![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() http://www.vandaag.be/binnenland/881...gbetaling.html
“Bij overmacht ligt het economische risico nu eenmaal bij de schuldenaar van de prestatie”, zeggen de juristen. “Anders kan men alle schuldeisers bij een dreiging van faillissement met lege handen naar huis sturen.” ---------------------------------------------------------- Misschien dat de ogen nu opengaan?
![]() |
#604 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat iedereen met een minimum aan juridische kennis in deze thread dat al langer wist. Mss dat anderen het nu ook beginnen in te zien na de toelichting van die juridische professoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In elk geval zal de Choco mogen dokken ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik vrees ervoor. Hij zal wel veroordeeld worden maar dan zal hij de vennootschap van pukkelpop gewoon failliet laten verklaren en het jaar nadien met één van zijn andere vennootschappen pukkelpop organiseren.
![]() |
#607 |
Minister
|
![]() Veroordeeld? In de rechtbank in Hasselt? Wees daar maar niet zo zeker van. Daar zal op zijn minst beroep voor nodig zijn en ondertussen zijn we drie jaar verder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#609 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Klote om gelijk te krijgen van de rechter om dan uiteindelijk nog geen rooie cent te zien (wat wel bij meerdere zaken voorkomt). Bijv. een huurder die veroordeeld wordt tot het betalen van achterstallige huur aan de verhuurder maar indien de huurder geen centen heeft dan zal de verhuurder ook kunnen fluiten naar zijn geld (waar hij recht op heeft). In zo'n geval zijt ge niet veel met een gerechtelijke uitspraak in uw voordeel.
![]() |