Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juli 2022, 17:52   #581
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Zever, of men er nu de stempel katholiek op zet, of protestant, same shit. Die extremisten zijn geen haar beter dan de kliek van Rome. Born again christians, Christian zionists, Mormons, allemaal dezelfde retardataire dogmatische fanatiekelingen die de burger willen in een keurslijf dwingen.
Vervolg ik katharen?
Pleit ik mensen te doden of gij?
Oud 2 juli 2022, 17:55   #582
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ja oorlog is jullie ding he, en dat is niet van “nu is het tijd”, tis altijd zo geweest.
Wij, pro life, tonen maar de vrucht en geven pro choice absolute vrijheid van meningsuiting om ze zichzelf te laten openbaren.

Wij vervolgen echter niemand, maar redden het kind om die moeder na die 9 maand verder met haar leven te laten gaan. Wedden dat recidivisme zal dalen?
Oud 2 juli 2022, 17:58   #583
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vervolg ik katharen?
Pleit ik mensen te doden of gij?
Vrouwen (= de helft van de bevolking) hun rechten afnemen en ze tot forced childbirth willen dwingen is slavernij opleggen en een oorlog tegen de beschaving.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2022, 18:05   #584
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vrouwen (= de helft van de bevolking) hun rechten afnemen en ze tot forced childbirth willen dwingen is slavernij opleggen en een oorlog tegen de beschaving.
Vrouwen zijn geen opperwezens en vele vrouwen worden in abortus gedwongen, zie de getuigenis van iemand die zulle abortus overleefde. Hoorde u ooit de getuigenis van Melissa Ohden?

Liberalen laten u geloven dat de helft een abortus nodig heeft, maar das enkel maar hun kiesvee hoor. Een verpletterende minderheid hier.
Oud 2 juli 2022, 18:16   #585
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vrouwen zijn geen opperwezens en vele vrouwen worden in abortus gedwongen, zie de getuigenis van iemand die zulle abortus overleefde. Hoorde u ooit de getuigenis van Melissa Ohden?

Liberalen laten u geloven dat de helft een abortus nodig heeft, maar das enkel maar hun kiesvee hoor. Een verpletterende minderheid hier.
De amerikaanse vrouwen zullen zelf wel individueel beslissen wat ZIJ willen, en hebben daarvoor géén advies van mij, van jou noch van liberalen of conservatieven nodig.

Eigenlijk is het eenvoudig : wat wij (= iedereen) daarover denken is irrelevant, enkel de vrouw kiest en beslist.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 2 juli 2022 om 18:17.
Oud 2 juli 2022, 18:31   #586
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De amerikaanse vrouwen zullen zelf wel individueel beslissen wat ZIJ willen, en hebben daarvoor géén advies van mij, van jou noch van liberalen of conservatieven nodig.

Eigenlijk is het eenvoudig : wat wij (= iedereen) daarover denken is irrelevant, enkel de vrouw kiest en beslist.
Zij kunnen dat perfect beslissen voor de seksuele daad.
Eens daarna zwanger? Foute keuze, labour the fruit.
9 maand offer vs permanente dood.
Wat kiest ethisch beleid? Eugenetische fascisten die op organen e,d, azen zullen vaneigenst abortus pleiten en zelfs met zieke termijnen.
Maar; NEVER AGAIN

Laatst gewijzigd door CUFI : 2 juli 2022 om 18:33.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2022, 18:42   #587
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Ja maar elke staat apart heeft ook zijn state constitution.
Ah tiens dat wist ik niet.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2022, 18:55   #588
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zij kunnen dat perfect beslissen voor de seksuele daad.
Eens daarna zwanger? Foute keuze, labour the fruit.
9 maand offer vs permanente dood.
Wat kiest ethisch beleid? Eugenetische fascisten die op organen e,d, azen zullen vaneigenst abortus pleiten en zelfs met zieke termijnen.
Maar; NEVER AGAIN
We zullen zien wat de kiezer er bij de volgende ronde over denkt, mijn gokje is die geen massale bijval zal tonen voor jouw Lebensborn versie 2 scenario.

Trouwens, de duizenden vrouwen die gaan sterven door 'engeltjesmakerij' omdat ze geen echt medisch alternatief in een andere staat kunnen betalen, is dat voor jullie kliek eigenlijk bijzaak ?
Oud 2 juli 2022, 18:58   #589
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Om uw ongeletterdheid daarin dan als argument te durven gebruiken om een infanticide recht te redeneren is voorbij alle rede die ik ooit las. En ik las PatrickVE
Ten eerste is de "ongeletterdheid" in de specifieke vorm van geestesverdwazing die JIJ aanhangt in vergelijking met zogezegd totaal andere vormen van geestesverdwazing totaal irrelevant he, want in de grond zijn jullie allemaal zwaar gestoorden.

Geen enkel niet-religieus argument van jouw kant om tegen abortus te pleiten heeft een scherpzinnige analyse overleefd in die andere draad, want TELKENS was jouw zogezegd criterium door een simpel tegenvoorbeeld ontkracht, van het DNA in witte bloedcellen zoals in een bevruchte eicel, tot het in stukken mogen kappen van uw tweelingsbroer of zus, langsheen het niet mogen gaan vissen. Kortom je hebt geen enkel rationeel punt om op te staan, net als al jouw zotte companen, of ze nu al dan niet tot uw specifieke verdwazing, dan wel een concurrentiele behoren, die hun dwazigheden door het strot van anderen willen rammen, en daarmee een ganse hoop jonge en minder jonge vrouwen in de problemen brengen.

Infeite zou ik zelfs zeggen dat de ECHTE schandalige "abortus" juist bij religieuzen ligt. Aangezien de ECHTE reden om mensen "mensenrechten" toe te kennen hun fundamentele onderscheid met goudvissen en konijnen is, namelijk hun INTELLIGENTIE en hun cultuur een geraffineerdheid, en NIET een of andere idiote biologische parameter, gebeurt de eigenlijke ECHTE "abortus" bij velen door RELIGIEUZE OPVOEDING. Religieuze opvoeding is blijkbaar datgene dat "de echte mens" stuk maakt, en dat omvormt tot een soort kruising van een beest en een ontregelde zombie.

Als er ECHT een wet tegen abortus moet komen, die die telt, die die potentiele intelligente mensen stuk maakt als ze kind zijn, dan is het wel een tegen religieuze opvoeding.

Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juli 2022 om 18:59.
Oud 2 juli 2022, 18:58   #590
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We zullen zien wat de kiezer er bij de volgende ronde over denkt, mijn gokje is die geen massale bijval zal tonen voor jouw Lebensborn versie 2 scenario.

Trouwens, de duizenden vrouwen die gaan sterven door 'engeltjesmakerij' omdat ze geen echt medisch alternatief in een andere staat kunnen betalen, is dat voor jullie kliek eigenlijk bijzaak ?
Ik bid tot God dat je nog 20j mag leven om mijn concept van “tijd” ten volle te begrijpen.
Oud 2 juli 2022, 19:01   #591
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ten eerste is de "ongeletterdheid" in de specifieke vorm van geestesverdwazing die JIJ aanhangt in vergelijking met zogezegd totaal andere vormen van geestesverdwazing totaal irrelevant he, want in de grond zijn jullie allemaal zwaar gestoorden.

Geen enkel niet-religieus argument van jouw kant om tegen abortus te pleiten heeft een scherpzinnige analyse overleefd in die andere draad, want TELKENS was jouw zogezegd criterium door een simpel tegenvoorbeeld ontkracht, van het DNA in witte bloedcellen zoals in een bevruchte eicel, tot het in stukken mogen kappen van uw tweelingsbroer of zus, langsheen het niet mogen gaan vissen. Kortom je hebt geen enkel rationeel punt om op te staan, net als al jouw zotte companen, of ze nu al dan niet tot uw specifieke verdwazing, dan wel een concurrentiele behoren, die hun dwazigheden door het strot van anderen willen rammen, en daarmee een ganse hoop jonge en minder jonge vrouwen in de problemen brengen.

Infeite zou ik zelfs zeggen dat de ECHTE schandalige "abortus" juist bij religieuzen ligt. Aangezien de ECHTE reden om mensen "mensenrechten" toe te kennen hun fundamentele onderscheid met goudvissen en konijnen is, namelijk hun INTELLIGENTIE en hun cultuur een geraffineerdheid, en NIET een of andere idiote biologische parameter, gebeurt de eigenlijke ECHTE "abortus" bij velen door RELIGIEUZE OPVOEDING. Religieuze opvoeding is blijkbaar datgene dat "de echte mens" stuk maakt, en dat omvormt tot een soort kruising van een beest en een ontregelde zombie.

Als er ECHT een wet tegen abortus moet komen, die die telt, die die potentiele intelligente mensen stuk maakt als ze kind zijn, dan is het wel een tegen religieuze opvoeding.
Leugenaar, ge zijt gewoon te puntje puntje puntje om mijn niet religieuze argumenten samen te vatten.
Maar het staat voor GANS VLAANDEREN te blinken hoe uw ideeën toch als psychopatisch kunnen overkomen.
Oud 2 juli 2022, 19:01   #592
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het idee dat een vrouw - op totaal illegale wijze - tot abortus GEDWONGEN wordt, heeft totaal niks te zien met de vrouw die zelf abortus wil.

Dat is zoals pleiten tegen euthanasie omdat wat gangsters een oud dametje de kop hebben ingeslagen om haar van haar handtas te beroven.

Meer zelfs, de kans dat een vrouw tot een abortus wordt gedwongen is veel kleiner daar waar abortus legaal kan, dan daar waar elke abortus toch op illegale manier dient te gebeuren.

Maar ik zou zeggen dat als een vrouw zwanger is van een zwijn dat haar tot abortus wil dwingen, ze eigenlijk waarschijnlijk beter inderdaad abortus laat uitvoeren, want van zo een varken wilt ge geen kleine he.

Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juli 2022 om 19:02.
Oud 2 juli 2022, 19:05   #593
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Leugenaar, ge zijt gewoon te puntje puntje puntje om mijn niet religieuze argumenten samen te vatten.
Haha, nee, ik heb kipkap gemaakt van elke van uw "argumenten" omdat je telkens een tegenvoorbeeld op uw neus kreeg waar uw "ultiem kriterium" niet op werkte he.

Het meest grappige was toch dat je stelde dat tweelingsbroers "twee mensen" zijn (ondanks uw eerdere bewering dat 1 DNA = 1 unieke mens) omdat ze in twee aparte kamers kunnen aanwezig zijn zonder problemen ; en daar viel dus uw argument dat "de foetus een aparte mens is van de vrouw" op zijn gat want dat is juist NIET iets dat die foetus kan doen he

Het enige "echte" kriterium was dat ze "een aparte ziel" hadden. QED.

Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juli 2022 om 19:06.
Oud 2 juli 2022, 19:09   #594
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Haha, nee, ik heb kipkap gemaakt van elke van uw "argumenten" omdat je telkens een tegenvoorbeeld op uw neus kreeg waar uw "ultiem kriterium" niet op werkte he.

Het meest grappige was toch dat je stelde dat tweelingsbroers "twee mensen" zijn (ondanks uw eerdere bewering dat 1 DNA = 1 unieke mens) omdat ze in twee aparte kamers kunnen aanwezig zijn zonder problemen ; en daar viel dus uw argument dat "de foetus een aparte mens is van de vrouw" op zijn gat want dat is juist NIET iets dat die foetus kan doen he

Ge vermoordt een kind en een psychopatische geest kan zich daar niets bij inleven. Hence liberalen, en sossen en al de rest die meeloopt.
INFANTICISTEN
Oud 2 juli 2022, 19:11   #595
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ge vermoordt een kind en een psychopatische geest kan zich daar niets bij inleven. Hence liberalen, en sossen en al de rest die meeloopt.
INFANTICISTEN
Weet je wie ECHT een kind vermoordt ? Iemand die een kind religieus indoctrineert. Want dan wordt de geest van het kind gedood, en komt een afschuwelijke zombie in zijn plaats.

Mij hebben ze dat ook gedaan, maar mijn geest was te sterk, en ik heb die abortus overleefd. En nu is mijn missie om alle zulke kindermoordenaars inderdaad naar de eeuwige jachtvelden te helpen.
Oud 2 juli 2022, 19:18   #596
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Weet je wie ECHT een kind vermoordt ? Iemand die een kind religieus indoctrineert. Want dan wordt de geest van het kind gedood, en komt een afschuwelijke zombie in zijn plaats.

Mij hebben ze dat ook gedaan, maar mijn geest was te sterk, en ik heb die abortus overleefd. En nu is mijn missie om alle zulke kindermoordenaars inderdaad naar de eeuwige jachtvelden te helpen.
Ah we hadden meer dan 100j christendom, vrouwen konden van a naar b zonder zorgen. We hebben 60j democratie en aanschouw met uw eigen ogen.
Die feministen omvolkten u met alles wat spuwt op uw traditionele normen en waarden.

Edit: 80j democratie en 60j echt feminisme

Laatst gewijzigd door CUFI : 2 juli 2022 om 19:24.
Oud 2 juli 2022, 19:21   #597
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Oud 2 juli 2022, 19:26   #598
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik herken dat sentiment vanuit eigen ervaring in mijn jeugd
Als opgroeiend ventje de stap zetten om die religieuze bullshit van je af te zetten en weg te duwen uit het denkkader dat men je wou opdringen is zowat de meest bevrijdende ervaring die men in een mensenleven kan ervaren.
Oud 2 juli 2022, 19:27   #599
CUFI
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Enter 2 aparte kamers.
Het zinkend schip is het genocidaal en wetenschappelijk racisme van Darwin die van inferieure rassen sprak. Hitler zijn kaas.

Alles wat ik nu aanwijs zal zich corrigeren; MAAR ZIJN WOORD CORRIGEERT ZICH IN DAT PROCES NERGENS. Deze samenleving aborteerde haar volgende generatie terwijl ze haar plebs massaal omvolkte om de verkiezingen te kunnen manipuleren en alzo aan zelfbehoud te doen. Liberalisme anno 2022, derde rijkers.

Laatst gewijzigd door CUFI : 2 juli 2022 om 19:52.
Oud 2 juli 2022, 19:39   #600
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik herken dat sentiment vanuit eigen ervaring in mijn jeugd
Als opgroeiend ventje de stap zetten om die religieuze bullshit van je af te zetten en weg te duwen uit het denkkader dat men je wou opdringen is zowat de meest bevrijdende ervaring die men in een mensenleven kan ervaren.
Inderdaad.

Het is vanuit die ervaring dat ik een gloeiende hekel heb aan moslims, maar ik zie nu dat de "softere" christenen eigenlijk, zoals ik het destijds ook zag, even laaiende mafkezen zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be