![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6161 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#6162 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij meent dat de analyses en de simulatie elkaar falikant en aanwijsbaar tegenspreken, dan moet je kar en paard noemen en de specifieke analyse en de specifieke simulatie eens tonen, zodat we dat zelf kunnen bekijken. Het is al te gemakkelijk om in het ijle een eind weg te l*llen. Citaat:
Citaat:
http://wtc.nist.gov/pubs/factsheets/faqs_12_2007.htm Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6163 | |||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat klopt zeer zeker, ik wacht op uw weerlegging. Citaat:
DAT is wat het "ontwikkelen van het meest waarschijnlijke scenario" wil zeggen. Het heeft niks met bewijs te maken en bovendien wordt dit uitdrukkelijk vermeld in het NIST rapport. Citaat:
Citaat:
Uit bovenstaande PDF: Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Actori incumbit probatio, nooit omgekeerd. Wel een leuke poging overigens alweer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6165 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Jij weet goed genoeg waar de analyses staan in het NIST rapport, ik heb ze u al meermaals getoond. Jij weet evengoed dat die analyses haaks staan op hun eigen conclusies. Anders moesten ze niet aangepast worden voor de simulatie. Een feit dat ik u net zwart op wit laat zien. Dit staat "haaks" op wat jij net kwam te beweren. Jij hebt er simpelweg niets meer op in te brengen. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6166 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk overigens in de onderstaande link van het impact op de zuidtoren,en stel tevens met mij mee vast hoe groot de explosie van de ontvlammende kerosine buiten te toren dan wel is..... http://www.waarheid911.nl/wtc_south_fire.jpg Citaat:
Citaat:
Een vaatje met een diameter van kleiner dan één meter met een klein afvoertje gaan vergelijken met opengescheurde vliegtuigtanks waaruit de kerosine met duizenden liters uitgulpt.... Heb je nog gekker voorbeelden om je gelijk te halen,je kan zo bij nist aan de slag...... En overigens giet 38 duizend liter kerosine over het grondvlak van de tower,hoe hoog denk je dat die brandstof dan op de vloer staat,je zal er alvast niet in verdrinken..... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 28 augustus 2008 om 22:57. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En bekijk dan ineens maar eens goed naar de verbinding van deze kolom ,inderdaad alle bouten zitten er nog netjes.... Het nist stelde toch dat de verbindingen afgebroken waren onder het gewicht.... http://www.waarheid911.nl/blueprints.html#corecolumn En zulke kolommen zouden de hitte van de brand niet hebben kunnen weerstaan.... Hieronder in het linkje een foto van de opbouw van de tower waar goed te zien is waar de centrale kolommen stonden..... http://www.waarheid911.nl/central_core.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6168 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je dat quoten? Misschien moet je toch eens de NIST rapporten lezen en vooral dan concreet de aanleiding tot de instorting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6170 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De forensische analyses tonen aan dat op de plaatsen waar de brand was geen column meer dan 250° heeft bereikt!! Nist creeert een computermodel en daar worden plotseling temperaturen van 1000° bereikt!!! En nu vraag jij waar de contradicties zitten???? Dit is toch te gek voor woorden. En wat is uw verdediging? Dat de forensische analyses niet ALLE(honderden) columns coveren. So what!? Ga jij er misschien van uit dat op de plaatsen waar het niet brandde de columns heter zijn geworden dan op de plaats waar het wel brandde? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6171 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Btw, nu je 't toch over die core columns hebt: Die hebben zeker en vast de "hitte" van de brand weerstaan. Misschien kan jij eens uitleggen waar die 47 massieve columns zijn gebleven, wat ermee is gebeurd tijdens de instorting? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6173 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6174 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In de originele simulatie door het NISTwas er in ieder geval niets van te bespeuren ![]()
![]() |
![]() |
#6175 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heeft het zin om die antwoorden te blijven herhalen? Enkel als er een minimale luisterbereidheid is, maar die bespeur ik niet echt. Laatst gewijzigd door parcifal : 29 augustus 2008 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6178 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ze gaan er van uit dat het volledige gewicht op één vloer terecht komt (je kan al de vraag stellen wat ze met vloer willen zeggen, en of ze daarbij niet handig de centrale kolommen vergeten), en vergeten duidelijk de kanteling en de desintegratie van de toren. De massa waar zij over spreken eindigt dus niet op de vloer eronder maar in een radius van meer dan 150 meter vanaf het midden van de toren. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6179 |
|
![]() Ze liggen uitgeprint naast mijn bureau ... en dan ... morgen zet ik de bijbel in PDF op mijn PC ... wil dat dan zeggen dat ik hem gelezen heb?
Jij hebt al 10-tallen maal bewezen dat je de NIST rapporten nog niet hebt gelezen ...
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 29 augustus 2008 om 15:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6180 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ben je doof en blind dan, of wat? Ik luister (lees) elke post van u, reageer erop en stel vragen. Punt is dat jij ofwel geen antwoord geeft, ofwel een link post naar een rapport waarvan het bovendien is bewezen dat het een loopje neemt met de realiteit. Dus nogmaals, kan jij met je eigen woorden weergeven wat er met die massieve core columns moet gebeurd zijn eens de boel begint in te zakken? |
|
![]() |
![]() |