![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Europees Commissaris
|
![]() Onzin, als een Amerikaanse president actief aan kanker zou leiden, kan die een herverkiezing wel op zijn buik schrijven, en kan dus geen sprake zijn van inhuldiging.
Zeg ik zijnde anti Amerikaan ! Terugkomend erg moeilijk voor sommigen op dit forum om hun roze, zwarte, paarse, of bruine bril af te zetten. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 januari 2013 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De inhuldigingsceremonie is niet belangrijker dan de verkiezingsuitslag. Dat is toch de evidentie zelf. Kom nu. Ondertussen bezoeken zowat alle Latijns Amerikaanse leiders Chavez in La Habana. Op dit moment is Christina Fernández er. De vicepresident Nicolás Maduro zal zelf ook afreizen. Ollanta Humala is onderweg. Anderen zijn al geweest. Mogelijks is dit inderdaad een sterfbed waar deze leiders naar toe trekken om Chavez te begroeten. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 januari 2013 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan zijn we het toch met elkaar eens.
Mocht ik niet duidelijk genoeg zijn. Wat in Venezuela is gebeurd afgelopen presidentverkiezing, zou in de VS niet mogelijk zijn. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 januari 2013 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vraag me af of Maduro een Jood is, tis een achternaam die veel voortkomt onder de Joodse inwoners van Curacao. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 11 januari 2013 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beslissing van het hooggerechtshof in Venezuela ivm gezondheidstoestand van Chavez
9 januari 2012 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Europees Commissaris
|
![]() Indien Chavez komt te overlijden, dan zullen er toch echt nieuwe verkiezingen komen.
wordt vervolgd |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
Banneling
|
![]() Het Hooggerechtshof heeft gesproken. Daar moet je je wel bij neerleggen. Spijtig voor de democratie en voor de oppositie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan het spreken over wie Chavez bezoekt nu off topic zijn in een draad met als titel "De toestand van Chavez zou kritiek zijn..."?
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 januari 2013 om 22:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het parlement heeft nochtans ook gesproken hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zo voorzien in de grondwet en dat lijkt me ook democratisch, want de macht wordt terug bij het volk gelegd. In de VS bv. is dat anders. Daar moet men de vier jaar uitzitten met de vicepresident.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het volgende is een officieel bericht van de Venezolaanse regering:
Citaat:
Zelfs moest de foto wel over de juiste persoon handelen is het publiceren ervan achter de rug van de familie om van het niveau van een onethische rioolkrant. Geen respect. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 januari 2013 om 15:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een ex journalist van El Pa�*s beklaagt zich:
Citaat:
Alleen...moest het niet om Chavez handelen maar om pak de koning dan had men die foto nooit gepubliceerd, vals of niet. Er is wel wat meer aan de hand dat de ondermaatse criteria van een paar redacteurs. De leugen gaat veel dieper en beperkt zich niet tot deze ene krant. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 januari 2013 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Venezolaanse ambassade in Madrid legt het zo uit:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 januari 2013 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu moet ik je gelijk geven JB
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() De foto is trouwens afkomstig uit een youtubefilmpje uit 2008 met als titel “Intubación de Acromegalia AMVAD”, ontdekten Mexicaanse journalisten. Zorgvuldig uitgekozen omwille van een uiterlijke gelijkenis met Chavez. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 januari 2013 om 16:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit alles is mogelijk in een land waar de Spaanse regering zomaar bepaalde zenders uit de lucht haalt. Dit gebeurde onlangs met de vanuit Spanje opererende zender Hispan TV. Meer hier : De Spaanse regering neemt illegale beslissingen (onder druk van zionistische belangengroepen ?). 23 januari 2013 - De Spaanse democratie in groot gevaar. Vrije nieuwsgaring meningsuiting mensenrechten Hoe zal men (de ozo eerlijke Spaanse regering) het dagblad El pais bestraffen ? Ook maar verbieden ? Nee hoor... Mijn inziens is dit overduidelijk een uiterst laag-bij-de-grondse-poging om verder onrust te creëren in Venezuela en zo het land te destabiliseren. Ook heeft VP Nicolas Maduro een dag eerder laten weten dat er een samenzwering bestaat om hem om het leven te brengen. REUTERS - Venezuela's vice president says he's target of assassination plot Opgepast : ![]() Uiteraard : Dus mag de krant El Pais waarschijnlijk rustig verder vuil blijven spuiten... Laatst gewijzigd door zonbron : 25 januari 2013 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bovendien is El Pa�*s van LINKSE strekking ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 januari 2013 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Banneling
|
![]() Ja
Noem anders zelf een grote Spaanse linkse krant... Laatst gewijzigd door eno2 : 25 januari 2013 om 19:37. |
![]() |
![]() |