Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2012, 19:59   #561
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
5. Die zever over "complotten" is te gek om los te lopen. Zelfs in de N-VA zijn er genoeg die hem liever kwijt dan rijk zijn, en het is nog een half jaar vooraleer de gemeenteraadsverkiezingen eraan komen. 6 maand is veel te lang, men had dat beter in september de wereld ingestuurd. Als er nu echter niets gebeurt, is 95 pct. van de stemgerechtigden het ondertussen al weer vergeten.
En laat het een politieke stunt zijn; wat dan nog? Who cares? Zijn de feiten waar of niet waar? Zijn die vrouwen aan het liegen of is PVDD een vuile vetzak? De vragen zijn simpel de antwoorden ook... maar het is natuurlijk "interessanter" door te drammen over de bijzaken om de hoofdzaak weg te moffelen. Nu is wel een enorme politieke recuperatie van de zaak bezig (door de CD&V)... hun goed recht en ik vind het goed ook. Voor de N-VA is de keuze erg simpel zet die man niet op je lijst... en dan is de commotie voorbij. Het staat toch in de sterren geschreven dat die man zijn stemmen toch niet meer haalt? Welke rechtgeaarde persoon stemt nu nog op zo iemand? Er zijn toch heel wat betere burgervaders? Wie stemt er vandaag nog op het afval dat Strauss Kahn is?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:03   #562
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
De N-VA zal dat zijn als ze dat stuk afval blijven steunen... Het is toch niet erg moeilijk om iemand anders op die eerste plaats te zetten in Brugge?
PVVD is voor veel geld overgestapt naar n-va omdat ze in Brugge geen bekende kop hadden om op de lijst te zetten. Brugge dat is echt Tsjevië hee. Als je daar de kaloten wil verslagen MOET je een bekende kop op de lijst zetten. Met hun lokale mensen, hoe competent ook, kunnen ze nooit de geoliede machine die de cdv is verslagen.
Dat is volgens mij de reden dat hij nog geen definitief telefoontje heeft gekregen van de voorzitter. Ze hebben geen alternatief voor hem.
Cynisch bekeken moet hij maar één ding doen, en dat is wat hij nu overigens mee bezig is. Namelijk zijn mond houden en absoluut niet reageren. Ik denk niet dat de partij zal bewegen voordat ze de volgende editie van humo zal gezien hebben. Als daar niks spektakulairs in staat, zit hij definitief veilig. Enkel als er nog strontaffaires naar boven komen, of een klacht van een slachtoffer, dan krijgen we een heel ander verloop.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:07   #563
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Of als de poll's ineens achteruit gaan...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:09   #564
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
PVVD is voor veel geld overgestapt naar n-va omdat ze in Brugge geen bekende kop hadden om op de lijst te zetten. Brugge dat is echt Tsjevië hee. Als je daar de kaloten wil verslagen MOET je een bekende kop op de lijst zetten. Met hun lokale mensen, hoe competent ook, kunnen ze nooit de geoliede machine die de cdv is verslagen.
Dat is volgens mij de reden dat hij nog geen definitief telefoontje heeft gekregen van de voorzitter. Ze hebben geen alternatief voor hem.
Cynisch bekeken moet hij maar één ding doen, en dat is wat hij nu overigens mee bezig is. Namelijk zijn mond houden en absoluut niet reageren. Ik denk niet dat de partij zal bewegen voordat ze de volgende editie van humo zal gezien hebben. Als daar niks spektakulairs in staat, zit hij definitief veilig. Enkel als er nog strontaffaires naar boven komen, of een klacht van een slachtoffer, dan krijgen we een heel ander verloop.
Gevaarlijk spelletje... dus deze ranzigheid door de vingers zien om maar hu stemmen te halen.
Wie vandaag stemt op deze persoon zegt zo veel als "kijk voor mij is dit ok...". Maar voor deze partij is het nog veel erger want dat betekent "kijk voor onze partij is dat soort gedrag ok...". Ik vraag me dan wel af hoe ze hun programmas over waarden en normen in de toekomst nog overtuigend gaan brengen... Och ik vind dit allemaal erg goed eigenlijk. Ik hoop dat er nog veel stront komt... tot onder de grond moeten ze dat crapuul boren.
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
Oud 19 april 2012, 20:15   #565
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Voor iemand die denigrerend deed over de vermeende complotten tegen PVVD, gebruik je zelf wel graag complotargumenten ..of kan je dit bewijzen misschien ?
Ten eerste gebruik ik compleet geen complotargumenten - soms ze anders maar eens op. Ik schrijf heel duidelijk dat ik niet geloof in een complot en waar kom jij dan mee aandraven: aha je gelooft dus in een complot.. ?!

Ten tweede heb ik jou nog 0,00 procent bewijzen op tafel zien leggen.
kiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:18   #566
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Ten eerste gebruik ik compleet geen complotargumenten - soms ze anders maar eens op. Ik schrijf heel duidelijk dat ik niet geloof in een complot en waar kom jij dan mee aandraven: aha je gelooft dus in een complot.. ?!

Ten tweede heb ik jou nog 0,00 procent bewijzen op tafel zien leggen.
Hoe noem jij dat je 'suggestie' dat madam de klager viavia werd onder druk gezet door de bisschop die een kennis was van pvdd die een politieke invloed had door zijn..blabla...?

een opsomming van feiten ?
Oud 19 april 2012, 20:19   #567
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gevaarlijk spelletje... dus deze ranzigheid door de vingers zien om maar hu stemmen te halen.
Wie vandaag stemt op deze persoon zegt zo veel als "kijk voor mij is dit ok...". Maar voor deze partij is het nog veel erger want dat betekent "kijk voor onze partij is dat soort gedrag ok...". Ik vraag me dan wel af hoe ze hun programmas over waarden en normen in de toekomst nog overtuigend gaan brengen... Och ik vind dit allemaal erg goed eigenlijk. Ik hoop dat er nog veel stront komt... tot onder de grond moeten ze dat crapuul boren.
Indien ze na dit PVDD handhaaft heeft de NVA wel het etiket van de "partij die dat soort ranzigheid aanvaardt."
De vorige partijen waar PVDD langs zwierf konden nog doen alsof ze 't niet wisten. Nù zal dat moeilijk zijn.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:20   #568
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Indien ze na dit PVDD handhaaft heeft de NVA wel het etiket van de "partij die dat soort ranzigheid aanvaardt."
De vorige partijen waar PVDD langs zwierf konden nog doen alsof ze 't niet wisten. Nù zal dat moeilijk zijn.
wonder boven wonder je krijgt van mij een ² voor dit..
Oud 19 april 2012, 20:25   #569
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe noem jij dat je 'suggestie' dat madam de klager viavia werd onder druk gezet door de bisschop die een kennis was van pvdd die een politieke invloed had door zijn..blabla...?

een opsomming van feiten ?
Da's een heus complot ? Een telefoontje naar haar baas om te eisen dat ze haar verontschuldigingen moet aanbieden ?

Goh, de complotten zijn niet meer wat ze geweest zijn.

Het is trouwens vreemd dat jij, die ervan overtuigd bent dat deze zaak één groot complot is, plotseling keiharde bewijzen vraagt terwijl je zelf geen bewijzen hebt.

Draai of keer het zoals je wil, maar de getuigenissen zijn gelijklopend en consequent en nemen toe in aantal. Ik vraag me af hoeveel mensen er nog moeten aankloppen met hun verhaal vooraleer je een klein beetje begint te te twijfelen ?
Oud 19 april 2012, 20:27   #570
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Da's een heus complot ? Een telefoontje naar haar baas om te eisen dat ze haar verontschuldigingen moet aanbieden ?
Goh, de complotten zijn niet meer wat ze geweest zijn.

Het is trouwens vreemd dat jij, die ervan overtuigd bent dat deze zaak één groot complot is, plotseling keiharde bewijzen vraagt terwijl je zelf geen bewijzen hebt.

Draai of keer het zoals je wil, maar de getuigenissen zijn gelijklopend en consequent en nemen toe in aantal. Ik vraag me af hoeveel mensen er nog moeten aankloppen met hun verhaal vooraleer je een klein beetje begint te te twijfelen ?
Hoe noem jij dan een reeks veronderstellingen zonder enige vorm van bewijs ?
Oud 19 april 2012, 20:28   #571
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Jambon maakt zijn borst al nat (net gezien in terzake)... gelijk heeft hij. Zet die man op straat... bij het afval.
Citaat:
Oud 19 april 2012, 20:30   #572
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een reeks ? We spreken over 1 ding. Je hoeft het niet groter te maken dan het is hoor.

Je antwoordt trouwens niet op de vraag: hoeveel getuigen gaan er nog moeten komen vooraleer je begint te twijfelen ?
Oud 19 april 2012, 20:30   #573
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Een rode draad ... een gewoonte ...

Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 19 april 2012 om 20:31.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:31   #574
kiko

kiko's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jambon maakt zijn borst al nat (net gezien in terzake)... gelijk heeft hij. Zet die man op straat... bij het afval.
Dat vind ik niet. Er moet zeker een grondig onderzoek komen naar het gedrag van Van Den Driessche, en niet enkel van de laatste 6 maand. Zowel zijn versie als die van de getuigen moeten aan bod komen.

Op basis daarvan moet een beslissing genomen worden.
Oud 19 april 2012, 20:35   #575
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Meyrem Almaci stelde daarnet een interessante vraag in Terzake : "Waarom liet de NV-A Kim Geybels meteen vallen en meneer Van Den Driessche niet?"

wilde gok : vlaams-nationlisten zijn crypto-misogynisten

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 19 april 2012 om 20:36.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:36   #576
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Een reeks ? We spreken over 1 ding. Je hoeft het niet groter te maken dan het is hoor.

Je antwoordt trouwens niet op de vraag: hoeveel getuigen gaan er nog moeten komen vooraleer je begint te twijfelen ?
Probeer eens eerst zelf te antwoorden...

Nee ...een beinvloeding door pol van de bischop die op zijn beurt weer invloed uitoefend die op haar beurt de beschuldigingen intrekt is niet één ding maar een reeks...

Mijn mening over 'hete pol' en in hoeverre hij over de schreef ging heb ik al meermaals gegeven...ik heb nooit echt getwijfeld aan de feiten..
Oud 19 april 2012, 20:38   #577
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat vind ik niet. Er moet zeker een grondig onderzoek komen naar het gedrag van Van Den Driessche, en niet enkel van de laatste 6 maand. Zowel zijn versie als die van de getuigen moeten aan bod komen.

Op basis daarvan moet een beslissing genomen worden.
1. zinloos
2. een partij is geen rechtbank

verbrand is lossen tot de lucht uitgeklaart is in de rechtszaal en dan beslis je maar als partij...
Oud 19 april 2012, 20:38   #578
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Meyrem Almaci stelde daarnet een interessante vraag in Terzake : "Waarom liet de NV-A Kim Geybels meteen vallen en meneer Van Den Driessche niet?"

wilde gok : vlaams-nationlisten zijn crypto-misogynisten ?
Een macho partijtje . Zou het...?
Eén ding is zeker; dat wou Meyrem overbrengen met haar vraag. Vrij doorzichtig...
Ik vond Jambon interessanter hij zit er mee verveeld; dat zag je aan zijn houding.
Citaat:
Oud 19 april 2012, 20:41   #579
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Een macho partijtje . Zou het...?
Eén ding is zeker; dat wou Meyrem overbrengen met haar vraag. Vrij doorzichtig...
Ik vond Jambon interessanter hij zit er mee verveeld; dat zag je aan zijn houding.
Ook Sarah Smeyers (N-VA) zei dat Van Den Driessche er 'andere morele normen' op na houdt. Jammer genoeg specifieerde ze niet de welke. Het waren wel "andere".
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2012, 20:41   #580
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Missing Link Bekijk bericht
Geruchten zijn geen feiten. Men zal met bewijzen moeten afkomen en zelfs heel vlug anders zal PVDD uit deze zaak alleen maar munt slaan.In zoverre ga ik akkoord met Egidius.
Dus m.a.w. die vrouwen die we op tv zagen eergisteren liegen gewoon? Dat lijkt me het meest plausibele antwoord ja .
Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be