![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je snapt het nog altijd niet hé? Het gaat over mensen die hun seksuele geaardheid uiten via hun avatar. De vraag is waarom ze dat doen. Het gaat niet zozeer om de avatar an sich, maar om wat er op staat natuurlijk. Als iemand dan zegt dat hij zijn avatar gekozen heeft omdat hij die mooi vindt, dan is dat totaal naast de kwestie. Het is nogal wiedes dat hij een voorkeur heeft voor die avatar. Een kind zou het weten. Waarom ze hun seksuele voorkeur uiten via hun avatar, dat is wat interessant is. En wat inderdaad opvalt is dat vooral homoseksuelen dat doen. Dat is geen hypothese, dat is geen veronderstelling, dat is wat het oog registreert in de hersenen. Het is precies vanuit deze vaststelling dat de thread ontstaan is. Het eigenaardige is als je dat vraagt, zij zich in duizend bochten wringen om niet te hoeven antwoorden. Sommigen zeggen zelf ronduit dat ze met hun avatar het geaardheid niet etaleren. Nochtans zal geen mens er aan twijfelen dat het om homoseksuelen gaat en het klopt nog ook. Ik kan er ergens nog inkomen dat het niet direct de bedoeling was, maar dat maakt de zaak alleen maar gewichtiger. We spreken dan over mensen die onbewust hun geaardheid als uithangbord gebruiken. Tjah?! Zelfs jij Doki hebt een avatar gekozen waaruit je geaardheid blijkt. Kun je nu gewoon niet zeggen waarom je een avatar hebt gekozen waar je geaardheid uit moet blijken, ipv rond de pot te draaien? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 september 2007 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben eens bij een collega die homo is, thuis geweest en hij was bezig met fotoshop of weet ik veel om foto's met zn eigen afbeelding zo te corrigeren dat hij er weer stukken jonger uitziet zonder rimpels of vale plekken. En hij was zo al uren bezig.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als we zo gaan beginnen, dan wordt er nogal wat afgeëtaleerd hier. Kijk, mijn definitie van etaleren (en ik vermoed dat dit de meest gangbare is), is het opzettelijk demonstreren van iets naar de buitenwereld toe. Met andere woorden, de keuze van de avatar wordt in dat geval bepaald in functie van het doel, met name het duidelijk maken van de seksuele geaardheid. De inhoud wordt in dat geval secundair, als het maar duidelijk is naar de buitenwereld. Als in mijn geval etaleren het doel zou geweest zijn, dan denk ik dat ik met mijn huidige avatar een zeer slechte keuze zou hebben gemaakt. Iemand die niet bekend is met die afbeelding zou heel gemakkelijk kunnen denken dat het een heterokoppel betreft, of er gewoon geen aandacht aan besteden. Als ik mijn seksualiteit echt had willen etaleren, dan had ik wel gekozen voor een afbeelding die ik zelf misschien minder ontroerend en mooi vond, maar die duidelijker overkwam. Of misschien gewoon voor een rainbow flag of iets dergelijks. Trouwens, ik heb zo het vermoeden dat je met avatars in de vorm van een rainbow flag minder last zou hebben dan met kussende mannen, al zijn die twee even expliciet homoseksueel.
Laatst gewijzigd door Doki : 7 september 2007 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dus als je nu nog zegt waarom jij je seksuele geaardheid etaleert of opzettelijk demonstreert zoals je zegt, dan heb je alle punten. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar haal jij de arrogantie vandaan om te denken dat jij zomaar kunt aflezen van iemand's avatar wat zijn bedoeling is geweest met die keuze? Zie je mij hier soms één of andere afleiding maken uit dat gevogelte van jou? Nee. Jij ziet graag een duif als avatar. Bon, punt andere lijn.
Laatst gewijzigd door Doki : 7 september 2007 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dat was een goeike. Ik heb er smakelijk om kunnen lachen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=574 En Elvis leeft. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geloof me Raf. Die twee op je avatar vertellen ons heel precies wat je geaardheid is, ook al zeg je nog honderd keer dat het niet waar is. Er is geen verschil tussen jou geaardheid en die van op je avatar. En dat weet je best. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Iemand die daarnaast ook nog eens Elvis meent te ontwaren, die noemt men stapelzot.
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Paulus, ik ga je een prijs geven... Zagevent nr. 1 op dit forum, met een straatlengte voorsprong. Djeez makker, wat maakt het nu uit waarom ze dit doen? ga jij hun intentieproces maken om ze dan vanuit jouw kleinzielige, kleingeestige verstand en vanuit je krampachtig conservatieve houding te veroordelen? jongens jongens jongens... dat vindt homo's minderwaardig, vindt homoseksualiteit niet normaal, vindt prentjes van kussende mannen vies.... en toch beweert het dat het niks tegen homo's heeft..... ![]() ![]() ![]()
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 7 september 2007 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#594 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
jij reageert erop vanuit je eigen kleingeestige visie... dat wel
![]() |
![]() |
#596 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mag ik je vragen me niet voortdurend te beledigen. Bij mijn weten heb ik jou nooit iets miszegt of misdaan. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 september 2007 om 18:02. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 september 2007 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#598 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het wordt beter en beter. Nu kan ik zelf al niet eens meer weten wat de bedoeling is van mijn eigen avatar, maar ik moet dat vragen aan mensen zoals jij? Scizofrene paranoia.
![]() |
![]() |
#599 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Raf.
|||
![]() |
![]() |