegevensbank?http://www.polfed-fedpol.be/org/org_cg_cgo_dsb_nl.php Citaat:
Dat is dezelfde zaak. |
|||||||||
|
|
|
|
|
#586 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien hebben die agenten wel gedacht dat er iets niet pluis was, weet ik veel, maar er hoeft zelfs niet iets niet pluis te zijn met je 'papieren'. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat de man niet geseind stond en niet mee naar 't bureau had gemoeten? Citaat:
|
||||||||
|
|
|
|
|
#587 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet iedereen loopt in België rond met een verouderd Albanees paspoort en een Finse verblijfsvergunning. Dat trekt inderdaad de aandacht.
|
|
|
|
|
|
#588 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb 'n Belgische ID kaart, Europees rijbewijs, Spaanse boorddocumenten met mijn naam op, Spaans kenteken, genoeg redenen om die controle uit te voeren, maar ik doe daar niet flauw over en ga geen 'racisme' lopen krijsen.
|
|
|
|
|
|
|
#589 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#590 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#591 |
|
Banneling
|
Aangezien Albanese bendes het land teisteren zou men elke Albanees preventief moeten arresteren.
|
|
|
|
|
|
#592 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#593 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#594 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#595 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#596 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is dubbel hun werk niet doen. Goed opgemerkt. |
|
|
|
|
|
|
#597 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Geseinde persoon Laatst gewijzigd door Baka : 20 januari 2012 om 10:50. |
|
|
|
|
|
|
#598 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=592 Jij had het toch niet over geseinde personen. Jij wil iedereen preventief arresteren op basis van nationaliteit. |
|
|
|
|
|
|
#599 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alba stond geseind, politie deed hun werk. Laatst gewijzigd door Baka : 20 januari 2012 om 14:49. |
|
|
|
|
|
|
#600 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
"De Federale Gerechtelijke Politie van Leuven heeft vorige week een bende inbrekers opgerold die over het hele land actief was. Vier inbrekers, Albanezen, werden opgepakt en aangehouden, net als twee helers, een Spanjaard en een Macedoniër.
Zes andere verdachten worden nog opgespoord en staan ondertussen internationaal geseind. De inbrekersbende zou tientallen, zoniet honderden, feiten gepleegd hebben en één van de verdachten zou zelfs in aanmerking komen voor 500 feiten. Dat meldt het Leuvense parket." http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...n-feiten.dhtml Mss kwam die Albanees uit deze draad even z'n vriendjes bezoeken ? |
|
|
|