Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2008, 17:14   #601
undiscovered
Gouverneur

undiscovered's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Om een bewuste staat te bereiken en te groeien hoop ik dat je dat ooit wel zal doen. Anders zal je arm van geest sterven. jammer toch
Je inspireert me juist dat gene niet te doen, ik kom juist dichter bij mijn dien

Thanks
Oud 22 mei 2008, 17:15   #602
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door undiscovered Bekijk bericht
Ja maar wacht eens even ik heb het niet over dat België een islamitische staat moet worden.

Ik heb het meer over landen waarin veel moslim wonen althans meer dan 60% dan is het wel geschikt dat het een Islamitische staat is.

België is geen Islamitische staat. Maar zeg nooit nooit
Dit laatste is de natte droom van elke islam mietje. Je ware aard is duidelijker dan ooit. De islam opdringen is jullie doelstelling. De sharia invoeren. Evolueren meisje is het enige juiste. Groeien verder gaan. Niet blijven hangen in onze donkere middeleeuwen. Laat het juk van de islam los. Wees vrij en integreer. Wij zullen nooit vrijwillig teruggaan in de tijd. Oorlog alleen zal dit kunnen bereiken. Vandaar dat ik pleit om de islamisering te stoppen de koran te verbieden. Wie wil er nu een boek van een oorlogszuchte persoon naleven??? Dan zwijg ik nog over dat zeer jong meisje dat hem tot vrouw heeft genomen die oude zak. bbbrrrrrrr
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 17:17   #603
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
was dat mond op mond reclame?

Neen ik verkeer in een positie dat ik helaas veel weet. Maar ik moet erover zwijgen. Anoniem mag ik gelukkig wel de vlamingen waarschuwen.
Oud 22 mei 2008, 17:18   #604
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dit laatste is de natte droom van elke islam mietje. Je ware aard is duidelijker dan ooit. De islam opdringen is jullie doelstelling. De sharia invoeren. Evolueren meisje is het enige juiste. Groeien verder gaan. Niet blijven hangen in onze donkere middeleeuwen. Laat het juk van de islam los. Wees vrij en integreer. Wij zullen nooit vrijwillig teruggaan in de tijd. Oorlog alleen zal dit kunnen bereiken. Vandaar dat ik pleit om de islamisering te stoppen de koran te verbieden. Wie wil er nu een boek van een oorlogszuchte persoon naleven??? Dan zwijg ik nog over dat zeer jong meisje dat hem tot vrouw heeft genomen die oude zak. bbbrrrrrrr
Op dringen is niet toegestaan men kiest er zelf voor, daarom zeg ik ook God leidt wie hij wilt leiden.

noch jij noch, nock ik kan dat voor elkaar krijgen. Maar goed zeg nooit nooit

Laatst gewijzigd door undiscovered : 22 mei 2008 om 17:19.
undiscovered is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 17:19   #605
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Neen ik verkeer in een positie dat ik helaas veel weet. Maar ik moet erover zwijgen. Anoniem mag ik gelukkig wel de vlamingen waarschuwen.
Bewijs dat dan maar, bewijs waar je dat vandaan hebt.
Oud 22 mei 2008, 17:20   #606
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Je kan wel de koran gaan verbieden. Maar koran zit toevallig ook in de harten van de moslims, hoe wil je dat gaan verbieden?

harten eraf snijden? mensen onthoofden?
Neen ik bescherm mijn cultuur. Deze mensen kunnen naar een islamitisch land gaan. Waar ze heel gelukkig zullen zijn. In onze westerse cultuur moet je integreren en anders afbollen. Ik ga ook niet in een islamitisch land zoals S.A. met de auto rijden naar mekka. Dat si uitlokking. Pas je aan in het land dat je woont. Dus pas je aan laat de islam los of ga terug.
Oud 22 mei 2008, 17:23   #607
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Je inspireert me juist dat gene niet te doen, ik kom juist dichter bij mijn dien

Thanks
Ik inspireer je niet. Jij bent gehersenspoelt door je familie. Dat is wat religie doet. Hersenspoelen. Ik minacht je steeds meer. Zal je niet gelukkiger zijn in een islamitisch land? Ver weg van ons westers gedachtengoed? Waar je zo'n afkeer van hebt. Of is het duidelijk dat je hier bent om de islam op te dringen? Ik vrees voor dit laatste.

Laatst gewijzigd door shaddy : 22 mei 2008 om 17:27.
Oud 22 mei 2008, 17:23   #608
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Neen ik bescherm mijn cultuur. Deze mensen kunnen naar een islamitisch land gaan. Waar ze heel gelukkig zullen zijn. In onze westerse cultuur moet je integreren en anders afbollen. Ik ga ook niet in een islamitisch land zoals S.A. met de auto rijden naar mekka. Dat si uitlokking. Pas je aan in het land dat je woont. Dus pas je aan laat de islam los of ga terug.
Iedereen heeft in ons land anders het recht te geloven wat hij of zij wilt. Als je er niemand mee lastig valt wat maakt dat dan uit?
morgen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 17:24   #609
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Ja maar wacht eens even ik heb het niet over dat België een islamitische staat moet worden.

Ik heb het meer over landen waarin veel moslim wonen althans meer dan 60% dan is het wel geschikt dat het een Islamitische staat is.

nooooooooooooittt
Oud 22 mei 2008, 17:25   #610
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Op dringen is niet toegestaan men kiest er zelf voor, daarom zeg ik ook God leidt wie hij wilt leiden.

noch jij noch, nock ik kan dat voor elkaar krijgen. Maar goed zeg nooit nooit
God zit in ieder van ons. Wij zijn het goddelijke. De gedachte alleen al om iets goddelijks te aanbidden is zo voorbij gestreefd. zucht ben ik nu echt met een middeleeuwer aan het debatteren
Oud 22 mei 2008, 17:26   #611
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Bewijs dat dan maar, bewijs waar je dat vandaan hebt.

Ahahahaaha kind toch vraag het zelf aan een of andere controleur. Waar denk je dat ze ineens 5000 kindjes gaan zoeken. Open je ogen kijk verder dan je neus lang is.
Oud 22 mei 2008, 17:28   #612
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik inspireer je niet. Jij bent gehersenspoelt door je familie. Dat is wat religie doet. Hersenspelen. Ik minacht je steeds meer. Zal je niet gelukkiger zijn in een islamitisch land? Ver weg van ons westers gedachtengoed? Waar je zo'n afkeer van hebt. Of is het duidelijk dat je hier bent om de islam op te dringen? Ik vrees voor dit laatste.

Ik leef niet voor jou of voor iemand anders, mijn ouders daar ben ik trots op ik drink niet, steel niet, moord niet, pest niet, dus wat dat betreft vind ik het niet nodig dat je al die onzin bij elkaar raapt en vervolgens er nog bij vermeld dat ik gehersenspoelt ben.

Ik zal je wat zeggen ik zal hier blijven aangezien ik hier geboren ben.

en islam dringen dat is niet nodig ik heb ook hollandse vriendinnen en die moeten doen wat ze willen.

je kan echt niet lezen als een paar anderen mensen, je leest alleen wat je wilt lezen en gelukkig krijg je dat wat mij betreft niet te lezen.

wie tegen een ja kan moet ook tegen een nee kunnen.

wat je oogst is wat je zaait
Oud 22 mei 2008, 17:28   #613
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Je kan nooit verlicht zijn als je het juk van een religie meedraagt. Meisje toch open je ogen voor de oorlogszuchtige koran ze voor altijd sluit.
Met in vergelijking bedoel ik -los van het feit of undiscovered verlicht is of niet - er hier ergere gevallen rondlopen. leer nu eens begrijpend lezen...
Oud 22 mei 2008, 17:28   #614
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Undiscovered
In dit geval zeg ik met de volle overtuiging "nooit"! En deze uitspraak toont net datgene aan waar je zoveel moeite in steekt om te ontkennen: het imperialisme van de Islam.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 17:29   #615
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgen Bekijk bericht
Iedereen heeft in ons land anders het recht te geloven wat hij of zij wilt. Als je er niemand mee lastig valt wat maakt dat dan uit?
Dat is het nu net ze vallen er mij mee lastig. Hoer roepen omdat ik weiger e te bedekken. Halal voeding terwijl ik zo hard gewerkt heb om diertjes te laten verdoven als ze dan toch moeten sterven. Belastinggeld naar marokko. Kinderen die op straat worden gegooid en hun geloof misbruiken om boefje te spelen. Integratiegeld (van onze belastingen) naar moskees en berbertenten.

Ik kan nog verder doorgaan.
Oud 22 mei 2008, 17:31   #616
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
In dit geval zeg ik met de volle overtuiging "nooit"! En deze uitspraak toont net datgene aan waar je zoveel moeite in steekt om te ontkennen: het imperialisme van de Islam.
Ze bedoelde dit als grapje denk ik, om dat we het ervoor over 'zeg nooit nooit' hadden. Er stond toch een knipoog ofzo bij? jezes
Oud 22 mei 2008, 17:31   #617
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik leef niet voor jou of voor iemand anders, mijn ouders daar ben ik trots op ik drink niet, steel niet, moord niet, pest niet, dus wat dat betreft vind ik het niet nodig dat je al die onzin bij elkaar raapt en vervolgens er nog bij vermeld dat ik gehersenspoelt ben.

Ik zal je wat zeggen ik zal hier blijven aangezien ik hier geboren ben.

en islam dringen dat is niet nodig ik heb ook hollandse vriendinnen en die moeten doen wat ze willen.

je kan echt niet lezen als een paar anderen mensen, je leest alleen wat je wilt lezen en gelukkig krijg je dat wat mij betreft niet te lezen.

wie tegen een ja kan moet ook tegen een nee kunnen.

wat je oogst is wat je zaait
Ik doe dat allemaal ook niet. Sterker nog ik voed me ook niet met bloed van lijken.

Je mag hier blijven maar integreer je dan. Maar vooral dring die islam niet op. Pas je aan. Als je gezond verstand hebt dan zie je in dat de koran ongelijkheid ts man en vrouw predikt. Maar vooral eet geen dieren die halal zijn geslacht. Want dit is wreed.

Laatst gewijzigd door shaddy : 22 mei 2008 om 17:32.
Oud 22 mei 2008, 17:32   #618
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ahahahaaha kind toch vraag het zelf aan een of andere controleur. Waar denk je dat ze ineens 5000 kindjes gaan zoeken. Open je ogen kijk verder dan je neus lang is.
Ik wil een bron zien.

daarom zei ik ook was het mond op mond reclame?

dus geef me eens die bron te zien anders verklaar ik je tot leugenaar.

(niet dat je dat niet bent, maar toch wil die bron zien)
Oud 22 mei 2008, 17:33   #619
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht

Als je dat denkt mag je dat denken toch?
Oud 22 mei 2008, 17:33   #620
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgen Bekijk bericht
Ze bedoelde dit als grapje denk ik, om dat we het ervoor over 'zeg nooit nooit' hadden. Er stond toch een knipoog ofzo bij? jezes
Maakt me niet of het een grapje was of niet, bij deze weet ze ineens dat we dat hier niet als een "grapje" beschouwen. Zeker in deze (felle) discussie had ze toch wat beter moeten weten.
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be