![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indoctrinatie van de burger op kosten van diezelfde burger, is totaal uit den boze. Immers, voor hetzelfde geld zit je bijvoorbeeld met een katholieke overheid die campagnes tegen pil en condoom voert, en anti-homo-affiches plakt, geïnspireerd door Leonard, Ratzinger etc. In geen van beide gevallen moet een overheid proberen om de geesten van de mensen te bespelen.
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je wenst van de overheid dat ze een ideologie pusht. Misschien toevallig omdat ze nu in je kraam past. Maar dat kan verkeren. Jij kan van idee veranderen, maar ook een overheid.... Dat risico neem je beter niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedrijven besteden enorme kapitalen aan publiciteit. Ze weten maar al te goed dat het werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Banneling
|
![]() Publiciteit is wat anders dan gericht indoctrinatie door de overheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Beleid zou de geesten 'moeten' veranderen; opleggen wat mensen moeten denken vergelijken met reclame om waspoeder te slijten, is nog geen dwang om wel degelijk d�*t waspoeder te moeten kopen. De vergelijking zou zijn dat iedereen verplicht werd d�*t bepaalde wasmiddel te kopen en er geen enkele �*ndere waspoeder reclame zou mogen zijn!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zal toch eens een keuze moeten maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Banneling
|
![]() Er zijn inburgeringscursussen om nieuwkomers attent te maken op wat hier onze waarden en normen zijn. Alleen gaan die cursussen niet naar wie ze het meest zou moeten volgen : de muzels. Die komen hoofdzakelijk via familiehereniging binnen en ontsnappen aan die cursussen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Banneling
|
![]() Dubbel
Laatst gewijzigd door Elbow : 22 januari 2012 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat jij of ik in die zaak willen, speelt geen rol: de overheid heeft niet het recht om een van beide opinies te pushen.
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar als communisme een Joodse uitvinding is, en daardoor uitgevoerd door Joden (althans, volgens Oblique) , waarom zouden de Sovjets dan zoveel materiaal geleverd hebben aan de vijanden van Israël?
![]() |
#593 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wil je nu dat iedereen de leidende cultuur volgt, met inbegrip van de ideeën, overtuigingen, normen en waarden, meningen....? Of mag ieder zijn eigen cultuur behouden, en aanvaard je dan dat anderen andere ideeën, overtuigingen, normen en waarden, meningen,....hebben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noch jouw opinie, noch de mijne, in deze specifieke of in elke andere kwestie, moet door een overheid als alleenzaligmakend opgedrongen worden.
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alle westerse landen hebben hun best gedaan om wapens te leveren aan moslimstaten. Hun drijfveren waren onverminderd eigenbelang : economisch, strategisch, financiëel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dank U om me gelijk te geven. Alhoewel het niet echt een compliment is.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 22 januari 2012 om 11:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
Banneling
|
![]() Als FN Herstal niet meer mag leveren gaan de sossen van PS en Ecolo weer op hun achterste poten staan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je citeert mijn post, en antwoordt compleet naast de kwestie in antwoord op wat een ander schreef! Laatst gewijzigd door artisjok : 22 januari 2012 om 11:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van mij mag ieder zijn eigen cultuur behouden, met alle voor- en nadelen vandien, zolang IK er geen nadeel van ondervindt. Wil iemand met een laken gaan werken: dat ze werk zoekt in een omgeving waar lakens gegeerd zijn als werknemers, en verplicht MIJ niet om mij aan die ridicule situatie aan te passen. vindt men geen werk met een laken aan: dat ze dan in hun eigen cultuur hun gehandschoende hand gaan ophouden, maar verplicht MIJ niet om een deel van mijn zuurverdiende centen aan de gevolgen van het andere culturele gedrag te besteden. Zij hebben hun eigen "sociaal" systeem (de zakaat betalen), maar daar mogen uiteraard geen kaffers zoals ik mee geholpen worden: enig idee waarom ik het dan wel moet doen? Als ik in een islamitisch paradijs wil gaan wonen, dan zal ik evenmin met spaghettibandjes en minirok moeten gaan solliciteren en indien niemand me aanwerft even bij de imam mijn maandelijks inkomen gaan ophallen in mijn minirokske! wat denk je? Ik zal me moeten aanpassen in dat geval zeker hé? Het gaat niet op om hun cultuur hier in te voeren, geen enkele verantwoordelijkheid voor de gevolgen van dat gedrag te eisen, en MIJ voor die gevolgen te laten opdraaien! en d�*t is nu net wat hier aan het gebeuren is. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 22 januari 2012 om 11:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat was mijn portie debiliteitenbeantwoording voor vandaag.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 22 januari 2012 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |