![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de oplossing voor het probleem. Dat al die Nederlandlovers en Walenlovers hier in Vlaanderen hun biezen pakken en of naar Nederland of Wallonië gaan wonen, dan zijn ze gelijk verenigd met hun voorkeurgebied en dan zijn wij er hier in Vlaanderen van verlost. Opgeruimd staat netjes. Beter kan niet. Iedereen content.
Laatst gewijzigd door Garry : 25 augustus 2010 om 16:47. |
![]() |
![]() |
#603 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
prima hoor, jaag maar weer een stuk van jullie bevolking naar het noorden. Wij zullen ze zoals altijd gastvrij ontvangen.
![]() |
#604 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#605 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af of men het buiten Brussel zal weten...
![]() |
#606 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Alleen mijn mening telt en wie er een andere op nahoudt, moet maar oprotten.'
Democratie? Ho maar! Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 25 augustus 2010 om 16:53. |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan beweren dat wede zelfde cultuur hebben; Jongens jongens jongens. Nooit van gehoord dat Vlamingen bourgondiërs zijn? Waar ga je die zoeken in Nederland? Ooit heb ik daar heldere groentesoep voorgeschoteld gekregen. Een kwartier later was ik nog aan het wachten op de groente, ik dacht dat ze het apart op diende, eerst het water en pas daarna de groente. |
|
![]() |
![]() |
#608 | |
|
![]() Citaat:
zij vervlaamsen, wij vernederlandsen. als ik jou was zou ik nog is naar Nederland op vakantie gaan. btw zijt is kalm, je begint steeds meer en meer op een belgicist te trekken. ook al wil je het niet aanvaarden, toch ist zo. Laatst gewijzigd door Shadowke : 25 augustus 2010 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
#609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heb je toch wat je wil, en ik ook. Ik wil Vlaanderen apart en jij wil perse bij Nederland. Waar zit het probleem? Wat houd je tegen? Waarom moet ik tegen mijn wil mee met jou onder Nederland?
|
![]() |
![]() |
#610 |
|
![]() Aan wat merkt u dat?
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#611 | |
|
![]() Citaat:
departement Flandre? Laatst gewijzigd door Shadowke : 25 augustus 2010 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
#612 |
Europees Commissaris
|
![]() Moet je begrijpen, vóór 1970 was het onderwijs armtierig hier, maar ook nationalistischer. Zelfs de taal hebben we niet gemeen. Zo bang is onze meneer. LOL. Ik geniet van zijn frustraties en lach ermee. Ik hoop desondanks dat hij een gezonde bloeddruk behouden zal, onze bompa.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 25 augustus 2010 om 17:05. |
![]() |
![]() |
#613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#616 | |
|
![]() Citaat:
de helft van de Randstad heeft Vlaamse voorouders. Vlamingen hebben Nederland de gouden eeuw bezorgd. sommige Hollandse dialecten zijn sterk vervlaamst door deze inwijkelingen. het Nederlands heeft als basis de 2 belangrijkste dialectengroepen: het Hollands en het ... Brabants, en aangezien het Hollands al sterk vervlaamst is ... onze economiën zijn dezelfde. we hebben het zelfde hinterland voor onze havens: Duitsland. maw je kent niets van Nederland, net zoals onze trollen-Belgicisten. Laatst gewijzigd door Shadowke : 25 augustus 2010 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
#617 |
Europees Commissaris
|
![]() Persoonlijk ben ik de Hereniging inderdaad genegen, maar ik zou me erbij kunnen neerleggen indien het er nooit van zou komen. Wat ik niet begrijp, echter, is 'het waarom' dat men de Hollanderhaat zodanig cultiveert dat men - in het Nederlands welteverstaand - zelfs zover gaat te opperen dat men de taal niet eens gemeen had.
![]() Ik herinner me nog 'De Grootste Belg' waarin Marc Reynebeau Hendrik Conscience moest verdedigen. Daarin vertelde de man, geheel in de traditie van 1830, dat onze bombastische schrijvervriend niet wist hoe hij moest schrijven, omdat de dialecten te ver uit elkaar hingen in Vlaanderen. Uiteindelijk kan ik met de grootste fantasie die taal die hij Vlaamsch noemde niet als een 'andere taal' dan het Nederlands zien hoor (de taal die hij samen meende te stellen uit de Vlaamsche dialecten)... Het is meer propaganda dat iets anders, en mensen trapten er natuurlijk massaal in. Het ergste is dat juist dergelijke zever juist een vijandigheid jegens de Belgische staat versterkt, zeker indien de bevolking minder gemakkelijk te beïnvloeden is. Nochtans hou ik niet fundamenteel vast aan een staatsgrens, en zou ik me zelfs kunnen herkennen in een rechtvaardig België dat er geen belang in heeft zijn eigen bevolking dom te houden of een dergelijk Vlaanderen in dat geval. Wat een ongelooflijke achterlijkheid moet er hier wel niet bestaan hebben om een volk en masse zulke grove leugens wijs te maken trouwens? En hoe klein moet de horizon van die mensen al dan niet zijn?
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 25 augustus 2010 om 17:27. |
![]() |
![]() |
#618 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#619 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Qua stemquota binnen Europa stellen Vl & Nl toch niks voor. Onze politiek is juist op de Frans-Duitse as gericht daar waar Nederland veel meer de anglofiele kant kiest. Duitsland & frankrijk zijn onze grootste handelspartners, tevens is een groot deel van de hier gevestigde bedrijven in Franse - en de voor Antwerpen zo belangrijke chemische sektor in Duitse handen. |
|
![]() |
![]() |
#620 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |