![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja en ik begrijp ook niet als men zo zeker is van de schuld van de beklaagde dat men dan niet in beroep gaat met zo een kroongetuige!
![]()
![]() |
#583 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En algemeen staat er "of hij nu links, rechts, boven onder of in het centrum zit" dus niet één man, maar principieel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
|
![]() Even samenvatten:
Een prominente en extreem linkse antidemoraat van de jaren '80 die bekend staat als organisator en aanstoker van anti-NSV rellen brengt dertig jaar na datum een ideologiegenoot in stelling die getuige a charge wil spelen tegen een incident waar een toekomstig politicus was in betrokken. Dat de NVA op Europees gebied geallieerd is met een échte terrorist (Cohn Bendit) is natuurljk iets waar Pauli niet over schrijft...bij die gozer zijn er nochthans wél gefilmde bewijzen (als ik het goed heb) hé...hoe zou dat toch komen vraag ik mij af? De NVA heeft het VB steeds en steeds opnieuw in het cordon geduwd...nu zullen ze rappekes smaken hoe fijn dat dat web zich rond hun sluit...nu zullen zij zelf bloeden uit duizend wonden..... Ik als VB sympathisant roep de NVA dus ook op om front te vormen tegen dit zoveelste vuile mediaoffensief....
![]() |
#585 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
|
![]() Jij bent dan zeker voor de afschaffing van de Wet Lejeune, tegen de re- integratie van gevangenen en misdadigers in de maatschappij? Die mogen geen publieke functies meer uitoefenen na hun straf? En pas op, je hebt het nog steeds over iemand die het belgisch gerecht onschuldig verklaarde, hé!!!
![]() |
#587 | |
|
![]() En dat allemaal gebaseerd op absoluut géén enkel feit. Proficiat.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
|
![]() Inderdaad. Dan kan ik in mijn gemeente dadelijk een tiental mensen aanduiden die zich toen schuldig gemaakt hebben aan misdaden, nooit veroordeeld zijn geweest en toch jaren de gemeente bestuurd hebben. maar die waren toen bij de juiste partij. Leve België, het meest surrealistische land ter wereld waar waanzin op de meest verdoken manier heerst.
![]() |
#589 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geloof jij echt dat iedereen die niet veroordeeld wordt ook niets gedaan heeft? Indien wel, mag ik u verwijzen naar de draden over de banken en dexia bvb. Dat zegt alleen dat het volgens de rechter niet onomstootbaar bewezen werd, en iedereen is onschuldig tot bewijs van het tegendeel. Vandaar mijn verwijzing naar 3 getuigen �* decharge lid van nsv. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#592 | |
|
![]() Citaat:
Dat is inderdaad de 'logica' waarin de straatrepressie plaats had. Jullie bbb's hebben nog niets geleerd.
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 juli 2012 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Rechters kunnen alleen maar vaststellen dat de schuld van de beklaagde niet (voldoende) bewezen werd, en ook geen andere schuldige zoeken. er was wel een slachtoffer |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met alle respect maar... de ouderen die het nu nog niet weten, willen het niet weten, het stoort hen niet. Voor de jongeren ligt dat helemaal anders, Hitler is daar volgens velen een veelbelovende spits van Schalke 04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 juli 2012 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een straf is een straf, nu moet men gaan rekenen welke straf men moet uitspreken om iemand x-jaar vast te houden. Ik ben niet tegen de reintegratie van misdadigers in de maatschappij, wel zouden die zelf de consekwenties van hun eigen keuzes uit het verleden moeten dragen, en niet meer in aanmerking komen voor voorbeeldfuncties. U hebt het over de wet lejeune, en reintegratie van gevangen, en ik moet het hebben over iemand die niet veroordeeld werd? Probeert u een manoeuver? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoogtijd dus om hun geheugen nog eens op te frissen.
![]() |
#599 |
|
![]() Maar jij beweert nu dat het slachtoffer er kwam door één bepaalde persoon en dat is niet bewezen. dan is het ook niet. Spijtig dat iemand gekwetst is geraakt. Maar iemand blijven beschuldigen van iets waar een belgische ( en dus geen bevooroordeelde in jouw ogen ) rechter van uitgemaakt heeft dat hij er niet schuldig aan was, dat is spotten met je eigen rechtspraak, dat is spotten met het eigen systeem.
![]() |
#600 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |