![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo iets in die zin mogen we verwachten maar het bijzonderste vergat je. Hoe gaan we het enveloppeke verdelen en welke vrienden gaan we aanspreken voor de vaccinatie?
![]() |
![]() |
#602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgie nu bijna net zo dramatisch slecht als Nederland.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jammer genoeg al veel te veel vaccinaties in beide landen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Israel stoomt door
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vond deze grafiek op VRT NWS:
![]() Wat een mooie stijgende lijn. Ik heb de cijfers in een excel geplot en de grafiek zelf gemaakt. ![]() Wel, dat ziet er hetzelfde uit! Maar het totaal is 400.000, dat is niet echt realistisch. Hier is de vooruitgang over de hele bevolking. De gele lijn is 70% van de bevolking De grijze lijn is 100% is de volledige bevolking. ![]() Dit is dus de echte effeci"entie van de vaccinatiecampagne!
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() We doen het slechter als o.a. Chili, Servië, Turkije en Cyprus.
Met de vaccinatie bedoel ik , niet met de dooien.
![]() |
#607 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vaccineren komt niet van de grond?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() He kijk, een Moderna-levering. Hopelijk wekelijks nu. Met trage leveringen ga je altijd wel een erg schrale zondagsvaccinatie zien.
Laatst gewijzigd door Weyland : 23 februari 2021 om 12:48. |
![]() |
![]() |