![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Life is winning.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En nogmaals: dwang is niet ok. Of het nu verplichten of verbieden is van abortus. En leg het verschil eens uit tussen een pro-life kliniek en een gewone kliniek..? Heeft die pro-life-kliniek een groter keuze-aanbod voor vrouwen ofzo..? Welke keuzes kunnen de vrouwen daar maken behalve bevallen..? En ik word geen zak wijzer van uw stanton-link hoor. Dat is gewoon een propaganda-website van een activiste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.cpforlife.org/the-nazis-and-abortion Trouwens, er zijn daar voorstellen tussen die dicht bij de mijne zitten ![]() Maar kom, de nazi's waren niet pro-choice: ze waren anti-abortus voor gezonde Arier kinderen ze waren pro-gedwongen abortus voor Untermenschen-kinderen. Ik ben het daar maar deels mee eens ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 14 juli 2022 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge denkt dat ge door die tienjarige alles onderuit haalde; zalig zijn de simpelen van geest he ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans ben ik met 1.83m lengte en breedgeschouderd, blauwe ogen en momenteel lang grijs haar een perfect stereotype figuur.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 14 juli 2022 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikzelf ben een sucker voor zulke verhalen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, alles staat daar "Crowter is a Christian". Dat op zich was een abortus waard. Kijk, als je graag eens siamese tweelingen kweekt, kan dat ook eens gedaan worden. Misschien kan men binnenkort zelfs met genetische manipulatie, de defecten die men snoezig vindt, laten inbouwen bij in vitro zwangerschappen. Dat zou voor meer diversiteit zorgen, ik ben er zeker van dat Crowter het fijn zou vinden mochten ouders geregeld eens beslissen van hun normale zygote laten te "behandelen" om daar een snoezig mongolleke van te maken. Die hebben nadien in hun leven meer bekijks. Laatst gewijzigd door patrickve : 14 juli 2022 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal het u vertellen, tenzij die ouders multimiljonairs waren, neen. Nu heeft dat modelleke zoveel middelen opgesoepeerd, waarmee een hele stam verhongeristaantjes nu wereldberoemde voetballers hadden kunnen zijn. (niet dat het dat beter maakt ten andere, maar het klinkt zo emo-woke-bleitistaans)
![]() |
![]() |
#610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Trotse eigenaar van uw nieuw koosnaampje?
Laatst gewijzigd door CUFI : 14 juli 2022 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Komaan mensen, dat is de weg om opnieuw als BESCHAVING te blinken. Open uw ogen en vooral; uw hart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet je dat aanvragen om met een projector abortussen op gemeentehuizen te projecteren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, ik zie het nut niet van mongolen te kweken. Die die er per ongeluk zijn, eens ze "te groot" zijn om af te maken, tja, gezien onze zottigheden van "levensrechten" gaan we daarvoor moeten zorgen, en kom, dat valt misschien nog best mee. Maar om nu te zeggen dat we moeten streven naar een groter aantal mongolen die gefabriceerd moeten worden ? Dat is tenslotte het idee he, we willen meer mongolen op de wereld. Ik zie daar niet het nut van in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa, ik ben met de mijne toch al eens bij de dierenarts gegaan om een tumor op zijn rug te verwijderen. Hij heeft achteraf nog jaren geleefd.
![]()
![]() |
#616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders is er iets zwaar mis met ons als samenleving. Ge maakt me eigenlijk ongerust. Maar moet ik dat aanvragen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is verschrikkelijk dat we voor “ongepast” leven de dood kiezen. Een beschaving staat of valt bij haar zorg. Corona had een wake up call moeten zijn dat zorg geen prioriteit meer is. Wel, kies leven Europa. Help mij en vecht de goede strijd van het geloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zou ik zelf een dier volgens die regels slachten, God prijzen en mijn diepvries vullen. Geen onnodig lijden, want wij zullen dat met heel veel dankbaarheid opeten om van te leven. Zoals het bedoeld was, is en altijd zal zijn. Edit: niet volledig juist, zoals het bedoeld was na de zondvloed en pas hersteld wordt na Zijn terugkeer. Terug allemaal vegan dan waarvan zelfs de boom niet zal lijden maar vrucht zal blijven geven iedere maand. Halleluja.
Laatst gewijzigd door CUFI : 14 juli 2022 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Menselijke mierenhopen, die steden genoemd worden. Honderduizenden, zelfs miljoenen mensen die in een riviertje schijten en zeiken, de omgeving leegvreten, en energie verspillen per gigawattuur om het overleefbaar te houden. Uw ander voorstel om terug ruraal te gaan leven is niet slecht, maar dat doe je niet door mensen , en dan nog eens hulpbehoevende mensen te kweken alsof het konijnen zijn.
![]() |