![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat een stel forummertjes niets te zeggen heeft over de publieke opinie.
P.s. Op het jongerenforum waar ik op zit, kiest de meerderheid wel voor het VB in deze materie. Een groot deel daarvan is volgens mij weten zeker geen fan van het VB. We hebben het hier wel maar over 30 - 50 mensen die gereageerd hebben, op een forum met een potentieel van 25 000 man. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#582 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en: waarom hebben die agenten hem dan eerst in die politiecombi gestoken? Hij was toch een interview aan het geven?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De algemene teneur is: 'Betogingen dienen niet verboden te worden. Het is dom dat ze opgepakt zijn. Wel grappig om te zien.' Enfin, dat is mijn indruk. Het staat iedereen vrij dat te verifiëren.
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar ja: toen Hitler aan de macht kwam, toen stak iedereen ook zijn kop in het zand. ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#589 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle Oost-fronters waren willens en wetens criminelen, zeker.
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#593 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eenmaal iemand tegen alle gevoel voor redelijkheid in een overvalwagen geprakt, staat voor mij het veronachtzamen van minstens zulke voorzorg wel gelijk aan UITLOKKING.
![]() |
![]() |
#594 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ook tevens het bewijs wie hier in den belziek aan het langste eind trekt, zoals velen al lang wisten zijn dit de allochtonen met het wapen 'angst' dat ze verspreiden en waar den belzieke politici voor door de knieën gaan. Dus aan u en (s)linkse vrienden, wanneer u bij de volgende wandeling een allochtoon tegenkomt, ga voorover en laat u nemen misschien remt dit uw angst.
![]() |
![]() |
#595 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kan iig wel een mogelijke verklaring bieden.
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
Minister-President
|
![]() Volgens sommige hun verhalen wel (nadruk op verhalen). Voor anderen waren het/zijn het 'HELDEN'. Iemand een probleem mee, pech!
![]() |
#597 |
Minister-President
|
![]() Maar manneke toch, voelt u zich aangesproken. Vergeet bij uw volgende wandeling het 'glijmiddel' niet want uw troetelkinderen zouden u kunnen aanklagen dat u ze het te moeilijk maakt. En zoals geweten, zij spreken en u en (s)linkse vrienden springt, of in dit geval duikt en wel voorover.
![]() |
#598 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige wat ik zie is dat jij daarover begint.
Citaat:
Ik weet dat je een beetje de autistische neiging hebt om altijd '(s)links' te schrijven, maar wie probeer je daar eigenlijk mee te overtuigen? Jezelf of de rest? Het andere feit is dat ik niet bepaald homoseksuele neigingen heb. Ik hou van mijn vriendin - en alleen van haar. Dat u dat niet kunt geloven, zegt wrslk meer over u dan over mij. En dan zijn we weer bij mijn eerste zin. Jij begint met een homoseksuele fixatie te tonen.
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 13 september 2007 om 19:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#599 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Marlientje : 13 september 2007 om 19:50. |
![]() |
![]() |