Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2012, 14:02   #581
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Vooral als dat 30 jaar geleden is.
Als het niet om het princiepe gaat, stel dan eens een grens voor ?
gisteren? verleden week? verleden maand? vorig jaar? 5, 10 , 15 ,20 of 25 jaar geleden?
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 14:03   #582
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Twee keer dan nog.
Ja en ik begrijp ook niet als men zo zeker is van de schuld van de beklaagde dat men dan niet in beroep gaat met zo een kroongetuige!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 14:04   #583
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Ik denk er nog niet aan om jou andere gedachten aan te smeren. Ik wil alleen maar aangeven dat je ook het proces van anderen moet maken, niet van één man. Dat zou pas fair zijn.
De draad gat over deze man weet u nog?
En algemeen staat er "of hij nu links, rechts, boven onder of in het centrum zit" dus niet één man, maar principieel.
Oud 18 juli 2012, 14:05   #584
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Even samenvatten:

Een prominente en extreem linkse antidemoraat van de jaren '80 die bekend staat als organisator en aanstoker van anti-NSV rellen brengt dertig jaar na datum een ideologiegenoot in stelling die getuige a charge wil spelen tegen een incident waar een toekomstig politicus was in betrokken.

Dat de NVA op Europees gebied geallieerd is met een échte terrorist (Cohn Bendit) is natuurljk iets waar Pauli niet over schrijft...bij die gozer zijn er nochthans wél gefilmde bewijzen (als ik het goed heb) hé...hoe zou dat toch komen vraag ik mij af?

De NVA heeft het VB steeds en steeds opnieuw in het cordon geduwd...nu zullen ze rappekes smaken hoe fijn dat dat web zich rond hun sluit...nu zullen zij zelf bloeden uit duizend wonden.....
Ik als VB sympathisant roep de NVA dus ook op om front te vormen tegen dit zoveelste vuile mediaoffensief....
Oud 18 juli 2012, 14:06   #585
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Witte band klaar liggen, Het Oosten? Krapuul blijft krapuul. wel wachten tot ze voor jou het boeltje geregeld hebben, hé?
dat is de essentie van deze draad
Oud 18 juli 2012, 14:06   #586
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Als het niet om het princiepe gaat, stel dan eens een grens voor ?
gisteren? verleden week? verleden maand? vorig jaar? 5, 10 , 15 ,20 of 25 jaar geleden?
Jij bent dan zeker voor de afschaffing van de Wet Lejeune, tegen de re- integratie van gevangenen en misdadigers in de maatschappij? Die mogen geen publieke functies meer uitoefenen na hun straf? En pas op, je hebt het nog steeds over iemand die het belgisch gerecht onschuldig verklaarde, hé!!!

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Oud 18 juli 2012, 14:08   #587
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat allemaal gebaseerd op absoluut géén enkel feit. Proficiat.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 14:11   #588
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Dan kan ik in mijn gemeente dadelijk een tiental mensen aanduiden die zich toen schuldig gemaakt hebben aan misdaden, nooit veroordeeld zijn geweest en toch jaren de gemeente bestuurd hebben. maar die waren toen bij de juiste partij. Leve België, het meest surrealistische land ter wereld waar waanzin op de meest verdoken manier heerst.

Citaat:
Oud 18 juli 2012, 14:12   #589
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik besluit hieruit dat het belgisch gerecht toch minstens juist die ene keer in de fout is gegaan??? Belachelijke redenering, vind je niet?
Net zo min als ik weet dat hij het gedaan heeft, weet jij dat hij het niet gedaan heeft.

Geloof jij echt dat iedereen die niet veroordeeld wordt ook niets gedaan heeft?
Indien wel, mag ik u verwijzen naar de draden over de banken en dexia bvb.
Dat zegt alleen dat het volgens de rechter niet onomstootbaar bewezen werd, en iedereen is onschuldig tot bewijs van het tegendeel. Vandaar mijn verwijzing naar 3 getuigen �* decharge lid van nsv.
Oud 18 juli 2012, 14:12   #590
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ceder is zelfs nog praeses geweest van het NSV.
En de onderstaande affiche van een activiteit vh "Fratres Coniuncti" (vzw die oud-NSVers herbergt) laat duidelijk weinig twijfel bestaan, over waar die vzw haar "mosterd" haalde.
Voor wie nog twijfelt aan de ideologie vh NSV, hier nog een foto van een kopstuk van het Duitse NPD, op bezoek bij "onze" NSV-vrienden".
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  voigt21.jpg‎
Bekeken: 63
Grootte:  132,1 KB
ID: 86753  

Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 14:15   #591
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor wie nog twijfelt aan de ideologie vh NSV, hier nog een foto van een kopstuk van het Duitse NPD, op bezoek bij "onze" NSV-vrienden".
Niets van het NSV is mij nog vreemd.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 14:15   #592
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Net zo min als ik weet dat hij het gedaan heeft, weet jij dat hij het niet gedaan heeft.

Geloof jij echt dat iedereen die niet veroordeeld wordt ook niets gedaan heeft?
Indien wel, mag ik u verwijzen naar de draden over de banken en dexia bvb.
Dat zegt alleen dat het volgens de rechter niet onomstootbaar bewezen werd, en iedereen is onschuldig tot bewijs van het tegendeel. Vandaar mijn verwijzing naar 3 getuigen �* decharge lid van nsv.
Beweer jij nu dat ik gelijk wie zomaar kan beschuldigen van gelijk wat omdat ik denk dat hij dat gedaan heeft, terwijl hij ook niet kan bewijzen dat hij het niet gedaan heeft?
Dat is inderdaad de 'logica' waarin de straatrepressie plaats had. Jullie bbb's hebben nog niets geleerd.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 juli 2012 om 14:17.
Oud 18 juli 2012, 14:16   #593
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Goed, akkoord, maar uw rechtspraak zei dat het niet zo was. dat de persoon in kwestie zich niet schuldig had gemaakt aan de beschuldiging.
Het is niet MIJN rechtspraak.
Rechters kunnen alleen maar vaststellen dat de schuld van de beklaagde niet (voldoende) bewezen werd, en ook geen andere schuldige zoeken. er was wel een slachtoffer
Oud 18 juli 2012, 14:18   #594
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Pietje,
Met alle respect maar... de ouderen die het nu nog niet weten, willen het niet weten, het stoort hen niet.

Voor de jongeren ligt dat helemaal anders, Hitler is daar volgens velen een veelbelovende spits van Schalke 04.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 14:18   #595
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Rechters kunnen alleen maar vaststellen dat de schuld van de beklaagde niet (voldoende) bewezen werd, en ook geen andere schuldige zoeken. er was wel een slachtoffer
De Belgische rechtspraak is zeker niet MIJN rechtspraak, het is die van JULLIE. Dat is het nadeel van Belg te zijn.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 juli 2012 om 14:18.
Oud 18 juli 2012, 14:19   #596
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En mensen zijn niet in staat te veranderen. Wat met de Stalinisten?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 14:24   #597
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Jij bent dan zeker voor de afschaffing van de Wet Lejeune, tegen de re- integratie van gevangenen en misdadigers in de maatschappij? Die mogen geen publieke functies meer uitoefenen na hun straf? En pas op, je hebt het nog steeds over iemand die het belgisch gerecht onschuldig verklaarde, hé!!!
U probeert de boel te verleggen, maar ik ben inderdaad tegend e wet lejeune, die trouwens uit clientelisme van die man tot stand is gekomen.
Een straf is een straf, nu moet men gaan rekenen welke straf men moet uitspreken om iemand x-jaar vast te houden.
Ik ben niet tegen de reintegratie van misdadigers in de maatschappij, wel zouden die zelf de consekwenties van hun eigen keuzes uit het verleden moeten dragen, en niet meer in aanmerking komen voor voorbeeldfuncties.
U hebt het over de wet lejeune, en reintegratie van gevangen, en ik moet het hebben over iemand die niet veroordeeld werd?
Probeert u een manoeuver?
Oud 18 juli 2012, 14:25   #598
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Pietje,
Met alle respect maar... de ouderen die het nu nog niet weten, willen het niet weten, het stoort hen niet.

Voor de jongeren ligt dat helemaal anders, Hitler is daar volgens velen een veelbelovende spits van Schalke 04.
hoogtijd dus om hun geheugen nog eens op te frissen.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 14:25   #599
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Maar jij beweert nu dat het slachtoffer er kwam door één bepaalde persoon en dat is niet bewezen. dan is het ook niet. Spijtig dat iemand gekwetst is geraakt. Maar iemand blijven beschuldigen van iets waar een belgische ( en dus geen bevooroordeelde in jouw ogen ) rechter van uitgemaakt heeft dat hij er niet schuldig aan was, dat is spotten met je eigen rechtspraak, dat is spotten met het eigen systeem.

Citaat:
Oud 18 juli 2012, 14:27   #600
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Dan kan ik in mijn gemeente dadelijk een tiental mensen aanduiden die zich toen schuldig gemaakt hebben aan misdaden, nooit veroordeeld zijn geweest en toch jaren de gemeente bestuurd hebben. maar die waren toen bij de juiste partij. Leve België, het meest surrealistische land ter wereld waar waanzin op de meest verdoken manier heerst.
Ja ; een vroegere nationalistische burgemeester heeft tijdens zijn ambt in de gevangenis gezeten, mocht daarna verder doen, en werd de volgende verkiezing herbenoemd. Gelukkig had hij geen brief in de verkeerde taal gestuurd, want dat is pas een misdaad in vlaanderen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be