![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Echt eh.
De bovenkant was zo veelbelovend ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die staat dik in de weg in die keuken.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 24 juli 2012 om 11:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar wat gevechtstroepen betreft kan ik niets zeggen ( para's en dergelijke ), daar kwam ik niet mee in aanraking. Ik heb het over de gemiddelde boeffer die bij het leger ging omdat hij voor iets anders niet deugde. Het leger als opvangcentrum voor marginaal tuig, dat anders in het gevang, of in een kliniek voor alcoholverslaafden zou eindigen. Uitschot van de allerlaagste plank. Het onderste uit de beerput.
![]() |
![]() |
#584 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#585 |
Minister-President
|
![]() Nee, nee, niet de guldensporenslag, manneke.
![]()
![]() |
#586 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je houdt niet van een happy-end?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als u welles niets spelletjes als volwaardige discussies beschouwt... Nu ja, u hoort in dat geval zeker en vast thuis op dit forum.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn nu 1 jaar later. We kunnen nu met zekerheid de vraag beantwoorden die je vorig jaar hebt gesteld. Dit jaar vieren we Koning Filip. De euro en de eurozone staan net als vorig jaar op de rand van de afgrond. Daar is op een jaar tijd geen wezenlijke verandering in gekomen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
|
![]() De belgicisten mogen hun pleziertje hebben. Voor mij wordt het een gewone zondag. Ik zal dan wel maandagochtend in de krant over de gaffes van Koning Philippe lezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Gouverneur
|
![]() mijn 45ste huwelijksverjaardag en de verjaardag ven één van mijn kleindochteren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets te "vieren"
In m'n tuintje werken en op tijd een koude Westvleteren |
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ga als het weer het toelaat eens fietsen en een lekker printje drinken op mijn eigen gezondheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 |
Minister-President
|
![]() Valt er wat te vieren dan ?
De dag dat Vlaanderen bevrijd wordt van die Franse vazal-koning dan is er wat te vieren. Maar zolang Vlaanderen te laf blijft om eens een politieke vuist te maken zal het geknecht blijven.
![]() |
#596 | ||
|
![]() Citaat:
Hoe vier jij deze feestdag?
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik steek die dag mijn bbq aan met de tricolore vod.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Minister
|
![]() Al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren ben ik dan op de Gentse Feest voor de muziek.
Tot 2000 sloeg klokke Roeland. Was er vuurwerk op het belfort. De Gentenaars stonden te zingen en Te Bleeten. Ook dat Is nostalgie, verleden tijd. Voor de Muziek ben ik daar. Net zoals de andere dagen van de Gentse feest.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |