![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En een onprettige waarheid voor sommigen die eenzijdig de "eigen volk eerst mentaliteit van het VB" aanklagen en dan geconfronteerd worden met hun verschrikkelijke achterbaksheid wanneer de cijfers over de islamitische "eigen volk eerst" mentaliteit onder hun neus geduwd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar iedereen zijn ding. Citaat:
Discrimineren is tal altijd vanuit een persoonlijke mening of inborst? Iemand die vanuit zijn eigen ethiek de gulden regel aanhoudt heeft toch de inborst niet te discrimineren? Of begrijp ik u ergens verkeerd?
![]() |
![]() |
#605 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
moslims die hun leer volgen zijn per definitie racist. een moslim die dat stuk uit leer overtreedt is bijgevolg.... (vul in). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aan de % van geloofszuivere import huwelijkspartners te zien, kan je niet anders dan toegeven dan dat Paulus de juiste conclusie trok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een moslim mag het voor zichzelf uitmaken. Gewoon neus op't tapijt, reet in de lucht en een gebedje opzeggen, al dan niet vergezeld met een erkenning van de gemaakte leugen/fout richting Allah, die toch vegevend en barmhartig is. Ook hebben moslims dat ingebouwd systeempje dat je niet kan liegen tegenover een niet moslim.
![]() |
![]() |
#608 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is ook niet verboden om die eigen mening weer te geven. Het is zelfs niet verboden om de mening van een ander verkeerd weer te geven; maar het verkakt wel de discussie. Naar mijn mening is de discussie verkakken dan ook de bedoeling, wegens gebrek aan argumenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
|
![]() Citaat:
Misschien beseft ge het niet goed dat ge dat doet, maar ge doet het wel. Ik wil niet dreigen, maar mochten een paar mensen op basis van wat ge hier allemaal geschreven hebt op dit forum u voor de rechtbank dagen, ik vrees dat ge wel eens een tijdje vakantie kunt krijgen in een vrouwenkamp in Brugge.
![]() |
![]() |
#610 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Wel, zo is het ook bij de moslims. In welke mate laat ik in het midden, dat is weer een wedstrijdje om ter verst pissen.
![]() |
![]() |
#611 |
|
![]()
![]() |
#612 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bingo. Ik kan U aanraden dit boek eens te lezen.
Citaat:
Wat met een Joodse rekkenvuller die geen parmaham-pakje in de rekken wil leggen? Citaat:
Ik wil niemand aandoen wat ik zelf niet wil voorhebben. Regel 1 van maddox. Ik word niet graag gediscrimineerd. Toch gebeurd het. Niet dat ik het leuk vind, maar ik begrijp meestal de gedachtengang van de discriminant. (handig toch, begrijpend kunnen lezen) Moet ik ermee akkoord gaan. Neen, maar dan heb ik een paar keuzes. En ik geef de voorkeur aan de weg van de minste inspanning. In veel gevallen krijgt die discriminant later wel eens het deksel op de neus. 't Moet me alleen goed uitkomen. Citaat:
![]() |
![]() |
#613 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#614 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het valt me telkens weer op dat de artisjokken van deze wereld geen enkel probleem hebben met die "eigen volk eerst" mentaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat komt eenvoudigweg, omdat u de term "stropopredenering" niet begrijpt. Citaat:
2) Het is geen foute aanname. Vanuit mijn visie zegt artisjok weldegelijk dat moslims racisten zijn. Citaat:
Citaat:
Het is juist dat er verschillende stromingen binnen de islam te vinden zijn, maar het verschil in interpreatie betreft niet de houding tegenover anders- en niet gelovigen. Dat slaat op andere dingen. Zoals de rol van Mohammed, of over wat diens zonen leerden. Maar niet de houding betreffende anders en niet gelovigen, want dit komt van Allah zelf geboodschap door Mohammed in hoogsteigen persoon. Citaat:
Citaat:
Bovendien schrijf ik geen mening toe. Ik reageer gewoon vanuit mijn visie. Je kan er ook rekening mee houden, dat ik dat onderscheid, niet maak. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 november 2011 om 11:33. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Banneling
|
![]() ik zie dat je ook het verschil niet begrijpt tussen een leer die huwelijken met kinderen vanaf negen promoot en als "na te volgen" propageert, een een maatschappij waarin sex met kinderen totaal verboden is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En moslims die hun eigen leer niet volgen, zijn geen moslims. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh jawel, gewoon Takiya. Of nog simpeler, Koran a la carte.
![]() |
#620 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |