Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 september 2007, 17:55   #581
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat een stel forummertjes niets te zeggen heeft over de publieke opinie.

P.s. Op het jongerenforum waar ik op zit, kiest de meerderheid wel voor het VB in deze materie. Een groot deel daarvan is volgens mij weten zeker geen fan van het VB. We hebben het hier wel maar over 30 - 50 mensen die gereageerd hebben, op een forum met een potentieel van 25 000 man.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2007, 17:57   #582
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ik denk eerder dat de publieke opinie niet trapt in die Comedia del Arte die het VB daar speelde.
Wat u denkt wil wel eens botsen met de realiteit.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2007, 18:01   #583
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
P.s. Op het jongerenforum waar ik op zit, kiest de meerderheid wel voor het VB in deze materie. Een groot deel daarvan is volgens mij weten zeker geen fan van het VB. We hebben het hier wel maar over 30 - 50 mensen die gereageerd hebben, op een forum met een potentieel van 25 000 man.
Op een ander jongerenforum merk ik hetzelfde. Ook in de dagdagelijkse realiteit (winkels, café) merk ik dat de overgrote meerderheid sympathie heeft voor het VB in deze zaak.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2007, 18:01   #584
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Internaut Bekijk bericht
Volgens deze blog zou Dewinter de chauffeur een klap hebben gegeven ? Hoe kan dat nu ? Dat is gewoon de standaard klacht dat de politie geeft ter indekking. Het zal misshien een kleine tik zijn geweest omdat hij zelf geduwd en getrokken word.
Na dit gezien te hebben gaat mijn stem zeker naar het Vlaams Belang, we maken ons gewoon belachelijk in de wereld met dit optreden.

wordt ook vertaald naar: "De Winter wou de sleutels van de bus pikken"... hangen die links van het stuur in een politiecombi?

en: waarom hebben die agenten hem dan eerst in die politiecombi gestoken? Hij was toch een interview aan het geven?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2007, 18:02   #585
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Op een ander jongerenforum merk ik hetzelfde. Ook in de dagdagelijkse realiteit (winkels, café) merk ik dat de overgrote meerderheid sympathie heeft voor het VB in deze zaak.
Voor de duidelijkheid.
De algemene teneur is:

'Betogingen dienen niet verboden te worden. Het is dom dat ze opgepakt zijn. Wel grappig om te zien.'
Enfin, dat is mijn indruk. Het staat iedereen vrij dat te verifiëren.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
Oud 13 september 2007, 18:03   #586
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
En uw reactie, waaruit bestaat die? Moet niet vergeten dat men die betoging heeft verboden met de reden, angst voor de reactie van de allochtoonse gemeenschap. Dus zou u uzelf eens moeten afvragen of de angst van sommige voor de verspreiding van de islam in Europa niet gerechtvaardigd is aangezien de burgervader van Brussel ook slachtoffer is van die angst maar liever voorover gaat voor de allochtoonse gemeenschap en van leer trekt tegen de autochtoonse gemeenschap.
Dit is heel in het kort de reden waarom die betoging nodig was en nog steeds is. Maar blijkbaar heeft niemand of toch zeer weinigen het door, waar het schoentje wringt.

Maar ja: toen Hitler aan de macht kwam, toen stak iedereen ook zijn kop in het zand.
(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2007, 18:07   #587
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Dit is heel in het kort de reden waarom die betoging nodig was en nog steeds is. Maar blijkbaar heeft niemand of toch zeer weinigen het door, waar het schoentje wringt.

Maar ja: toen Hitler aan de macht kwam, toen stak iedereen ook zijn kop in het zand.
We onthouden: Herman houdt neit van intellectueel eerlijke discussies. Hij kan pas een punt maken als hij de nazi's erbij moet halen.
Oud 13 september 2007, 18:10   #588
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht

Wel grappig, een vurig "oostfront"-aanhanger die plots punten tracht te scoren met "kritiek" (nu ja ) op Hitler. What a good laugh.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2007, 18:14   #589
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel grappig, een vurig "oostfront"-aanhanger die plots punten tracht te scoren met "kritiek" (nu ja ) op Hitler. What a good laugh.
Alle Oost-fronters waren willens en wetens criminelen, zeker.
Oud 13 september 2007, 18:25   #590
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volgens deze blog zou Dewinter de chauffeur een klap hebben gegeven ? Hoe kan dat nu ? Dat is gewoon de standaard klacht dat de politie geeft ter indekking. Het zal misshien een kleine tik zijn geweest omdat hij zelf geduwd en getrokken word.
Na dit gezien te hebben gaat mijn stem zeker naar het Vlaams Belang, we maken ons gewoon belachelijk in de wereld met dit optreden.

Mijn collega (politiek neutraal voor de duidelijkheid) zag de avond van de betoging het nieuws en stelde dat daarin heel duidelijk te zien was, hoe Filip Dewinter de chauffeur opzij duwde en poogde de sleutel uit het contact te trekken. Mij niet gelaten wat Filip Dewinter probeert maar als dat inderdaad waar is, mag hij niet verbaasd zijn dat hem dat nadien aangewreven wordt.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2007, 18:33   #591
Maes_P
Staatssecretaris

Maes_P's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groene flamingant Bekijk bericht
Mijn collega (politiek neutraal voor de duidelijkheid) zag de avond van de betoging het nieuws en stelde dat daarin heel duidelijk te zien was, hoe Filip Dewinter de chauffeur opzij duwde en poogde de sleutel uit het contact te trekken. Mij niet gelaten wat Filip Dewinter probeert maar als dat inderdaad waar is, mag hij niet verbaasd zijn dat hem dat nadien aangewreven wordt.
blanco-stemmer?
Maes_P is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2007, 18:50   #592
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er wordt hem aangewreven dat hij klappen uitdeelde, en dat klopt dus niet.
Oud 13 september 2007, 19:05   #593
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

Uit die foto valt niets af te leiden; was hij (nog) zorgvuldig en vakkundig met de handen op de rug geboeid?

Eenmaal iemand tegen alle gevoel voor redelijkheid in een overvalwagen geprakt, staat voor mij het veronachtzamen van minstens zulke voorzorg wel gelijk aan UITLOKKING.
Oud 13 september 2007, 19:32   #594
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft het Oostfront hiermee vandoen? Is niet omdat de democratische wereld de schandvlek 'belgië' en z'n nepdemocraten aan het werk heeft gezien dat u van onderwerp moet veranderen. Den belziek heeft bewezen waar hier de vrije meningsuiting voorstaat. U, een persoontje dat oproept tot recht op staken aangezien dat dit een recht is wat men moet eerbiedigen in een democratie, kan nu z'n geluk niet op bij het verbieden en met de voeten treden van de vrije meningsuiting. Met dit nogeens het bewijs hoe geloofwaardig de (s)links kliek wel is wanneer ze staan te lullen over de vrijheid van mening.

Ook tevens het bewijs wie hier in den belziek aan het langste eind trekt, zoals velen al lang wisten zijn dit de allochtonen met het wapen 'angst' dat ze verspreiden en waar den belzieke politici voor door de knieën gaan.

Dus aan u en (s)linkse vrienden, wanneer u bij de volgende wandeling een allochtoon tegenkomt, ga voorover en laat u nemen misschien remt dit uw angst.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2007, 19:34   #595
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dus aan u en (s)linkse vrienden, wanneer u bij de volgende wandeling een allochtoon tegenkomt, ga voorover en laat u nemen misschien remt dit uw angst.
Is dat de reden waarom jij er tegen bent?
Het kan iig wel een mogelijke verklaring bieden.
Oud 13 september 2007, 19:36   #596
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Alle Oost-fronters waren willens en wetens criminelen, zeker.
Volgens sommige hun verhalen wel (nadruk op verhalen). Voor anderen waren het/zijn het 'HELDEN'. Iemand een probleem mee, pech!

Oud 13 september 2007, 19:42   #597
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Is dat de reden waarom jij er tegen bent?
Het kan iig wel een mogelijke verklaring bieden.
Maar manneke toch, voelt u zich aangesproken. Vergeet bij uw volgende wandeling het 'glijmiddel' niet want uw troetelkinderen zouden u kunnen aanklagen dat u ze het te moeilijk maakt. En zoals geweten, zij spreken en u en (s)linkse vrienden springt, of in dit geval duikt en wel voorover.

Oud 13 september 2007, 19:44   #598
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar manneke toch, voelt u zich aangesproken.
Het enige wat ik zie is dat jij daarover begint.

Citaat:
Vergeet bij uw volgende wandeling het 'glijmiddel' niet want uw troetelkinderen zouden u kunnen aanklagen dat u ze het te moeilijk maakt. En zoals geweten, zij spreken en u en (s)linkse vrienden springt, of in dit geval duikt en wel voorover.
2 zaken.

Ik weet dat je een beetje de autistische neiging hebt om altijd '(s)links' te schrijven, maar wie probeer je daar eigenlijk mee te overtuigen? Jezelf of de rest?

Het andere feit is dat ik niet bepaald homoseksuele neigingen heb. Ik hou van mijn vriendin - en alleen van haar. Dat u dat niet kunt geloven, zegt wrslk meer over u dan over mij. En dan zijn we weer bij mijn eerste zin. Jij begint met een homoseksuele fixatie te tonen.

Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 13 september 2007 om 19:45.
Oud 13 september 2007, 19:48   #599
groene flamingant
Banneling

groene flamingant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maes_P Bekijk bericht
blanco-stemmer?
Geen blanco-stemmer maar weinig geïnteresseerd in politiek.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 september 2007, 19:50   #600
Marlientje
Banneling

Standaard

Laatst gewijzigd door Marlientje : 13 september 2007 om 19:50.
Marlientje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be