![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat je mensen van buitenlandse origine moet terugsturen maar dat gebeurt al, indien die landen tenminste daar een overeenkomst over tekenden. Wie Belg is hoef je niet terug te sturen, maar je kunt wel de Belgische nationaliteit afpakken bij enstige vergrijpen en dan uitwijzen, indien een persoon niet in Belgie geboren is. Wie hier geboren is , is een Belg, zo eenvoudig is dit. Ik voel wel iets voor taakstraffen voor jonge Marokkaanse Belgen in Marokko, bij terugkomst waarderen ze dit land en mogelijkheden vast een pak beter! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voorbeeldje? Bij Vlamingen zul je amper importpartners registreren, evenmin zullen zij een gedeelte van hun inkomsten, of het gezin waarvan ze deel uit maken, opsturen naar familie in buitenland. Toch kan lage zelfredzaamheid van ouders of partner, middelen die al ontoereikend zijn maar dan ook nog worden gedeeld met familie in buitenland, een factor zijn tot deviant gedrag wat uiteindelijk tot registratie als dader leidde. Omgekeerd groeien vooral veel Vlaamse jongeren op in eenouder gezinnen, meer dan hun Marokkaanse leeftijdsgenoten. Leidt een moeder die hard werkt en weinig tijd heeft of verdient tot crimineel gedrag? Je moet dus rekening houden met andere indicatoren, per groep. Dat is een gevolg van een multiculturele samenleving,daar geen rekening mee houden is erg dom en getuigt van inconsequentie want dezelfde figuren roepen anders wel over multiculturaliteit als verrijking. Ga het dan niet uit de weg bij de verarming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
p.s. Ik heb alle getrol en leugens uit je post weggelaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Banneling
|
![]() Je kan maar onderzoeken wie wat doet, als je voldoende factoren registreert die die "wie" bepaalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel gewoon vast dat de multicul mislukt is, we er genoeg van hebben. Of jij daar honderd vragen bij stelt verandert niets. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zovele "antwoorden" die er geen zijn, als men maar niet toegeeft dat de islam een pest is voor de mensheid en de moslims de minst te verteren en te aanvaarden groep is van alle vreemdelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik voorstel om de criminelen terug te sturen wil dat zeggen/impliceert dat volgens jou: Ik wil ook alle niet-criminelen terugsturen! Straffe kost. Of moet ik begrijpen dat je zelf meent dat ze allemaal crimineel zijn en dus moeten worden teruggestuurd? Misschien bedoelde ik "vooral" de criminelen, maar uiteindelijk ook de profiteurs, nep-asielzoekers, schijnhuwelijkers, fraudeurs van alle slag en meer van dat soort. Anderen staat dus niet voor "alle"! En nu weer een posting over het gebruik van het woordje "misschien"? Beter zo? Laatst gewijzigd door andev : 11 november 2011 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onderzoeken wie iets gedaan heeft, is gewoon onderzoeken wie iets gedaan heeft! En achteraf kijk je wat je in je netten hebt gevangen! Zitten er in een gevangenis 300 Turken, 500 Marokkanen, 50 Chinezen, 100 autochtonen (nieuwe-Belgen apart nemen), 150 Oostblokkers, 20 Laplanders en 10 Zoeloes... dat is gewoon dat! En dat mag niet gebeuren. Jullie weten waarom. Wie daarna hun neusharen wil tellen doet maar! Laatst gewijzigd door andev : 11 november 2011 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ik laat de mensen die er wel in geloven in hun waardigheid, dit in tegenstelling tot enkele trollen hier.
![]() |
![]() |
#611 |
|
![]()
![]() |
#612 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen. Laatst gewijzigd door Torkilson : 11 november 2011 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De frontale aanval zorgt enkel voor een tegengestelde reactie. Volgens mij zijn sommigen daar op uit.
![]() |
![]() |
#614 |
|
![]() Zitten er in een gevangenis 300 kansarmen, 500 analfabeten, 50 mensen met een laag IQ, 100 mishandeld in hun jeugd, 150 laag geschoolden, 20 rijken en 10 hoog opgeleiden... dat is gewoon dat!
En dat mag niet gebeuren. Gij weet waarom. Wie daarna hun afkomst wil tellen doet maar!
![]() |
#615 | |
|
![]() Citaat:
Ze vinden het trollen leuk, ze genieten er van.
![]() |
![]() |
#616 |
Gouverneur
|
![]() Ik denk dat het nog cynischer is dan dat. Ze hebben er blijkbaar alle belang bij dat onze maatschappij verder polariseert.
![]() |
#617 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik beantwoordt een vraag van smiley. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
|
![]() En skinheads en kkk en ...
Het is inderdaad bijna een soort religie geworden. Ze gebruiken immers dezelfde tactieken. En dat is wat ik zo hypocriet vindt.