![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2° ik hoef geen reclame te maken zoals u over mijn goede daden, maar nu u het toch vraagt: *ging vroeger arme mensen gaan verhuizen of voorzag verenigingsgewijs hen van andere meubelen na een bezoek door de deurwaarder. Waarbij we een groot magazijn beheerden waar armen GRATIS konden winkelen om in hun basisbehoeften te voldoen (Kledij, meubilair, huisraad, speelgoed,....) 3° hoe ik in de armoede terecht kwam en er weer bovenop gekomen ben is door er hééél hard voor te werken. Waarschijnlijk veel harder dan jij ooit in je leven gepresteerd hebt, en voor de rest zijn het uw zaken niet. PS: Zélf de boeken neerleggen is geen falen, blijven voortdoen zonder winst te maken.... dat is falen.
Laatst gewijzigd door cookie@vws : 7 april 2006 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Trouwens nogmaals, heeft met deze draad niets te maken. Alvast bedankt voor het duimpje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#584 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
nogmaals, is niet van deze draad. Is er wel bijgehaald uit een andere draad, dus totaal uit de context. Ik zou ook zaken uit andere draads kunnen halen en hier nu neerzetten. Doe ik alvast niet. Trouwens, als discussies een beetje verhit geraken zegt men soms dingen die nadien wat moeten worden gerelativeerd. De woordvoerder van vws is daar al menigeens het levende bewijs van geweest. VERBA VOLLA, SCRIPTA ERRAT. (het gesprokene vervliegt, het geschrevene blijft). In ieder geval aan alle actieve (en ook passieve) vws'ers wens ik alvast veel succes toe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#586 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FOUT,FOUT, Jij bent zeker niet geband!
![]() |
#588 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is straffe kost dat men gehaat en uitgesloten wordt als men het woordje werk in de mond durft te nemen.
De haat moet diep zitten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het is nog straffer als men bedenkt dat men wel is voor; zolang mogelijk naar school te gaan, maar als men nadien die kennis in praktijk en dus ook centen wil omzetten gewoon een dikke nek is. Een complot smeder, een corrupte zak …en wat hebben we zo nog?
Dit klopt allemaal niet meer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
Minister
|
![]() Het is ,mij inziens,niet de rol van het VWS om zich met werk bezig te houden, wel met armoede.Dat er mensen niet willen werken en daardoor in de armoede terecht komen is dan wel een zaak voor het VWS,niet om de mensen aan het werk te brengen maar om armoede als feit aan te klagen zonder een oordeel te vellen over die arme.
![]() |
#591 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat spreek jij toch in raadsels man,gewone taal,ik ben een gewone arme!
![]() |
#592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit kan nooit de bedoeling zijn! Er zijn wellicht tijden en streken geweest en nog steeds waar er gewoon geen werk is en dat men daarom arm is. Wij hier zitten met een serieus luxe probleem van er is wel werkaanbod maar men wil er niet aan beginnen. Dat is gelijk in Afghanistan…daar willen ze overal fabrieken maar geen één Afghaan wil er in gaan werken.
![]() |
![]() |
#593 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik werk meer dan 64 h vrijwillig voor vws mambo
en idd ik ben niet beschaamd om ronduit toe te geven dat ik me te goed vind om te werken voor de rijkdom van een ander ( bezitter v natuurlijke rijkdom en/of productiemiddelen ) ik krepeer nog liever dan dat ik aan dat achterlijke cirkus meedoe
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 april 2006 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U werkt idd hard aan uw project, maar laat anderen zich individueel ontplooien en smijt niet alles op één hoop. Men zal meer vliegen vangen met stroop dan met azijn immers.
![]() |
![]() |
#595 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 april 2006 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
|
![]() Citaat:
maar als vierde wereld syndicalist moet ik de mensen wel oproepen om zich niet te laten uitbuiten voor een hongerloon. gewoon mijn job dus het is ook mijn job om doorheen een olifantenvel heen te trachten dringen. vaak door dingen scherp te stellen en ja ook dmv provocaties.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 april 2006 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is een heel lange lijst met knelpunt beroepen + nog een heel lange lijst met beroepen die nog geen knelpunt zijn maar eveneens moeite hebben.
Voor een arme komt niet alleen geld op de eerste plaats. Bijlange niet! Er is ook het isolement dat moet doorbroken worden. Het werk heeft net zoals alles een eigen habitat met sociale contacten. Ook dat is belangrijk als opstapje! Hier een beetje, daar een beetje! |
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
|
![]() de vdab is er al voor de werkloze mambo - geen taak dus voor vws.
wel een taak voor vws om toe te kijken op de werking van de vdab
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 april 2006 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |