Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 september 2022, 07:44   #581
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

14 jaar en een hartstilstand op het veld, net als de vorige werd hij gered met de defibrillator. Dat toestel zal wel standaard worden bij elke sportclub.

https://www.hln.be/zottegem/koelbloe...bben~a00e8c40/
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2022, 13:18   #582
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

https://www.hln.be/houthalen-helchte...yhQqvYPApcyRcw

21 jaar hartstilstand tijdens wedstrijd.

Ik herinner mij nog, vroeger, elk weekend toen ik ging voetballen
"En wie zal er dit weekend een hartaanval krijgen" ....

Normaalste zaak van de wereld en van alle tijden, n'est-ce pas
StV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 september 2022, 13:27   #583
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
14 jaar en een hartstilstand op het veld, net als de vorige werd hij gered met de defibrillator. Dat toestel zal wel standaard worden bij elke sportclub.

https://www.hln.be/zottegem/koelbloe...bben~a00e8c40/
Binnenkort krijg je gratis één mee naar huis na elke booster
Oud 13 september 2022, 18:08   #584
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

https://www.ad.nl/regiosport-groene-...rR1fA-BGHVPexk

Deze moet geen booster meer nemen.
Weeral een spuit uitgespaard.
Oud 13 september 2022, 18:25   #585
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ah, we hebben de oorzaak gevonden voor al de hartproblemen bij jonge mensen. Zelfs een jaar na besmetting kan covid-19 hartproblemen veroorzaken, iedereen heeft covid gehad dus de oorzaak is gevonden.

Dat bijna iedereen eveneens een vaccin genomen heeft is natuurlijk bijzaak, die kan zeker de oorzaak niet zijn dus dat werd niet opgenomen in het onderzoek. De conclusie is dus: "neem je vaccin"

The risk of 20 diseases of the heart and blood vessels is high for at least a year after a COVID-19 diagnosis.
https://www.nature.com/articles/d41586-022-00403-0

Massive study shows a long-term, substantial rise in risk of cardiovascular disease, including heart attack and stroke, after a SARS-CoV-2 infection.

“It doesn’t matter if you are young or old, it doesn’t matter if you smoked, or you didn’t,” says study co-author Ziyad Al-Aly at Washington University in St. Louis, Missouri, and the chief of research and development for the Veterans Affairs (VA) St. Louis Health Care System. “The risk was there.”

Al-Aly and his colleagues based their research on an extensive health-record database curated by the United States Department of Veterans Affairs. The researchers compared more than 150,000 veterans who survived for at least 30 days after contracting COVID-19 with two groups of uninfected people: a group of more than five million people who used the VA medical system during the pandemic, and a similarly sized group that used the system in 2017, before SARS-CoV-2 was circulating.

“I am actually surprised by these findings that cardiovascular complications of COVID can last so long,” Hossein Ardehali, a cardiologist at Northwestern University in Chicago, Illinois, wrote in an e-mail to Nature. Because severe disease increased the risk of complications much more than mild disease, Ardehali wrote, “it is important that those who are not vaccinated get their vaccine immediately”.

https://publichealth.jhu.edu/2022/co...-spares-no-one
.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 13 september 2022 om 18:29.
Oud 13 september 2022, 18:27   #586
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

https://pnws.be/dodelijkste-zomer-si...DUdkT54a7jSBHM

Dombo in de kamer is aan het groeien...
Oud 13 september 2022, 18:33   #587
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StV Bekijk bericht
https://pnws.be/dodelijkste-zomer-si...DUdkT54a7jSBHM

Dombo in de kamer is aan het groeien...
De boosterperiode in Spanje moet rond februari maart geweest zijn, dat past wel. Die oversterfte blijft maar duren.
Oud 14 september 2022, 07:42   #588
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Uit een nieuwe studie van negen gezondheidsdeskundigen van grote universiteiten blijkt dat de COVID-19-vaccins 98 keer slechter zijn dan het virus, en dat verplichte boostervaccinatie op de universiteit “ethisch niet te rechtvaardigen” is, zoals Epoch Times meldt.

“Ethisch onverdedigbaar” – Wetenschappers van Harvard en John Hopkins vonden Covid-19 vaccins 98 keer erger dan het virus

Of het allemaal klopt wat er geschreven staat daar heb ik geen idee van en dat laat ik over aan virologen en anderen die daar kennis van hebben.

Laatst gewijzigd door Universalia : 14 september 2022 om 07:43.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2022, 09:28   #589
Sneaky
Minister-President

Sneaky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Uit een nieuwe studie van negen gezondheidsdeskundigen van grote universiteiten blijkt dat de COVID-19-vaccins 98 keer slechter zijn dan het virus, en dat verplichte boostervaccinatie op de universiteit “ethisch niet te rechtvaardigen” is, zoals Epoch Times meldt.

“Ethisch onverdedigbaar” – Wetenschappers van Harvard en John Hopkins vonden Covid-19 vaccins 98 keer erger dan het virus

Of het allemaal klopt wat er geschreven staat daar heb ik geen idee van en dat laat ik over aan virologen en anderen die daar kennis van hebben.
Dat was al lang geweten he. Blij dat het eens gequantificeerd wordt.
Oud 14 september 2022, 09:35   #590
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht

Het gaat over jong volwassenen dus dat lijkt me eerdere bevindingen te bevestigen, de vaccin verplichting voor iedereen tot 40 was/is ronduit een misdaad tegen de mensheid.

En het blijft maar duren, m'n 22 jarige nicht moet nog steeds gevaccineerd zijn voor haar stage in het ziekenhuis, anders mag ze geen stage doen en is haar 3 jaar studie naar de kloten.

De studie zelf:
https://papers.ssrn.com/sol3/papers....act_id=4206070
Oud 14 september 2022, 10:07   #591
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pre-exposure to mRNA-LNPs led to long-term inhibition of the adaptive immune responses, which the use of adjuvants could overcome. On the other hand, we report that after pre-exposure to mRNA-LNPs, the resistance of mice to heterologous infections with influenza virus increased, while resistance to Candida albicans decreased. We also detected a general neutropenia in the mRNA-LNP exposed mice. Interestingly, mice pre-exposed to mRNA-LNPs can pass down the acquired immune traits to their offspring. In summary, the mRNA-LNP vaccine platform induces long-term immunological changes that can affect both adaptive immune responses and heterologous protection against infections, some of which can be inherited by the offspring. More studies are needed to understand the mechanisms responsible for these effects and determine this platform’s impact on human health.
Pre-exposure to mRNA-LNP inhibits adaptive immune responses and alters innate immune fitness in an inheritable fashion

dat zijn zo van die studies die normaal uitgevoerd worden vooraleer er op mensen geëxperimenteerd wordt.... niet achteraf...
Oud 14 september 2022, 11:46   #592
Oma
Eur. Commissievoorzitter

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat over jong volwassenen dus dat lijkt me eerdere bevindingen te bevestigen, de vaccin verplichting voor iedereen tot 40 was/is ronduit een misdaad tegen de mensheid.

En het blijft maar duren, m'n 22 jarige nicht moet nog steeds gevaccineerd zijn voor haar stage in het ziekenhuis, anders mag ze geen stage doen en is haar 3 jaar studie naar de kloten.

De studie zelf:
https://papers.ssrn.com/sol3/papers....act_id=4206070
Dan is de vereiste dat in haar stagecontract met dat ziekenhuis expliciet staat vermeld dat zij gevaccineerd moet zijn tegen covid en dat zij zich daarmee akkoord verklaarde door te ondertekenen.
Er moeten dan zelfs het aantal covid-vaccinaties vermeld worden.
Want er is helemaal GEEN wettelijke verplichting tot vaccinatie!!!!
Want dat is een voorwaarde van de werkgever: ziekenhuis.

Ze kan overigens of zoeken naar een andere stageplaats waar ze haar niet misdadig chanteren en dwingen tot vaccineren of haar stage uitstellen of een andere richting kiezen dan de onderbetaalde zorgsector maar niet als 22-jarige je (onwettig!) laten dwingen om je gezondheid en je leven op het spel te zetten om als stageairke goedkoop het vuile werk te doen.
Je job of je leven? Ik zou het godverdomme wel weten, kuis en maak de bedpannen maar zelf leeg, f*cking sterfhuizen.
Oud 14 september 2022, 12:35   #593
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Pre-exposure to mRNA-LNP inhibits adaptive immune responses and alters innate immune fitness in an inheritable fashion

dat zijn zo van die studies die normaal uitgevoerd worden vooraleer er op mensen geëxperimenteerd wordt.... niet achteraf...
Dat is wel straffe koffie. Maar ik dacht dat men die dingen al 20 jaar gebruikte voor andere toepassingen ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2022, 13:24   #594
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is wel straffe koffie. Maar ik dacht dat men die dingen al 20 jaar gebruikte voor andere toepassingen ?
Wil onderstaande zeggen dat de producten in de mRNA vaccins ontstekingen veroorzaken?

--
The new anti-COVID-19 mRNA vaccines’ immunological effects beyond inducing certain protection against SARS-CoV-2 infection are poorly understood. Based on our earlier studies demonstrating the pro-inflammatory properties of the LNP platform used in these vaccines, we report that pre-exposure to the mRNA-LNP platform has long-term impacts on both innate and adaptive immune responses, with some of these traits even being inherited by the offspring.
Oud 14 september 2022, 13:41   #595
morte-vivante

Standaard

Citaat:
neen, die lipofiele vesikels die gebruikt worden om het mRNA te beschermen en af te leveren op de plaats waar het mRNA tot expressie gaat komen zijn bij mijn weten redelijk nieuw en voor de eerste keer gebruikt in de covidvaccins
Oud 14 september 2022, 13:56   #596
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
neen, die lipofiele vesikels die gebruikt worden om het mRNA te beschermen en af te leveren op de plaats waar het mRNA tot expressie gaat komen zijn bij mijn weten redelijk nieuw en voor de eerste keer gebruikt in de covidvaccins
Ah, lipofielen, ik dacht dat het effectieve vetmoleculen waren. Volgens eerdere berichten zouden die ontstekingen veroorzaken als ze in het bloed terecht komen.

Dit bevestigd ook de Thaise studie van hart- en vaatproblemen na vaccinatie.

https://www.youtube.com/watch?v=ekTR0w2M9-U
Oud 14 september 2022, 14:01   #597
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik moet zeggen dat ik niet snel kan vinden of DIE vesikels al gebruikt werden, maar verschillende technieken zijn toch al langer in studie:

https://www.nature.com/articles/nrd.2017.243
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2022, 14:56   #598
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Ik moet zeggen dat ik niet snel kan vinden of DIE vesikels al gebruikt werden, maar verschillende technieken zijn toch al langer in studie:

https://www.nature.com/articles/nrd.2017.243
in het Europees assesment dossier staat:

Citaat:
The LNP contains four excipients whereof two are considered novel (ALC-0315 and ALC-0159).
p48: https://www.ema.europa.eu/en/documen...-report_en.pdf

die LNppartikels blijven in de lever steken en het duurt ongeveer 6 weken om het volledig te elimineren:
Citaat:
For ALC-0315 (aminolipid), the maximum detected concentration in the liver (294 ?g/g liver) was reached 3 hours after IV injection. ALC-0315 was eliminated slowly from the liver and after 2-weeks the concentration of ALC-0315 was still ~25% of the maximum concentration indicating that ALC-0315 would be eliminated from rat liver in approximately 6-weeks.
p 45

Citaat:
Both patisaran lipids showed an essentially similar PK profile in clinic with a strongly biphasic profile and long terminal half-lives. According to the applicant, it is difficult to further contextualize the pharmacokinetic data and therefore to understand the safety of these molecules, beyond consideration of dose.
en dat is absurd
Oud 14 september 2022, 15:02   #599
morte-vivante

Standaard

Citaat:
Ah, lipofielen, ik dacht dat het effectieve vetmoleculen waren. Volgens eerdere berichten zouden die ontstekingen veroorzaken als ze in het bloed terecht komen.
op voorwaarde dat ze worden opgenomen in de bloedcellen, en daar zijn wel degelijk aanwijzingen voor

verwijdering uit het bloed gebeurt snel via de lever, maar dat spul blijft wel enkele weken in uwe lever steken.
Oud 14 september 2022, 17:19   #600
StV
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

En al zeker nu, dat er geen "emergency" meer is, men op wat muizen test, en op basis daarvan toch een "EUA" geeft om nog maar eens miljoenen mensen in te spuiten, dit terwijl er ondertussen een medicijn is en ook een onverklaarbare oversterfte heeft in de actieve bevolkingsgroep daar waar men ijverig gevaccineerd heeft...

Hier nog één ?

https://www.hln.be/roeselare/buschau...huis~a9ff1610/
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be