![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men moet daar niet teveel ideologie aan vuil maken, het is puur enkel en zuiver pragmatisch. Negers die rondlopen en U beletten om resources te gebruiken, die zijn er beter niet. "nothing personal". Baardapen die hier rondlopen en het stedelijk zicht bederven, die zijn er beter niet. Meer is daar niet aan. Genocide is gewoon de pragmatische aanpak zoals bleekwater dat is. Men moet daar niet meer achter zoeken dan dat. Mensen zoeken oplossingen en ruimen problemen op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja, toen ik op de lagere school zat werden al Joden moppen verteld op de speelplaats en niemand moet onnozel doen, iedereen kent ze. Met de opkomst van het internet zijn ze in meme vorm beginnen verschijnen en ook daar moet niemand onnozel doen, ook jij hebt al eens een "racistische" meme in je inbox gekregen. Het is lachwekkend om daar duizenden onderzoeksuren aan te verschijten. Dat ze er ne pepperspray moeten bijsleuren om een aanklacht wegens verboden wapenbezit te fabriceren zegt trouwens genoeg over hoe flinterdun dit dossiertje wel moet zijn. Ze zouden zich bij het parket beter bezig houden met andere zaken want het is precies of ze hebben nog niet genoeg achterstand
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 15 februari 2021 om 00:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 15 februari 2021 om 00:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Je krijgt een pv, betaalt een boete en daarmee is de kous af. Nooit van zijn leven wordt je daarvoor naar de correctionele rechtbank gestuurd. Die hebben wel wat beters te doen hoor.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand ontkent hier dat DVL een schijtluis is. Maar voor zover ik weet is ook dat niet strafbaar.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad.
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Europees Commissaris
|
![]() Hij is vooral ook, behalve fascistisch, een schaamteloze leugenaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hol anders het woord fascisme nog wat verder uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat de multicul van de "democratische(?)" partijen een "puinhoop" is wordt in de mist gehouden door het VB te demoniseren. Terwijl Vivaldi ea zich door alle mogelijke multicul en beleidsbochten wringen om te overleven wint het VB slapend steeds meer stemmen. "We zijn die spellekes beu", reeds veel te lang zelfs.
![]() |
![]() |
#591 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niet van gemerkt deze ochtend bij ons in de stad. Puinhopen zie ik bv bij een vroegere staatsecretaris van migratie, die op depuinhopen van zijn carrière dixit Van Grieken, bij het huisvuil is gezet. Puinhopen zie ik ook bij de vorige centrumrechtse ( ![]() Puinhopen zie ik ook bij een kandidaat centrum rechtse waar een exotisch danseresje demonstreerd dat haar specialiteit puinhopen maken is. Maar verder draait de wereld vrolijk door. Multicultureel. Zoals u zelf vindt moet u dat al lang verdragen. En u weet zelf dat u dat nog veel en veel langer zult moeten verdragen. Dat is altijd het grappige aan de door en door racistische bijdragen. De schrijver weet heel goed dat er geen weg terug is naar zijn utopische totaal blank heimweeverleden dat nooit heeft bestaan. Er staan fora als dit nog wel enkele decenia racistisch gejammer te wachten. Tot de vingers van de laatste achterhoedevechter te stram van reumatiek geworden zijn....
![]() |
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#594 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen van alle huidskleur zijn welkom om onze cultuur te vervoegen. Maar enkel maar als ze onze cultuur vervoegen, en zich dus perfect inpassen in wat hier gangbaar is. Er is niks mis met een ingeweken nazaat van een noord Afrikaan die evengoed als wij kopvodden ineen ramt of doodschiet he. Dat is iemand die verdient om bij ons te wonen en te leven. Ik begrijp niet waarom je denkt dat er geen utopisch Europees dominant verleden is geweest waar wij schaamteloos (in de letterlijke betekenis van het woord, en terecht) onze cultuur gingen opsolferen aan minderwaardige volkeren die we konden onderdrukken. Dat is toch tot midden vorige eeuw een standaard manier van doen geweest zou ik denken. Dat wij nadien beslist hebben om ons dominante succes zelf te fnuiken, is natuurlijk onze eigen domme schuld. Dat wij, overwinnend op het slagveld, plots beslist hebben van de strijd te staken, en de vijand terug laten op te rukken, is natuurlijk onze grote stommiteit. Maar dat die aan het oprukken is, is niet in twijfel te trekken. Of het de negritude is of het gemoslim, of een mengeling van de twee, is niet heel duidelijk, maar dat het multiculturele slagveld hen de overmacht aan het geven is terwijl wij onze wapens stukslaan is ondertussen wel een feit. En zij hebben NIET beslist om zo dom te zijn als wij, he. Uzelf afmaken als volk en cultuur begint met uw eigen tanden uit te trekken he, en allen die daar niet mee akkoord zijn als schurken voor te stellen. Met andere woorden: als hoogste ideaal uw culturele zelfmoord voorop te stellen. Wel, een cultuur die zichzelf van kant maken als hoogste ideaal stelt, gaat niet lang meegaan. Zoveel is zeker. Het zal dus evident zijn dat onze onderdrukkers en opvolgers niet zo idioot zullen zijn als wij, en niet de multiculturele weg zullen opgaan. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 februari 2021 om 08:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#597 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De twee laatste regels ga ik "inkaderen". Ze zullen, net als mijn andere inkaderingen, dikwijls van pas komen.
![]() |
#598 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat kan men hieruit leren? Blijkbaar niets voor de meesten. Zelf denk ik van wel. Ik geloof in een opgaan van meerdere culturen in een symbiose. Kom, kom en zit samen met mij aan het kampvuur en zing met mij Kumbaya. Waarom betrek ik de Turken in dit verhaal? Een goede vraag. Ik weet het antwoord. Jullie ook?
![]() |
![]() |
#599 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Secretaris-Generaal VN
|