![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Aanwezigheid in het parlement is natuurlijk een andere zaak.
![]() |
![]() |
#602 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier nog even de geviseerde tekst: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In feite verteld hij gewoon onzin, zoals er wel ondertussen wel meer doen in zijn partij. Ge zou bijna gaan geloven dat vrancken hem dit ingefluisterd heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je U voorstellen dat de fliken op straat lopen in een T-Shirt Fuck the gun . dat Airhostessen er bijlopen als onverzorgde manwijven in een sloddervod . Ben ik niet al soepel als ik enkel een blouse of net hemd met het logo van je dienst erop prefereer ? Sinds wanneer is een logo met vb Stad Antwerpen - Dienst bevolking of Stad Gent - dienst opnbare ordening , overdreven . Waar verklaar je uwe zever en waar zie jij de idiote vergelijking met: Niet mogen lachen . Moeten knielen . Joodse ster . Rode ster voor Marokkanen . Bent U noch wel bij de pinken met dergelijk onzin ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij gaat toch eens moeten kiezen welke minderheid te viseren, want alle minderheden samen vormen een meerderheid. Laatst gewijzigd door Robinus V : 4 februari 2013 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben onlangs nog bij onze burgerlijke stand langs geweest, dat is niet echt een loket maar gewoon de bureaus van de medewerkers. Op die bureaus staat vanalles persoonlijks: foto's van partner en kindjes, een kindertekening aan de muur,... Ik zie niet echt wat daar fout mee is. Toont ook of je homo of hetero bent. Toont of je van mening bent of mensen zich beter blijven voortplanten of niet. Ik zie daar nu niet echt een probleem mee.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 4 februari 2013 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gemist door al dat getwitter misschien?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunnen sommige mensen nog begrijpend lezen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik trek uw stelling zozeer in het belachelijke omdat uw stelling naar mijn inziens ook belachelijk is. Een loketbediende die geen roos hemd mag aandoen? Of een een gouden ketting want voor menigen is dat ook "homo". Hoe gaat u bepalen wat "homo" is? Je mag niet te hetero zijn, niet te homo en niet te moslim om aan een loket te werken. Hebben we het hier over de koning of een loketbediende?
![]() |
![]() |
#610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ter vergelijking, Londsdale is ook maar een kledij merk maar dat zullen ze ook niet mogen dragen omdat het een symbolische betekenis heeft. ![]() Laatst gewijzigd door BonBon : 4 februari 2013 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Of sowieso een t-shirt met een opschrift of bepaalde prints deftig genoeg is voor achter een loket laat ik in het midden; dat is een andere discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Even citeren waar het over gaat (kwestie dat we het over hetzelfde hebben) Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20130204_025 'k Ga maar geen kritiek meer geven, want het kwetst hem blijkbaar persoonlijk...
![]() |
![]() |
#615 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Opvallender dan zijn uitspraak over homo's vond ik de reactie van BDW op de kritiek:
Citaat:
Mijn eerste gedacht was: die is er nu al van overtuigd dat hij na de verkiezingen van 2014 keizer van het Vlaamse gewest is. Dat niemand hem dan nog durft bekritiseren. Dat zou dan volgens mij een blijk zijn van veel pretentie. Weten de NVA-aanbidders wat hij hiermee echt bedoelde? Laatst gewijzigd door pajoske : 4 februari 2013 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie kaatst mag de bal terug verwachten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Want dat is wel een keuze: homo zijn op zich niet, maar kleding dragen waarop je uitdrukkelijk vermeld dat je homo bent wel. Ik vraag mij eigenlijk af hoe het beschouwd zou worden als er morgen overal t-shirts opduiken met "100% hetero" ofzo op. |
|
![]() |
![]() |