Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 mei 2008, 16:41   #581
undiscovered
Gouverneur

undiscovered's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hrafnar Bekijk bericht
Dus op die onzinposts van je reageren en je de hiaten in je betoog laten zien, is voor jou al lastigvallen?
Het is maar wat je onzin noemt. Ik vind jou pictogram onzin 3 religie's in de prullenbak dat toont dat je geen respect hebt voor je medemens.

Citaat:
ls het antwoord op deze vraag "ja" luidt, dan toon je dus ook alweer aan dat islamieten hele lange, gevoelige tenen hebben, én dat alleen hun mening en alleen hun visie verkondigd mag worden. En dat, undiscovered, kenschetst een totalitair wereldbeeld.
Scheer niet een hele islamitische gemeenschap aan een kam. en wat betreft gevoelig ik praat hier met verstand niet met mijn gevoelens daar kan jij trouwens een hoop van leren.

Citaat:
... zeg jij als reactie op:

... waarmee je met je uitspraak dus wilt zeggen dat de islam wel degelijk in onze contreien iets te zoeken heeft, en waarmee je dus ook aangeeft dat het een veroveringsreligie is die uit is op totale overheersing op alle maatschappelijke vlakken.
zo dat kwam er bekakt uit, Zo te zien ben ik er voor en jij tegen maar onderbouw je argumentatie maar eens.

btw: je bent atheist hé?

Laatst gewijzigd door undiscovered : 22 mei 2008 om 16:41.
undiscovered is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 16:43   #582
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morgen Bekijk bericht
Dat heb ik nog gehoord, waar hebt u dit geleerd?
Dat weet ik niet precies.
Maar ik geloof in de toekomst. dus alles wat op mijn pad afkomt kan ik niet van te voren zien aankomen.

Laatst gewijzigd door undiscovered : 22 mei 2008 om 16:43.
Oud 22 mei 2008, 16:44   #583
morgen
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door undiscovered Bekijk bericht
Dat weet ik niet precies.
Maar ik geloof in de toekomst. dus alles wat op mijn pad afkomt kan ik niet van te voren zien aankomen.
Mss zweer je ooit je geloof af
morgen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 16:44   #584
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Mja ik vind dat ook totaal geen probleem en ik heb op zich ook geen probleem met eender wie die hier iet typt. (Sommige mensen hebben dan wel 'niet de minste sympathie' voor mij of wensen mij 'zeker geen geluk' of zelfs een orale-gsm-verkrachting toe. Mja, als zij zich niet volwassen kunnen gedragen is dat hun zaak.)
Oke dat is een goede voorbeeld.
Oud 22 mei 2008, 16:44   #585
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Mss zweer je ooit je geloof af
Ik hoop van niet
Oud 22 mei 2008, 16:47   #586
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ja, maar ik begrijp niet waarom je dit vindt? Geef mij eens één vroodeel van een Islamitische staat?
Ja maar wacht eens even ik heb het niet over dat België een islamitische staat moet worden.

Ik heb het meer over landen waarin veel moslim wonen althans meer dan 60% dan is het wel geschikt dat het een Islamitische staat is.

België is geen Islamitische staat. Maar zeg nooit nooit
Oud 22 mei 2008, 16:52   #587
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ik heb niet opgegeven, ik laat je gewoon jezelf klemlullen.
Da's typisch voor superschurken en moslims.

Ik wens je een perfect Islamitische 27meter lange Adam toe.
Haha normaal gesproken probeer je mij altijd klem te lullen wat je tot nu toe nooit gelukt is

Adam moge god tevreden zijn over hem. dat is de vader van de mensheid en Eva de moeder.

ps dat is voor de gene die erin geloven natuurlijk.

Laatst gewijzigd door undiscovered : 22 mei 2008 om 16:57.
Oud 22 mei 2008, 16:57   #588
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
zo zie je maar hoe gehersenspoeld je bent.

Ten eerste bestaan er verschillende ahadith waarin Aisha vertelt dat ze door uw profeet serieus werd geslagen omdat ze hem 's nachts was gevolgd en toch wel net op dat moment de engel Gabriel onzichtbaar aan hem verscheen zeker!
Zeg me nu niet dat je dit nog niet wist?

En de siwak - ook wel ridicuul door imams als "tandenstokertje" vertaald, is een STRUIK waarvan de takken gebruikt werden en worden om de tanden te reinigen.
In het Nederlands vertalen we takken van struiken als "twijgen". Een bos twijgen, samengebonden zoals de arabieren hun siwak twijgen samenbonden om tijdens hun nomadenbestaan gemakkelijk mee te kunnen nemen, heet ook wel ROEDE.

Als je nog iets wil weten dan moet je het maar vragen hoor meisje.
Ga je weer onzin lopen verkondigen Circe, want een siwak is absoluut niet te vergelijken met een tandenstokertje. nu begrijp ik al waarom ik weer een arabische cursus moet volgen maar natuurlijk woorden wat je in het arabisch kent kun je niet vergelijken met nederlandse woordjes.

dus jij zegt dat Aisha word geslagen, geef me een bewijs waar dat in staat ow nee je zei meerdere malen dan wil ik ook meerdere bewijzen

dat word zoeken
Oud 22 mei 2008, 16:59   #589
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja awel, ik had het NIET over de partners in crime maar over de familieleden die forumspook en circe weg willen sturen OOK ALS ZE NIETS VERKEERD GEDAAN HEBBEN.

Als ze niets verkeerds doen hoeven ze ook niet uitgezet te worden. Integendeel door hun extreme broertjes uit te zetten, krijgen ze vrijheid om te integreren.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 mei 2008, 17:01   #590
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Undiscovered; ben je voor een Islamitische staat omdat ik de koran staat dan niets boven het woord van Allah magstaan? Dus de wet gemaakt door mensen niet te erkennen valt?
Want dat zeg je toch als je voor een Islamitische staat bent; dan vormt religie als ideologie de basis voor het politiek, juridisch en sociaal leven.
Van mij mag je dat gerust zeggen maar ernaar streven in Vlaanderen zie ik als bedreiging voor de democratie, scheiding van kerk en staat en mensen rechten!
Als je de democratie en scheiding kerk en staat niet ziet zitten; wat doe je hier dan?
Dat is de kracht van het verstand.

men staat oog in oog met de realiteit. een beperkt wereldbeeld kan best van belang zijn
Oud 22 mei 2008, 17:03   #591
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Och, je wil minderjarige kindertjes van de moederborst wegrukken en enkel de criminele linkerborst naar het zonnige heimatland sturen?
Vele minderjarige kindertjes worden in marokko opgevoed en hier kindergeld voor ontvangen. slachtoffers zijn de jonge zusjes. Geen enkele kans op integratie. Ik weet enkele dingen van controleurs van het kindergeld. Die gaat in 1 huis de kinderen tellen en diezelfde kinderen kan hij in meerdere huizen gaan tellen. jaja ... Zijn bazen zijn kort en bondig en heel formeel daarover. Onze linkse regering keurt dit goed. het is pas sinds kort dat ze 5000 kindertjes aan het zoeken zijn lol..... onder het mom van naar school te gaan.
Oud 22 mei 2008, 17:04   #592
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
u krijgt dit: Ik zou u wel een roomtaart willen toewerpen, maar zulke smiley's bestaan niet. Rotte tomaten zijn ook grappig
En wat die sneeuwbal betreft: wees daar niet zo zeker van. Er lezen OOK intelligente mensen mee, en die wél in de politiek zitten. Van een vonkje kan soms een enorme brand ontstaan !
Jaren geleden werden er in jou land mensen bekogelt met verotte tomaten als men zich niet aan de regels hield.

zou het niet leuk wezen als dat eens bij jou gebeurde. geen roomtaart of snoep want dat verdien je niet maar gewoon echte verotte uien en tomaten etc.
Oud 22 mei 2008, 17:05   #593
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
heeft iemand hier beweerd dat we de rechtspraak moeten afschaffen?

iemand gezegd dat "een marokkaan wèl schuldig is voordat hij veroordeeld werd"?

iemand verteld dat "marokkanen" geen proces meer moeten hebben?

Nee, het gaat hem er gewoon om dat men de mogelijkheid tot uitzetting moet beschouwen bij mensen met TWEE paspoorten (hun echte eigen identiteitspaspoort en hun Belgische toegangsticket tot de uitkeringsmarkt).

Gezien de familieleden (gezinsleden) gewoonlijk met goedkeurend oog naar de criminele activiteiten van zoonlief-o-kijk-onze-Mohammed-heeft-een -BMW en is zelfs nooit naar school geweest - OOK hun Belgisch vodje kunnen inleveren en terugkeren naar hun zonnige herkomstoorden.
Mooi gezegd.
Oud 22 mei 2008, 17:05   #594
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Vele minderjarige kindertjes worden in marokko opgevoed en hier kindergeld voor ontvangen. slachtoffers zijn de jonge zusjes. Geen enkele kans op integratie. Ik weet enkele dingen van controleurs van het kindergeld. Die gaat in 1 huis de kinderen tellen en diezelfde kinderen kan hij in meerdere huizen gaan tellen. jaja ... Zijn bazen zijn kort en bondig en heel formeel daarover. Onze linkse regering keurt dit goed. het is pas sinds kort dat ze 5000 kindertjes aan het zoeken zijn lol..... onder het mom van naar school te gaan.
was dat mond op mond reclame?
Oud 22 mei 2008, 17:07   #595
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Wat blijft er over van uw "onschuldigheidsredenering" indien schorempje Mohammed net geen 18 was op de dag dat hij voor de vijfde maal iemand in een rolstoel had geklopt, maar pas daags later verjaarde?

Kan U me uitleggen waarom in dat geval braaf zusje Fatima wèl mee moest gaan werken om de schuldenberg van broerlief af te betalen, terwijl ze dat niet hoefde te doen als hij maar één dagje later die bejaarde madam het ziekenhuis had ingeslagen.

Wat is er fout aan om een wet te maken die stelt dat mensen met een dubbel paspoort hun belgische pas kwijtgeraken en het land worden uitgezet indien één van hun onaangepaste gezinsleden x-aantal keren het criminele pad hebben bewandeld?
waarom moet er altijd in jou post een naam komen als : Mohammed en andere arabische namen?

*knip*

Gelieve niet persoonlijk te worden.

Laatst gewijzigd door Diatonos : 22 mei 2008 om 20:34.
Oud 22 mei 2008, 17:08   #596
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
Tja, circe heeft gesproken.

Ben blij dat je er voor bent dat men recht heeft op een eerlijk proces.

Ja dat mogen we alang niet meer verwachten als een allochtoon wordt berecht. Die krijgt altijd voordeel van de twijfel. In wallonie staat iemand te recht voor eremoord. De jury stelde de juiste vragen. Maar volgens de verdediging waren ze dan vooringenomen immers je moet erewraak wel willen begrijpen he. Gevolg de hele jury is gewraakt en de crimineel is de held van de familie. Nu wachten we nog steeds op een eerlijk proces. Die linkse rechters moeten verbannen worden. Zet daar mensen met gezond verstand en die onze westerse cultuur als de wet kiezen.
Oud 22 mei 2008, 17:10   #597
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Awel ik ben blij dat undiscovered er is, in vergelijking met sommigen hier is zij de verlichting zelve.

Je kan nooit verlicht zijn als je het juk van een religie meedraagt. Meisje toch open je ogen voor de oorlogszuchtige koran ze voor altijd sluit.
Oud 22 mei 2008, 17:11   #598
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door undiscovered Bekijk bericht
Ik hoop van niet

Om een bewuste staat te bereiken en te groeien hoop ik dat je dat ooit wel zal doen. Anders zal je arm van geest sterven. jammer toch
Oud 22 mei 2008, 17:12   #599
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
[/u][/b]
Onmogelijk: autochtonen kunnen we het land niet uitzetten!
Als allochtonen het land worden uitgezet vanwege hun criminele gedrag, dan vind ik dat ze in België wat mogen doen aan die straf procedure want een straf krijgen in Europese landen is net als leven in een hotel met een tv, telefoon, pc en nog wel eens een keuze maken wat je graag wilt eten.

Kom aan zeg zolang België harden straffen uit deelt net als in mijn geboortenland dan zou er niks aan de hand zijn, dan zou men nog een hoop centjes besparen en een hoop ellende.
Oud 22 mei 2008, 17:13   #600
undiscovered
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Je kan nooit verlicht zijn als je het juk van een religie meedraagt. Meisje toch open je ogen voor de oorlogszuchtige koran ze voor altijd sluit.
Je kan wel de koran gaan verbieden. Maar koran zit toevallig ook in de harten van de moslims, hoe wil je dat gaan verbieden?

harten eraf snijden? mensen onthoofden?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be