![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Toch niet te lastig?... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 30 september 2006 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#583 |
Minister
|
![]() Chipie, alstublieft, stop nu eens met je zinloze queeste om te trachten te bewijzen dat ik pro-China of pro-Rusland zou zijn. Ik heb nog nergens enige blik gegeven van sympathie voor Putin of Hu Jintao. Als ik schrijf "de VS of een ander permanent lid van de Veiligheidsraad", dan spreekt het vanzelf dat ik er van uitging dat de lezers van dit forum wel weten wie de 4 andere leden zijn. Maar voor alle duidelijkheid, ik had ook kunnen schrijven "landen die geen bondgenoten zijn van de VS, of de Russische Federatie, of het Verenigd Koninkrijk, of China, of Frankrijk, hebben ... ". Dit is echter stylistisch niet zo'n geslaagde zin. Ik wilde ook de nadruk leggen op het feit dat het om PERMANENTE leden van de Veiligheidsraad gaat, de landen met een ondemocratisch vetorecht dus.