![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6142 |
Staatssecretaris
|
![]() Je neemt deel aan een Grand Prix race.
Maar niet zomaar een Grand Prix. Het is de Grand Prix Continentale Drift. De eerste die een volledige ronde maakt is gewonnen. Je trekt je witte leren handschoentjes aan, herpositioneert de stofbril nog eens goed op je hoofd, verzekert je van de onberispelijke staat van je schoeisel, en wandelt naar je uitverkoren continent, zijnde... ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6143 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de operatie "Firestone dicht het gat in hare cultuur", besluit je vaanvond naar een optreden te gaan van een artiest waar je nog nooit één nummer van hebt gehoord. Je moet je met andere woorden baseren op de naam van de artiest om een keuze te maken.
Welke bestaande artiest zal je vanavond aan het werk zien ? 1) Wimmeke Punk 2) Wimmeke Flapstaart 3) Johny Turbo 4) Kikki Amity Waarom kies je net die artiest ? Wie van de vier wil je vooral niet aan het werk zien ?
![]() |
#6144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik wist waarover dit gaat kan ik daar wellicht meer over vertellen.
![]() |
![]() |
#6145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een geluk dat 21/12/12 er aan komt, zijn we daar tenminste van af.
![]() |
![]() |
#6146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Al moet ik weinig hebben van tatoeages, en al zeker niet van lelijke, betwijfel ik dat er een positieve correlatie bestaat tussen de kwaliteit van de huisdokters en het al dan niet hebben van (lelijke) tatoeages.
![]() |
![]() |
#6147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze vragen naar je:
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 november 2012 om 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zuid-Amerika dan maar (al is Australië wel kleiner, en maak ik daar misschien meer kans om te winnen).
![]() |
![]() |
#6149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Punk is niet echt mijn ding, bij Flapstaart vrees ik voor "grappige" kolder, en van Johny Turbo verwacht ik melige schlagers. Kikki Amity kan van alles zijn natuurlijk, maar ik hoop op iemand met een eigen stijl en enige persoonlijkheid. Voor Wimmeke Flapstaart pas ik zeker.
![]() |
![]() |
#6150 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
http://hypertextbook.com/facts/ZhenHuang.shtml Deze link wijst erop dat je zou kunnen winnen; door de verbluffende snelheid van 1.33 cm/jaar. Maar deze link suggereert een wreed accident; nadat Australië zich snoeihard in Azië boort, gaan we binnenkort allemaal gezellig samenhangen: http://www.youtube.com/watch?v=hSdlQ8x7cuk Op dat Pangeae 2.0 zal het nogal ver rijden zijn naar de zee. Temeer we hier onder een ijskap raken. Maar 'we' zullen er niet meer zijn. In wat zijn we geëvolueerd binnen ruwweg 250 miljoen jaar? Uitgestorven, of zijn er afstammelingen? En hoe zien die eruit? Wat is de dominante levensvorm, en is die intelligent? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij zijn hun verre nakomelingen, en lijken er niet echt op. De dominante levensvorm op aarde waren ze toen alvast niet. Speculeren over wat er binnen ruwweg 250 miljoen jaar is leuk, maar wellicht totaal arbitrair. Misschien is de mens al lang uitgestorven, en wordt de aarde door slimme nakomelingen van de zeeotter gedomineerd. Of is het zoals in de klassieke SF, dat een kruising van mensen en robots moeiteloos van het ene sterrenstelsel naar het andere reist.
![]() |
![]() |
#6152 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar om te accepteren dat hier en nu, op dit moment op deze aarde aliens aanwezig zijn, ho maar, dat kan niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#6153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6154 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je zou beter zeggen: ons huidig niveau van kennis toch hé
![]() |
![]() |
#6155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je zegt het zelf: fantaseren. Ik heb geen probleem met orken in Lord of the Rings, vampieren in True Blood, tovenarij in Harry Potter of de job van Abby in NCIS. Dat is namelijk fictie. Jij beweert van alles waarvoor er niet het minste bewijs bestaat, en houdt vol dat het de Waarheid is, en dat "wij" door een door jou voor "ons" verzonnen "wereldbeeld" niet in staat zijn die Waarheid te aanschouwen. Hoe vaak ga je deze stropop nog herhalen? Ik heb nooit beweerd dat het niet kon. Wel dat jij en jouw "bronnen" tot nu toe niet het minste geloofwaardig bewijs hebben geleverd dat ze er zijn.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 november 2012 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben Meesters van Mars aan het lezen, en daar blijken die fysicawetten toch anders in elkaar te zitten dan dat wij nu denken.
![]() EDIT: misschien toch duidelijk stellen dat Meesters van Mars ook fictie is (op dit forum weet je nooit).
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 november 2012 om 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zullen, zoals in het verleden, met vallen en opstaan, de vermaledijde wetenschappers wel voor zorgen.
![]() |
![]() |
#6158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat kan wel, binnen het uur DNA controleren!
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanzelfsprekend volg ik altijd nauwgezet de wijze raad van onze teerbeminde mods. EDIT: oeps, vlijmscherp ertussen gekomen ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 14 november 2012 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |