![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#601 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#602 |
|
Parlementslid
|
Onze economie? Maar uh...als ik toch goed begrijp zijn wij een laaggeschoold landje aan het worden die economisch drijven op de gasbel in Slochteren. Als die op is, dan worden we gewoon een stukje braakliggend gebied in Europa met neanderthalers als inwoners. Dan wil Suriname toch niet bij ons terug zeker
|
|
|
|
|
|
#603 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Gelukkig is system niet representatief voor ''de Vlaming''. |
|
|
|
|
|
|
#604 |
|
Parlementslid
|
Pffffew, ik heb namelijk al een mijnenveldje rond mijn woonst aan laten leggen om me te verdedigen. Ik vraag me trouwens af of er in mijn woning uit 1890 ook een paar van die Belgische vluchtelingen uit de 1ste wereldoorlog hebben gezeten. Hoeveel waren het er ook alweer? Oh ja..een miljoen of zo geloof ik. Zouden ze ons toen ook al zo onaardig hebben gevonden?
|
|
|
|
|
|
#605 |
|
Europees Commissaris
|
Suriname is inderdaad afgestoten door de PVDA en de Nederlandse Antillen hadden mijns inziens het beste de 13 provincie van Nederland kunnen worden, aangezien het bestuur daar corrupt is en daardoor niet goed functioneert.
|
|
|
|