Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2012, 20:43   #581
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Missing Link Bekijk bericht
Geruchten zijn geen feiten. Men zal met bewijzen moeten afkomen en zelfs heel vlug anders zal PVDD uit deze zaak alleen maar munt slaan.In zoverre ga ik akkoord met Egidius.
helemaal niet...quasi iedereen gelooft dat er wel iets gebeurt is...het is nu aan de pol om zijn onschuld te bewijzen...als dat enigzins mogelijk is..
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:45   #582
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Een macho partijtje . Zou het...?
Eén ding is zeker; dat wou Meyrem overbrengen met haar vraag. Vrij doorzichtig...
Ik vond Jambon interessanter hij zit er mee verveeld; dat zag je aan zijn houding.
Il faut le faire : de woorden Jambon en interessant in één en dezelfde zin. Blijft de vraag : "wat heeft Pol dat Kim niet had?"

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 april 2012 om 20:46.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:49   #583
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Wat wilt u daarmee nu bewijzen? Ik ben er zeker van dat wij er allemaal verschillende morele normen op na houden.
Vettig polleke mag er vettige morele normen op nahouden. Dat hij er dan ook voor uitkomt.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:49   #584
Klarekijk
Banneling

Standaard

Ik vind de Humo platte roddelpers

als ik de kwaliteit van de humo vergelijk met de universiteit , dan is hume het ordinaire wasmakelijke feest van de honderd dagen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:52   #585
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht

als ik de kwaliteit van de humo vergelijk met de universiteit , dan is hume het ordinaire wasmakelijke feest van de honderd dagen .
Niet erg klarekijk... tzijn waarschijnlijk "bruine parkeeragentjes" of zo...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:53   #586
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rarara Bekijk bericht
En wat had papa Daerden dat Pol en Kim niet had?

Idiote linkse trollen.
een linkse partijkaart..
Oud 19 april 2012, 20:56   #587
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Onschuld bewijzen? Dat gebeurde met heksen uit de middeleeuwen. In een 21ste-eeuwse rechtsttaat moet men schuld bewijzen.
Politici vallen in een andere categorie...die moeten aan de kant gaan staan tot er klaarheid is...mijn mening..tenminste bij ernstige aantijgingen..en een half dozijn getuigenissen is dat wel..
Oud 19 april 2012, 20:56   #588
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Dat zegt gij...en daar moeten wij het mee doen dan ?

Dat spreekt tegen hem, maar het zou ook nog in beraad kunnen zijn om de juiste klacht te kunnen formuleren..iig als er binnen een paar weken niks is ingediend is het uitstel een pijnlijk afstel aan het worden...zeker..
Dat is de normale manier van werken bij journalisten. Ik kan er ook niets aan doen dat jij dat niet weet, maar desondanks je mening erover wil ventileren.

En met redeneringgen van "het zou ook kunnen" zijn we echt wel weg voor een rondje fantasie.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:56   #589
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
En wat had papa Daerden dat Pol en Kim niet had?

Idiote linkse trollen.
Ach Born. Ik herhaal wat ik al talloze malen hier verkondige: De achillespees van het NV-A en meneer Dewever is Kim Geybels. Zelfs al fluister je stillekes "Kim", dan nog staat de Koningstraat 47 op stelten. Slimme politici op campagnevoeten doen hun voordeel met deze wijsheid. Gratis, dat spreekt.

Overigens kwam er nog geen antwoord op de tante Meyrems spitante vraag : Wat heeft Pol dat Kim niet had?

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 april 2012 om 20:59.
Oud 19 april 2012, 20:58   #590
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Belachelijke vraag. Geybels was samen met Luyten betrapt op het bezit van drugs in Thailand. Zoals al meer gezegd is: ze zou dankbaar moeten zijn dat D. Pieters hen via de Belgische ambassade in Bangkok heeft kunnen vrij krijgen omdat ze een Belgische senatrice was. Anders had ze nu levenslang in Bangkok Prison vastgezeten.
Pol toont wel dankbaarheid en Kim niet?

Oud 19 april 2012, 20:58   #591
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

als ik de kwaliteit van de humo vergelijk met de universiteit , dan is hume het ordinaire wasmakelijke feest van de honderd dagen
.
Kun je van deze verzameling woorden een begrijpbare zin maken?
Alvast bedankt!
Tommm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 21:03   #592
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
belachelijk. Ik vind dadelijk een half dozijn 'getuigen' die de heilige Beke als een vervaarlijke duivel aan de galg praten. En daar hoef ik zelfs geen verhalen uit de prehistorie voor te verzinnen.
Doen .. Pol is ondertussen passé en wordt het tijd voor Wouter als de risée.

Oud 19 april 2012, 21:05   #593
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nee, Pol heeft officieel niets misdaan (geruchten zijn geen feiten en herhalingen zijn geen veroordelingen). Kim had zonder hulp nu nog in een stinkende Thaise gevangenis tegen de kakkerlakken gevochten.
Kim heeft officieel ook niets misdaan, waarvoor werd zij ook al weer juridisch vervolgd?

Nog eens een klop op die nagel : Wat heeft Pol dat Kim niet had?

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 april 2012 om 21:06.
Oud 19 april 2012, 21:05   #594
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Humo is één van de betere wekelijkse tijdschriften, hoewel de kwaliteit echt wel afgenomen is de laatste jaren.

Mensen die Humo vergelijken met een boulevardblaadje hebben overduidelijk nog nooit een boulevardblaadje gezien, laat staan doorbladerd, en maken zich belachelijk met hun vergelijking.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 21:06   #595
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Ach Born. Ik herhaal wat ik al talloze malen hier verkondige: De achillespees van het NV-A en meneer Dewever is Kim Geybels. Zelfs al fluister je stillekes "Kim", dan nog staat de Koningstraat 47 op stelten. Slimme politici op campagnevoeten doen hun voordeel met deze wijsheid. Gratis, dat spreekt.

Overigens kwam er nog geen antwoord op de tante Meyrems spitante vraag : Wat heeft Pol dat Kim niet had?
is dat de nieuwe nickname van de kleinen ?
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 21:07   #596
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Belachelijke vraag. Geybels was samen met Luyten betrapt op het bezit van drugs in Thailand. Zoals al meer gezegd is: ze zou dankbaar moeten zijn dat D. Pieters hen via de Belgische ambassade in Bangkok heeft kunnen vrij krijgen omdat ze een Belgische senatrice was. Anders had ze nu levenslang in Bangkok Prison vastgezeten.
Zelfs Jambon kon met zijn lichaamstaal niet verbergen in de Ter Zake studio niet verbergen dat hij het moeilijk had om Kim Geybels van iets te beschuldigen omdat haar formeel niets ten laste gelegd kan worden.

Almaci lachtte zijn beschuldigende insinuaties aan het adres van Kim Geybels die nooit bewezen zijn gewoon weg.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 21:16   #597
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, Pol heeft officieel niets misdaan (geruchten zijn geen feiten en herhalingen zijn geen veroordelingen). Kim had zonder hulp nu nog in een stinkende Thaise gevangenis tegen de kakkerlakken gevochten.
Heb je Jambon niet zien schuifelen toen hij dergelijks insinueerde in de Ter Zake studio en Almaci dat niet zien weglachen ?

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
Oud 19 april 2012, 21:19   #598
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Betrapt worden op het bezit van drugs in thailand? Geen misdaad? Vraag dat maar eens het Thaise gerecht. Die lachen daar normaal niet mee.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...Thailand.dhtml

Misschien was Kimmeke en Baske zelfs al een kopke kleiner geweest.
Erg snØ voor die Zweed, doch waar is de gerechterlijke aanklacht jegens mevrouw Geybels?

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 april 2012 om 21:19.
Oud 19 april 2012, 21:35   #599
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe zou je zelf in deze situatie voelen... zelfs als P onschuldig zou zijn?

Het is gewoon laag bij de grondse lijkenpikkerij... wat tot het politieke spel schijnt te behoren.
Ik kan ook niet verbergen dat ik lieg als als ik ertoe verplicht wordt. Hoewel meneer Jambon duidelijk mediatraining heeft gekregen valt hij totaal door de mand. Zijn mediatraining komt zo zichtbaar naar boven dat het echt een showcase is "how not to lie on television".

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...0768/1.1277984

Vanaf minuut 3:40.

Jan Jambon bereidt zich zijn leugenachtige situatie voor. In zijn mediatraining heeft hij geleerd dat hij op en neer gaande beweging moet maken met bijvoorbeeld zijn handen om te vermijden dat zijn kop "neen" zou schudden tijdens het uiten van ongefundeerde beschuldigende insinuaties.

Wat ook verbazend is dat Jan Jambon ergens verwachtte dat Kim Geybels er bij ging gesleurd worden. Luister ook eens wanneer hij in zijn normaal gedoddel bezig is en wanneer dat hij zijn gedoddel afwijkt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 april 2012 om 21:39.
Oud 19 april 2012, 21:37   #600
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
ze heeft het indertijd zelf bekend. Maarja, ze staat nu aan de 'goeie kant'. Zand erover, zou ik zeggen.
Tsk tsk erg link van jou Missing. Nu eens luid tetteren dat er geen gerechterlijke aanklacht is jegens meneer Van Den Driessche is en dus alles rozengeur, maneschijn en huisgebakken koek moet zijn; maar dan ook weer niet willen toegeven dat er al evenzeer geen aanklacht bestaat jegens mevrouw Geybels. Zou het kunnen dat jij en jouwen twee maten en gewichten hanteren ?

Laat ik nog maar eens een klopke geven op die nagel : wat heeft Pol dat Kim niet had?

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be