![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die generatie die het doet met 128 tekens? #kalekermis
![]() |
![]() |
#602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hmm... neen... jij limiteert je oordeel daartoe. Maar verder dan jouw mening en beoordelingscapaciteit gaat dat niet hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De taal? Wat zou het. Als de Oost-Vlaming zijn eigen taal spreekt, versta ik hem amper. En vice versa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet voor de eerste keer dat je de vraag krijgt om BEWIJZEN aan te leveren voor al de (vooralsnog...) ongefundeerde beweringen dat jij en je familie bent gekloot door een (vooralsnog...) anonieme tegenstander in de politiek. Op geen enkel moment ben je verder geraakt dan beweringen zonder bewijs, dus café praat. Wie beschuldigingen uit, draagt de bewijslast. You fail. You fail big time. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
|
![]() Citaat:
Dan zal dat dus allemaal waar zijn...
![]() |
![]() |
#606 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is net hetgeen we aan de zwakzinnigen die in subforum internationaal graag wauwelen over alien obductions proberen duidelijk te maken. Met name de methodiek om een claim te bewijzen. En dat "getuigenissen" daar evident niet toe behoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
|
![]() Wel, dan is heel de hetze tegen de Vlaamsnationalisten vanwege de collaboratie toch totaal van de pot gerukt?
![]() |
#608 | |
|
![]() Citaat:
Internet kan interessant zijn, maar let toch maar op wat u er allemaal leest. Bwarrior schrijft er ook op, en pandareus...
![]() |
![]() |
#609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Ik zal de collaboratie van Rex maar evenzeer veroordelen. Maar het gaat hier niet om die ééndagsvlieg Rex. Een deel van het Vlaams-nationalisme was niet aan zijn proefstuk toe. Denk aan het Aktivisme of de eerste collaboratie. Met Borms, Wies Moens en Co. De tweede collaboratie van de Vlaams-nationalisten was massaal (Borms en Wies Moens & Co waren weer van de partij...). En na de oorlog bleven ze dat vergoelijken of verheerlijken Tot in onze tijd toe met twijfelachtige figuren zoals de NVA-ster Elke Sleurs. De Walen sloten het hoofdstuk definitief af. Niet zo bij menig Vlaams-nationalist. Helaas.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 april 2017 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |
|
![]() Citaat:
Maar als het niet specifiek tegen België is, mag je nazi zijn, zeker? Van die laatste bewering heb ik niets gezien. En als minister vind ik haar haar werk doen, en daar telt het voor mij om. Niet van een hoop verdachtmakingen van belgicisten.
![]() |
![]() |
#611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je echt zo slecht in taal?
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat doet hier allemaal niet ter zake. Collaboratie is collaboratie. Economisch of niet. Economische collaboratie kan men in zekere gevallen nog begrijpen. Meewerken met de Duitsers of fabriek sluiten en zoveel arbeiders op straat. U moogt kiezen. Of het bedrijf wordt overgenomen door een Duitsgezinde, zeg maar een zwarte. Ook hier moogt u kiezen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 april 2017 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De opzet noch inhoud van mijn artikel was zelfs niet om een bewijs te leveren om mij te rechtvaardigen waarom ik voor een bepaalde politieke groepering koos. Ik moet mij niet rechtvaardigen. En ik moet zekers niks aan uwe neus hangen waar je ongetwijfeld gebruik van zal maken. Je pikt er gewoon dit detail uit om het ganse artikel te kunnen negeren. Bovendien gebruik je een walgelijke aanvallende taal die zelfs niet nodig is mochten neanderthalers ruzie maken met mekaar. Trouwens de bedoeling van dit artikel is zuiver om onzin af te scheiden van een eerlijke vorm van debat voeren. En Panda; we zitten hier op een Nederlandstalig forum. Doe dus niet indrukwekkend met uw gewauwel in het Engels. Denk je nu echt dat dit enige meerwaarde zou brengen aan het feit dat je U niet wilt houden aan de echte inhoud van mijn artikel? Hoeveel zijn er op dit forum die je nog niet afgesnauwd hebt Panda? Wel nogmaals; bij mij pakt uw kinderachtigheid niet. Mogelijk stamp ik nu opnieuw een of andere moderator tegen zijn schenen door mijn gebruikte taal maar U lokt het zelf uit Panda. Deze ganse draad hebt U reeds gevuld met barsheid, getreiter en nonsens en dit om zonder één waardevol ingebracht argument deel te nemen aan een echt discussieplatform. Walgelijk! Anderen laten zich mogelijk vangen aan uw manier van oorlog voeren. Wel ik niet Panda. En nu over de mogelijkheden die volgen. Mogelijk vlieg ik dus. Maar indien zo zal ik er niet om treuren. Hetgeen hier bezig is geeft alleen verloren tijd als resultaat. Politiek in België zal nooit overleg worden of zijn maar gewoon een getier en geroep om het hardst onzin te verkondigen. En Panda; jij bent onbetwistbaar de hardste roeper. Getekend : Uw dierbare leugenaar. Moet ik nu dankbaar zijn Sire? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
|
![]() Citaat:
Want Franstaligen doen graag alsof het de Vlaming was die collaboreerde. Terwijl ik gelezen heb dat er zelfs meer Franstaligen collaboreerden, alleen deden ze dat enkel uit geldgewin. Bij de Vlamingen zat daar nog een politiek doel achter ook.
![]() |
![]() |
#615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zit idd het grote verschil. Er is gerechtelijk een grote kuis geweest zowel in vlaanderen als in wallonië maar nooit is er een georganiseerde politieke beweging geweest om de collaboratie achteraf goed te praten in wallonië. En in vlaanderen wel. Een gruwelijke schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
|
![]() Citaat:
Vlaanderen werd onderdrukt door de francofonie, dat sommigen daar nu eens hun kans zagen om daar komaf mee te maken, is duidelijk. Hoe lang heeft het nog geduurd voor we universiteiten kregen in onze eigen taal?
![]() |
![]() |
#617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, met "gelovigen" discussiëren is zinloos.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 7 april 2017 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
|
![]() Citaat:
Wie niet jouw verhaaltje napraat doet de "Waarheid" geweld aan. De gelovigen zijn de belgicisten, of de aanhangers van partijen die keer op keer NUL zetels halen.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 7 april 2017 om 20:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu lijkt het alsof een gelovige een atheïst wil overtuigen van zijn grote gelijk. Terwijl hij niets te presenteren heeft... Get over it.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 7 april 2017 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 7 april 2017 om 20:24. |
|
![]() |