![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou in de VS of om het even wel 'westers' land niet anders zijn. Waarom is het dan 'kwalijk' in Venezuela? Volg best niet klakkeloos het discours van de rechtse oppositie. Maar ik kan wel begrijpen dat dat niet gemakkelijk is aangezien de Europese pers eveneens dat discours volgt. Maar u kan Spaans, dus u kan wel de versie van de twee kanten bestuderen als u dat zou willen.
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 januari 2013 om 03:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De stervende Chavez is nog niet dood, maar lokt nu al een machtstrijd uit...
Chavez foe: Two top Chavez allies feuding ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ondertussen geeft men toe dat er eigenlijk geen uiterlijke tekenen zijn van een machtsstrijd, en kan men er zelfs niet omheen dat het niet onconstitutioneel is wat er gebeurt. 'Gewoon' wat de gemoederen pogen te verhitten Antoon, en zelfs pogen burgerlijke ongehoorzaamheid uit te lokken is wat de bepaalde venezolaanse media (en dat mag allemaal in Venezuela onder de mantel van de persvrijheid) hier doen wat dat klakkeloos overgenomen wordt door CBS . Problemen creëren waar er geen zijn... want er is wel degelijk een vicepresident in Venezuela en Chavez is wel degelijk verkozen op 7 oktober, en dat is ook constitutioneel gezien belangrijker dan de deelname aan een ceremonie. Dat is de namelijk de wil van het volk. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 januari 2013 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een VS president door ziekte niet zou kunnen opdagen op zijn inhuldiging zou men er zelfs niet aan denken om hem daarvoor af te zetten. Maar in het geval van Venezuela is werkelijk alles goed om de anti Chavez propaganda oorlog te voeden. De westerling zou zich beter wat meer zorgen maken over het erbarmelijk niveau van zijn allesbehalve vrije media. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 januari 2013 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
DE constitutie voorziet verkiezingen bij het niet op actief stellen van de President. Misschien gaan ze hem inzweren op zijn sterfbed? Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 7 januari 2013 om 13:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zet Uw oogklepppen eens even af en kijk eens wat er allemaal verkeerd loopt met de westerse media. Ik acht U daartoe in staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Europees Commissaris
|
![]() Het ziet het er naar uit dat die coke junk te weten Hugo Chavez welke de armen der geest al reeds een decenium aalmoes voorhoudt het leven bnnenkort zal verlaten.
Ik zal een gat in de lucht springen wanneer ik het goede nieuws mag vernemen als mijn kwelgeest eindelijk zijn laatste adem uithaalt. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 7 januari 2013 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PetroAmerica ? $$$ verloren ? Laatst gewijzigd door zonbron : 7 januari 2013 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Europees Commissaris
|
![]() Chavez is een inspirator voor Bouterse, ofwel de prijzen zijn afgelopen 3 jaar met 50% gestegen, en van alle beloftes is niets van terechtgekomen. Een kleine kliek wordt nu stervensrijk, iets wat onder de sukkel Venetiaan maar toch eerlijke man niet geval was.
Ofwel hiep hiep hoera, als die Chavez en zijn inspiratie voor voormalige drugsdealers die het tot president geschopt hebben weg is. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 7 januari 2013 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt geld verloren dus ? ![]() ? Hoe staat Chavez in verband met het interne beleid van Suriname ? Kan U met een artikel of veredict aantonen dat Chavez iets te maken heeft met drugshandel ? Geloof niks van Uw bewering, maar ik ga dit zeker bekijken. Kleine kliek onvoorbeeldigen = Capriles en zijn bende (en ideologie). Doelt U op volgende ? ABC.es
Laatst gewijzigd door zonbron : 7 januari 2013 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
Europees Commissaris
|
![]() Bouterse immiteert Chavez in zijn toespraken al dan niet onder invloed van maruhana of coke.
Hierbij een voorbeeld; Ik hoorde onze president net als Chaveze laatst op de radio huilend roepen 'We gaan bouwen, we gaan bouwen, we gaan bouwen !!" (Doelend op sociale woningbouw van kartonkwaliteit tegen krankjorem torenhoge kredieten, welke maar niet van de grond komt. Overigens de Suries willen grond-percelen, en goedkope kredieten, de rest - het bouwen- kunnen ze prima zelf. Maarja nu gaan we off topic) Btw Chavez heeft idd geen doen met drugshandel, echter gezien zijn gedrag geef ik hem een 1 op 1 dat hij een gebruiker is, of beter gezegd bij tijd en wijlen gebruikt. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 7 januari 2013 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank U voor Uw observatie. "onder invloed van maruhana of coke" ? : zegt U ? Er bestaat toch een opmerkelijk/bepaald observeerbaar gedragsverschil als gevolg van consumptie van deze totaal verschillende illegale genotsmiddelen dacht ik. Maar ze zullen coctails van alles nemen zodat het niet opvalt. ![]() In het geval van Chavez, hij neemt heden coctails van chemo. Hopelijk haalt hij het. edit : zolang er geen wetgeving bestaat die toelaat politiekers op het gebruik van substanties te controleren zijn deze opinies eigenlijk minder dan betekenisvol Laatst gewijzigd door zonbron : 7 januari 2013 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Banneling
|
![]() De toestand van Venezuela zou even kritiek zijn als die van Chavèz
http://www.abc.es/internacional/2013...301072119.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 |
Banneling
|
![]() Chavez krijgt zoveel tijd als hij nodig heeft. Het was te verwachten...maar niet te verantwoorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|