![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#582 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zeg niet dat het niet kan, ik zeg dat men andere een andere, racistische agenda heeft die men verstopt achter de brede zelfstandigheidsbeweging.
|
![]() |
![]() |
#583 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 |
Banneling
|
![]() Als ge de vlaamse onafhankelijkheid nastreeft moet ge ook nadenken over het toekennen van de nationaliteit.Mijn visie moogt ge racistisch noemen maar in ieder geval zijn uw redeneringen er weer eens op uit een deel mensen die naar de zelfstandigheid streven uit te sluiten.8)
|
![]() |
![]() |
#585 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#586 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Migratie is van alle tijden maar gebeurde mondjesmaat én onder de omstandigheden die ik beschreef. Ik vergat er nog bij te vermelden dat het buiten kijf staat dat de geleverde inspanningen tot integratie door de autochtone bevolking ook (gewoonlijk) zeer goed aanvaard wordt in de gegeven omstandigheden. Wat nu gebeurt is dus geen migratie maar invasie.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 9 juni 2006 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |
#588 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die houding wil ik blijvend in de schijnwerpers stellen. |
|
![]() |
![]() |
#589 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#590 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als daar nog bewijs voor nodig zou geweest zijn, dan zegt de komst van Van Boxel en Van Zele genoeg. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#591 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat er veranderd is tegen vroeger is dat men veel minder over terugkeer spreekt en meer over integratie als het gaat over de vreemdelingen die hier reeds zijn.Het 70 puntenprogramma bestaat niet meer.Voor het overige blijft de partij tegen migratie,voor het buitenzetten van de illegalen en voor een sterke beperking van het asielrecht. Vanaf het moment dat men tegen migratie is,zal op langetermijn de nationaliteit de facto bijna altijd verkregen worden door afstamming.8) |
|
![]() |
![]() |
#592 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dat er rond Van Boxel en Van Zele nog veel meer tamtam gemaakt is, bewijst juist a fortiori dat het VB afstamming als voorwaarde voor burgerschap uitdrukkelijk verwerpt. Door er zo de spots op te richten, legt de partij zich nog eens extra vast op deze verwerping. Ik zie overigens dat je nog niet met een citaat uit het partijprogramma afgekomen zijt. Citaat:
Citaat:
Is het aan die tijd dat ge u vastklampt? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 9 juni 2006 om 17:39. |
|||||
![]() |
![]() |
#593 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#594 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kingtiger, met permissie gezegd, ik vind U een rare kwiet.
Uzelf weet dat duizenden reeds een aantal generaties geleden de belgische pas ( bewust zo gesteld ) gekregen hebben. Op welke manier gaat gij uw maatstaven nu triëren? Op basis van haarkleur? (ik ben blond - geweest althans), oogkleur (bingo: groen/blauw) huidskleur? (weer bingo) Nochtans ben ik geen "vlaming" tenzij U er de grenzen van 1520 op na wil houden! Vandaar mijn vraag: indien U het toch bepaalt door afstamming - welke historische grenzen wilt U in aanmerking nemen? - zou het niet beter zijn dat uzelf deelneemt aan het National Geographic Geneologic Project, en voor 100 $ je genetische gegevens meedeelt zodat je weet waar JIJ in feite van afstamt? Eén leuk citaat voor al degenen die deze draad volgen: Het feit dat JIJ bestaat, betekent dat �*l je voorouders, van het begin van de eerste cel tot je huidig bestaan, ALLEMAAL succesvol de volwassenheid hebben bereikt, zich hebben kunnen voortplanten én hun kinderen tot gezonde volwassenheid hebben kunnen brengen. (niet letterlijk geciteerd) Het idee alleen al vind ik gewoonweg schitterend ![]() Laatst gewijzigd door circe : 9 juni 2006 om 18:10. |
![]() |
![]() |
#595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welzeker! Er is een duidelijke link. Jawel! ![]()
![]() |
![]() |
#596 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door baarle : 9 juni 2006 om 18:36. |
|
![]() |
![]() |
#597 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#599 |
Banneling
|
![]() Een partij behoort toe aan de actieve kern,niet aan de meelopers,niet aan de parasieten die na het succes de partij willen stelen en zeker niet aan de kiezers wiens beweegredenen te verscheiden zijn.8)
|
![]() |
![]() |
#600 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn beide standpunten niet elkaar uitsluitend. Hoewel ik de mening van KingTiger niet deel ben ik het dus ook verre van eens met uw mening. Een racist kan perfect een vlaams-nationalist zijn. Net zoals een communist vlaams-nationalist kan zijn. |
|
![]() |