![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik probeer het nog 1 keer uit te leggen. Citaat:
Citaat:
1) van mening is veranderd, wat niet waar is 2) dat Artisjok van mening is dat moslims (als groep) racistisch zijn. Hiermee interpreteert het standpunt van uw tegenstander zodanig dat die in uw kraam past en suggereert dat het werkelijke standpunt van de tegenstander is. Citaat:
Ge moet echt stoppen met het gebruik van stropop redeneringen, het komt enorm kinderachtig en dom over, het reduceert uw geloofwaardigheid en het legt ook hier weer de discussie lam. Veel duidelijker kan ik het niet uitleggen. Ge kunt het wel degelijk, Paulus en ge hebt het in het eerder aangehaalde voorbeeld gedaan. Schrijven dat Artisjok 'eindelijk toegeeft dat moslims inderdaad racistisch zijn' is een leugen, plain and simpel. Dus als dat uw eerste leugen is, dan heb ik langs de ene kant een diep respect voor u, en vind ik het spijtig dat ge er nu toch een hebt gemaakt, maar het blijft een leugen. Let ook op dat, zoals ik al eerder schreef, naast een stropop, het toekennen van een mening aan een andere persoon onder laster kan worden gerekend. En dat is strafbaar.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 13 november 2011 om 10:26. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is toch duidelijk te zien hoe hij jouw quote vervalste? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#587 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
|
![]() Citaat:
Nee, voor hen is de waarheid belangrijker dan hele groepen mensen te brandmerken.
![]() |
![]() |
#589 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier, mijn beste Paulus, geef je mijn mening verkeerd weer Blij dat je eindelijk toegeeft dat moslims inderdaad racistisch zijn.http://forum.politics.be/showthread....11#post5797811 Nu zal jij wellicht verder gaan met discussiëren of dit een stropop of een leugens is. Punt is, jij geeft mijn mening verkeerd weer. Citaat:
Het punt is dat je de mening van een ander verkeerd weergeeft, en dat verkakt de discussie. Je hebt me nog steeds niet geantwoord op : Hoe kan je daarop reageren? Voor de 175 keer tegenspreken en schrijven en uitleggen wat je wel bedoelt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat heeft niets met brandmerken te maken, louter met vaststellen. En dat die vaststelling een onprettige waarheid is voor artisjok en jou, kon de lezer vervolgens ook vaststellen aan de kwantiteit na-getrol (oa in de vorm schriftvervalsing) die volgde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |||||||
|
![]() Citaat:
Ik heb er u iedere keer op gewezen en uitgelegd waarom met bron en link (wiki) Citaat:
1) Het is niet aan u om de visie van iemand anders weer te geven en al zeker niet op een verkeerde manier. 2) Als iemand u op uw foute aanname wijst zijn verontschuldigingen op hun plaats ipv uitvluchten. Citaat:
Ziet ge? Citaat:
Ik ken moslims met de mening die gij hen toeschrijft, en ik ken er andere. Er is dus geen 'moslim', er zijn enkel vele individuen. En ja, er zijn strekkingen en groepen en subgroepen (voor de volledigheid) Citaat:
Citaat:
Als ge iemand een mening toeschrijft, en die persoon zegt dat het een stropop is, dan zijn excuses op hun plaats ipv uitvluchten, want dan hebt ge een fout gemaakt. Citaat:
![]() Ge hebt uw uitleg om 1u deze nacht gepost. Ik heb de slechte gewoonte om de nacht te gebruiken om te slapen, Paulus. Ik heb ondertussen geantwoord.
![]() |
![]() |
#592 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#593 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
|
![]() Circe,
het ging over 'moslims wiens dochter niet met Frankske van op de hoek mag trouwen' (dat zoudt ge in theorie moeten weten gezien ge het zelf gepost hebt) Waarop Artisjok antwoordde 'En op dit punt zijn ze racistisch' Voor iemand die kan lezen vertaalt zich dat in. 'En op dit punt zijn moslims wiens dochter niet met Frankske van op de hoek mag trouwen racistisch' Waardoor de stelling 'toegeeft dat moslims inderdaad racistisch zijn' een stropop is.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 13 november 2011 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien: een volgeling van een ideologie die aan Fatima verbiedt om met Frankske te trouwen, IS VERPLICHT om deze racistische instelling te volgen. Ergo: moslims die hun eigen leer volgen zijn per definitie racistisch. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 13 november 2011 om 10:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Banneling
|
![]() Inderdaad, wat staat er anders?
Citaat:
Dat racistisch religieus gebod wordt door een meerderheid van praktizerende Turken nageleefd. Laatst gewijzigd door Elbow : 13 november 2011 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook collega's die zeggen dat ze moslim zijn. Maar uiteindelijk zijn het mensen die ogenschijnlijk meelopen met wat hun "omgeving" hun dikteert, of het zijn "echte gelovigen". Met model 1 kan ik gemakkelijker om, terwijl ik wel weet dat het eigenlijk hypocrieten, misleiden of takiyanen zijn. Met model 2 is er wat meer gezeik, zeker omdat ik een semi-leidinggevende functie heb. Maar eenmaal ze weten wie de sterkste is, zijn het wel bruikbare werknemers, als je rekening houdt met hun "gevoelige punten". Zet die niet samen met vrouwen of mannen die niet zo zeker van zichzelf zijn. Citaat:
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 13 november 2011 om 11:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laster Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik zeg, bij wijze van voorbeeld, dat jij alle moslims kl**tz*kk*n vindt, dat is dat geen stropopredenering, maar een verkeerde weergave van jou mening. Want ik redeneer niet en ik concludeer niks en ik weerleg daarmee niks. Om van een stropopredenering te kunnen spreken moet er een verkeerde interpretatie zijn van een standpunt, waarop men aantonen dat een bepaalde conclusie, uitgaande van een hypothese of een bepaald doel, niet correct of mogelijk is. Een stropopredenering is per definitie nog altijd een redenering. En in mijn voorbeeld redeneer ik niet. Citaat:
En vanuit mijn visie is dat correct. Het is mijn mening dat er geen "die" of "deze" moslims bestaan. Dat heb ik al verschillende keren en in verschillende draads aangetoond. Een moslim is iemand die zich aan de wil van Allah, onderwerpt, zoals Mohammed heeft geboodschapt. Het is de eerste pijler van de islam die door moslims openlijk beleden dient te worden, als voorwaarde zich moslim te mogen noemen. Dit is volledig conform met wat wikipedia zegt in haar beschrijving over 'moslims' Dat niet elke moslim dat doet kan best zijn. Niet elke katholiek blijft ook trouw aan zijn vrouw. Maar daar kun je echt niet van maken dat de Roomse kerk zou leren dat scheiden zou mogen. Zo ook kun je niet zeggen dat de islam anders zou leren over het uithuwelijken van dochters. Als jij het dan hebt in mijn naam over 'die' moslims, dan is dat niet alleen verkeerd, het is zelfs smering. Het is geen fout die je verbetert, het is een fout die je maakt. In mijn visie geeft artisjok weldegelijk toe dat moslims racistisch zijn. Blijf van mijn schrijfsels af, want je verknoeit de discussie. Citaat:
Dat jij en zij een andere mening hebben over het moslim-zijn, en dat idee weigeren toete lichten, laat staan funderen is uw probleem. Niet het mijne. Citaat:
Ge kunt het wel degelijk, Paulus en ge hebt het in het eerder aangehaalde voorbeeld gedaan. Citaat:
Als ik het zou hebben over 'die' moslims, zou ik mezelf tegenspreken. Paulus. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
|
![]() Citaat:
Ergo: katholieken liegen per definitie nooit?
![]() |