![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 25 februari 2007 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Europees Commissaris
|
![]() klopt niet.
ikzelf ben afgescheurd van de DVR. en zit in mijn eigen lijst (Groep Vrijheid). Toontje en John Bell zijn uit de patrioten gezet door bassballpolitieker en ik neem ze op in GV
![]() |
![]() |
#583 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() DIT WAS MIJN 2000ste BERICHT IN DRIE MAANDEN TIJD, LEUK!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 25 februari 2007 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#585 |
|
![]() Daar draait het in politiek om, blij dat u het ook snapt!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik stap over na de groep vrijheid van garfield
![]() |
#587 |
|
![]() Volgens mij zijn jullie geen libertairen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar staan trouwens de Belgicisten, oftewel de Royalistische ruiters?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
Europees Commissaris
|
![]() Groep Vrijheid =/= libertairen
![]() @ lof welkom.
Laatst gewijzigd door garfield : 25 februari 2007 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#590 |
|
![]() waar/ wat ben ik?
![]() |
#591 |
Europees Commissaris
|
![]() Doe mij maar bij de tooghangers - ik ben nogal kleurloos of politiek eerder groen/rood. Zoals het vaandel van de politieke beweging waar ik lid van ben : een rode vlag met een groene ster ! Op die bijeenkomsten wordt er overigens flink toog gehangen.
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou misschien ook CHIPIE en Bazilfunk van plaats verwisselen.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 |
|
![]() Duveleke op den toog, waar anders
![]() 1Handclapping welkom!! ![]() ![]() ![]() Nubian ![]() Djiezes ![]() Fonske ![]() Ingenious ![]() Pietje ![]() Groentje -18 ![]() 1Handclapping ![]() partij-affiches Laatst gewijzigd door nubian : 25 februari 2007 om 17:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
|
![]() ik wil ook bij de rooien staan. aangezien ik vroeger 2 plaatsjes had, vind ik dat ik 1 keer bij de rooien en 1 keer bij de tooghangers mag staan. kwestie van een brug te vormen tussen beide toffe groepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allé hup, ingenious, doe uw rode mollenwerk! ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
|
![]() Lord Monocle welkom!!
![]() ![]() ![]() Nubian ![]() Djiezes ![]() Fonske ![]() Ingenious ![]() Pietje ![]() Groentje -18 ![]() 1Handclapping ![]() Monocle ![]() partij-affiches Bijlage 17991 Bijlage 17992 Laatst gewijzigd door nubian : 25 februari 2007 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Met vriendelijke groet, de immer vol van revolutionaire geestdrift paraat staande Dr. Strangelove
![]() |
![]() |
#598 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En nu ik ongezien de Vlaamse knapen als Van Maerlant en Baarle binnen het rooie kamp heb kunnen binnensluizen, ben ik helemaal in m'n nopjes. ![]() PS. Het verschil met het liberaal is me min of meer duidelijk. Maar wat is het verschil tussen libertair, liberarist en libertariër?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Gouverneur
|
![]() Wat dacht ge van deze affiches
![]() ![]() Slogan: Ni lullen ....bijvullen!!!!
![]() |
#600 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ja, dat verschil, iedereen gebruikt andere definities, en het is K&K, dus laten we niet te serieus worden. Maar toch, kort: de libertaire beweging omvat een heel breed spectrum aan stromingen. Wat deze stromingen bindt is hun anti-etatisme en nadruk op vrijheid en individuele zelfontplooinng, wat hen onderscheidt is vooral de visie op privé-eigendom, en de positieve of negatieve visie op liberaal kapitalisme. De eerder "economisch-rechtse" libertairen noemen zich vaak "THE libertarians", wat ze gerust mogen doen natuurlijk, dat staat hun vrij. Maar het klopt niet. Ik denk niet dat er een verschil is tussen -air en -ariër, het eerste is gewoon een gallicisme. Dus, ik ben een rooie die tegen de staat is, tegen nationalisaties, tegen protectionisme en tegen "big government". Daarom noem ik mij links-libertair. Ik heb geen vertrouwen in de "onzichtbare hand", maar ik geloof evenmin dat een bureaucratische centraal geplande economie een goede oplossing is. Dat maakt mij nog geen "liberaal" (jakkes! ![]()
![]() |