![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pleit ik mensen te doden of gij?
![]() |
![]() |
#582 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#583 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrouwen (= de helft van de bevolking) hun rechten afnemen en ze tot forced childbirth willen dwingen is slavernij opleggen en een oorlog tegen de beschaving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liberalen laten u geloven dat de helft een abortus nodig heeft, maar das enkel maar hun kiesvee hoor. Een verpletterende minderheid hier.
![]() |
![]() |
#585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is het eenvoudig : wat wij (= iedereen) daarover denken is irrelevant, enkel de vrouw kiest en beslist.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 2 juli 2022 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens daarna zwanger? Foute keuze, labour the fruit. 9 maand offer vs permanente dood. Wat kiest ethisch beleid? Eugenetische fascisten die op organen e,d, azen zullen vaneigenst abortus pleiten en zelfs met zieke termijnen. Maar; NEVER AGAIN
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 2 juli 2022 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, de duizenden vrouwen die gaan sterven door 'engeltjesmakerij' omdat ze geen echt medisch alternatief in een andere staat kunnen betalen, is dat voor jullie kliek eigenlijk bijzaak ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkel niet-religieus argument van jouw kant om tegen abortus te pleiten heeft een scherpzinnige analyse overleefd in die andere draad, want TELKENS was jouw zogezegd criterium door een simpel tegenvoorbeeld ontkracht, van het DNA in witte bloedcellen zoals in een bevruchte eicel, tot het in stukken mogen kappen van uw tweelingsbroer of zus, langsheen het niet mogen gaan vissen. Kortom je hebt geen enkel rationeel punt om op te staan, net als al jouw zotte companen, of ze nu al dan niet tot uw specifieke verdwazing, dan wel een concurrentiele behoren, die hun dwazigheden door het strot van anderen willen rammen, en daarmee een ganse hoop jonge en minder jonge vrouwen in de problemen brengen. Infeite zou ik zelfs zeggen dat de ECHTE schandalige "abortus" juist bij religieuzen ligt. Aangezien de ECHTE reden om mensen "mensenrechten" toe te kennen hun fundamentele onderscheid met goudvissen en konijnen is, namelijk hun INTELLIGENTIE en hun cultuur een geraffineerdheid, en NIET een of andere idiote biologische parameter, gebeurt de eigenlijke ECHTE "abortus" bij velen door RELIGIEUZE OPVOEDING. Religieuze opvoeding is blijkbaar datgene dat "de echte mens" stuk maakt, en dat omvormt tot een soort kruising van een beest en een ontregelde zombie. Als er ECHT een wet tegen abortus moet komen, die die telt, die die potentiele intelligente mensen stuk maakt als ze kind zijn, dan is het wel een tegen religieuze opvoeding. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juli 2022 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#591 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het staat voor GANS VLAANDEREN te blinken hoe uw ideeën toch als psychopatisch kunnen overkomen.
![]() |
![]() |
#592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is zoals pleiten tegen euthanasie omdat wat gangsters een oud dametje de kop hebben ingeslagen om haar van haar handtas te beroven. Meer zelfs, de kans dat een vrouw tot een abortus wordt gedwongen is veel kleiner daar waar abortus legaal kan, dan daar waar elke abortus toch op illegale manier dient te gebeuren. Maar ik zou zeggen dat als een vrouw zwanger is van een zwijn dat haar tot abortus wil dwingen, ze eigenlijk waarschijnlijk beter inderdaad abortus laat uitvoeren, want van zo een varken wilt ge geen kleine he. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juli 2022 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het meest grappige was toch dat je stelde dat tweelingsbroers "twee mensen" zijn (ondanks uw eerdere bewering dat 1 DNA = 1 unieke mens) omdat ze in twee aparte kamers kunnen aanwezig zijn zonder problemen ; en daar viel dus uw argument dat "de foetus een aparte mens is van de vrouw" op zijn gat want dat is juist NIET iets dat die foetus kan doen he ![]() Het enige "echte" kriterium was dat ze "een aparte ziel" hadden. QED. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 juli 2022 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
INFANTICISTEN
![]() |
![]() |
#595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mij hebben ze dat ook gedaan, maar mijn geest was te sterk, en ik heb die abortus overleefd. En nu is mijn missie om alle zulke kindermoordenaars inderdaad naar de eeuwige jachtvelden te helpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die feministen omvolkten u met alles wat spuwt op uw traditionele normen en waarden. Edit: 80j democratie en 60j echt feminisme
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 2 juli 2022 om 19:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als opgroeiend ventje de stap zetten om die religieuze bullshit van je af te zetten en weg te duwen uit het denkkader dat men je wou opdringen is zowat de meest bevrijdende ervaring die men in een mensenleven kan ervaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enter 2 aparte kamers.
Het zinkend schip is het genocidaal en wetenschappelijk racisme van Darwin die van inferieure rassen sprak. Hitler zijn kaas. Alles wat ik nu aanwijs zal zich corrigeren; MAAR ZIJN WOORD CORRIGEERT ZICH IN DAT PROCES NERGENS. Deze samenleving aborteerde haar volgende generatie terwijl ze haar plebs massaal omvolkte om de verkiezingen te kunnen manipuleren en alzo aan zelfbehoud te doen. Liberalisme anno 2022, derde rijkers.
I'll never run Laatst gewijzigd door CUFI : 2 juli 2022 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is vanuit die ervaring dat ik een gloeiende hekel heb aan moslims, maar ik zie nu dat de "softere" christenen eigenlijk, zoals ik het destijds ook zag, even laaiende mafkezen zijn. |
|
![]() |
![]() |