Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2022, 16:05   #601
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard Pro life vs pro death

Life is winning.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Als pro death hun klinieken sluiten na strengere abortuswetten, wat betekenen vrouwenrechten dan werkelijk voor hen? Een kind doden? De beste opvangst. Een moeder bijstaan? Hoooo maar, inpakken die inboedel.

Een pro life kliniek toont hoe het wél kan en moet:

Inspired by human rights activists such as Elizabeth Cady Stanton and Susan B. Anthony, Stanton International continues the fight for equality and justice on the global stage.
...
We believe in the fundamental truth that human rights begin in the womb. Every woman has an inherent right to embrace motherhood regardless of income, race, ethnicity, or place of residence.

We believe in practical, caring solutions which uphold the dignity of both mother and child. We provide life-affirming options to abortion-vulnerable women and provide hope to those struggling from the pain of a past abortion.

Stanton International seeks to replace abortion businesses around the world because we believe that women and their families are entitled to quality, coercion-free care, and compassionate alternatives to abortion.

...
https://stantoninternational.org/
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2022, 16:12   #602
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Elk?
Die tienjarige was niet “elk” argument.
Het argument is dat vrouwen vaak in abortus gedwongen worden en die pillen geen voorzorg en geen nazorg bieden en dus vrouwonvriendelijk zijn.

De link gelezen?
Het zijn de godsdienstigen die pro life klinieken openen en meer keuze dan de dood bieden. Daarom zal pro death nooit de naam choice meer waardig zijn.
Ja, elk.
En nogmaals: dwang is niet ok.
Of het nu verplichten of verbieden is van abortus.

En leg het verschil eens uit tussen een pro-life kliniek en een gewone kliniek..?
Heeft die pro-life-kliniek een groter keuze-aanbod voor vrouwen ofzo..? Welke keuzes kunnen de vrouwen daar maken behalve bevallen..?

En ik word geen zak wijzer van uw stanton-link hoor. Dat is gewoon een propaganda-website van een activiste.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2022, 16:17   #603
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is ook wat hun bedoeling is. Termijnen opdrijven en dan zelfs na geboorte bij een afwijking aborteren.
Sorry, maar dat zijn derde rijk toestanden he. Ik weet dat we zulke beleidmakers hebben nu, maar dat maakt het niet ok.
Alles bij elkaar waren er toch nog goeie dingen aan het Derde Rijk dan

https://www.cpforlife.org/the-nazis-and-abortion

Trouwens, er zijn daar voorstellen tussen die dicht bij de mijne zitten

Maar kom, de nazi's waren niet pro-choice:

ze waren anti-abortus voor gezonde Arier kinderen

ze waren pro-gedwongen abortus voor Untermenschen-kinderen.

Ik ben het daar maar deels mee eens

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 juli 2022 om 16:20.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2022, 16:22   #604
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Ja, elk.
En nogmaals: dwang is niet ok.
Of het nu verplichten of verbieden is van abortus.

En leg het verschil eens uit tussen een pro-life kliniek en een gewone kliniek..?
Heeft die pro-life-kliniek een groter keuze-aanbod voor vrouwen ofzo..? Welke keuzes kunnen de vrouwen daar maken behalve bevallen..?

En ik word geen zak wijzer van uw stanton-link hoor. Dat is gewoon een propaganda-website van een activiste.
Als je dat denkt, mag je dat denken van mij. Het topic spreekt voor zich en startte met een film die een abortus via ultrasound liet zien, dan gevolgd door wetenschap van kinderartsen en daarna getuigenissen.
Als ge denkt dat ge door die tienjarige alles onderuit haalde; zalig zijn de simpelen van geest he Buh bye
Oud 14 juli 2022, 16:23   #605
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Alles bij elkaar waren er toch nog goeie dingen aan het Derde Rijk dan

https://www.cpforlife.org/the-nazis-and-abortion

Trouwens, er zijn daar voorstellen tussen die dicht bij de mijne zitten

Maar kom, de nazi's waren niet pro-choice:

ze waren anti-abortus voor gezonde Arier kinderen

ze waren pro-gedwongen abortus voor Untermenschen-kinderen.

Ik ben het daar maar deels mee eens
Ja again; waren die politici maar zo eerlijk als u. Daarom kan ik u nog enigszins waarderen, ge verbloemt niets.
Oud 14 juli 2022, 16:24   #606
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Neen dat ben ik niet.
Elk leven verdient wel dezelfde kans op leven dan gij.
Spijtig voor u had ik mezelf niet laten leven. Zo eerlijk ben ik wel. En ik demonstreer dat door geen nageslacht te hebben. Mijn genetisch materiaal is "niet ok".
Nochtans ben ik met 1.83m lengte en breedgeschouderd, blauwe ogen en momenteel lang grijs haar een perfect stereotype figuur.

Laatst gewijzigd door maddox : 14 juli 2022 om 16:26.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2022, 16:27   #607
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Spijtig voor u had ik mezelf niet laten leven. Zo eerlijk ben ik wel. En ik demonstreer dat door geen nageslacht te hebben. Mijn genetisch materiaal is "niet ok".
Google eens “Heidi Crowter” en zeg me na bekend te worden met haar verhaal wat je er van denkt.
Ikzelf ben een sucker voor zulke verhalen
Oud 14 juli 2022, 16:34   #608
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Google eens “Heidi Crowter” en zeg me na bekend te worden met haar verhaal wat je er van denkt.
Wiki bekeken.

Kijk, alles staat daar "Crowter is a Christian".

Dat op zich was een abortus waard.

Kijk, als je graag eens siamese tweelingen kweekt, kan dat ook eens gedaan worden. Misschien kan men binnenkort zelfs met genetische manipulatie, de defecten die men snoezig vindt, laten inbouwen bij in vitro zwangerschappen. Dat zou voor meer diversiteit zorgen, ik ben er zeker van dat Crowter het fijn zou vinden mochten ouders geregeld eens beslissen van hun normale zygote laten te "behandelen" om daar een snoezig mongolleke van te maken.

Die hebben nadien in hun leven meer bekijks.

Laatst gewijzigd door patrickve : 14 juli 2022 om 16:36.
Oud 14 juli 2022, 16:52   #609
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tof, en hebben haar ouders alle kosten zelf betaald om dat mongooltje tot volwassenheid te krijgen?

Ik zal het u vertellen, tenzij die ouders multimiljonairs waren, neen.

Nu heeft dat modelleke zoveel middelen opgesoepeerd, waarmee een hele stam verhongeristaantjes nu wereldberoemde voetballers hadden kunnen zijn. (niet dat het dat beter maakt ten andere, maar het klinkt zo emo-woke-bleitistaans)
Oud 14 juli 2022, 17:31   #610
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wiki bekeken.

Kijk, alles staat daar "Crowter is a Christian".

Dat op zich was een abortus waard.

Kijk, als je graag eens siamese tweelingen kweekt, kan dat ook eens gedaan worden. Misschien kan men binnenkort zelfs met genetische manipulatie, de defecten die men snoezig vindt, laten inbouwen bij in vitro zwangerschappen. Dat zou voor meer diversiteit zorgen, ik ben er zeker van dat Crowter het fijn zou vinden mochten ouders geregeld eens beslissen van hun normale zygote laten te "behandelen" om daar een snoezig mongolleke van te maken.

Die hebben nadien in hun leven meer bekijks.
De moefti heeft zijn fatwa uitgesproken.
Trotse eigenaar van uw nieuw koosnaampje?

Laatst gewijzigd door CUFI : 14 juli 2022 om 17:33.
Oud 14 juli 2022, 17:32   #611
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Tof, en hebben haar ouders alle kosten zelf betaald om dat mongooltje tot volwassenheid te krijgen?

Ik zal het u vertellen, tenzij die ouders multimiljonairs waren, neen.

Nu heeft dat modelleke zoveel middelen opgesoepeerd, waarmee een hele stam verhongeristaantjes nu wereldberoemde voetballers hadden kunnen zijn. (niet dat het dat beter maakt ten andere, maar het klinkt zo emo-woke-bleitistaans)
Hoor die speech eens in Roe vs Wade. Net gepost, deze: https://m.youtube.com/watch?v=SQDydzDyAK0

Komaan mensen, dat is de weg om opnieuw als BESCHAVING te blinken.
Open uw ogen en vooral; uw hart.
Oud 14 juli 2022, 19:35   #612
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Moet je dat aanvragen om met een projector abortussen op gemeentehuizen te projecteren?
Oud 14 juli 2022, 20:13   #613
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De moefti heeft zijn fatwa uitgesproken.
Trotse eigenaar van uw nieuw koosnaampje?
Het idee dat het snoezig is om mongooltjes te kweken, gepropageerd door een mongooltje, is toch de boodschap daar ? Maar vind je dan niet dat iedereen recht heeft op zijn mongooltje ? Moet je, als je per se een mongooltje wil, dat op natuurlijke wijze bekomen door altijd maar uw vrouw zwanger te maken, en telkens blijkt dat het geen mongooltje is, een abortus te doen, om opnieuw te proberen, tot ge eindelijk prijs hebt ? Of moogt ge dat ook kunstmatig veroorzaken, zodat ge direct uw snoezebeest hebt ?

Kijk, ik zie het nut niet van mongolen te kweken. Die die er per ongeluk zijn, eens ze "te groot" zijn om af te maken, tja, gezien onze zottigheden van "levensrechten" gaan we daarvoor moeten zorgen, en kom, dat valt misschien nog best mee. Maar om nu te zeggen dat we moeten streven naar een groter aantal mongolen die gefabriceerd moeten worden ? Dat is tenslotte het idee he, we willen meer mongolen op de wereld. Ik zie daar niet het nut van in.
Oud 14 juli 2022, 20:14   #614
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moet je dat aanvragen om met een projector abortussen op gemeentehuizen te projecteren?
Jij denkt ECHT dat normale mensen daarvan onder de indruk zouden zijn he
Oud 14 juli 2022, 20:35   #615
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat kan ons dat nu schelen wat een goudvis merkt ?
Bwa, ik ben met de mijne toch al eens bij de dierenarts gegaan om een tumor op zijn rug te verwijderen. Hij heeft achteraf nog jaren geleefd.
Oud 14 juli 2022, 20:53   #616
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij denkt ECHT dat normale mensen daarvan onder de indruk zouden zijn he
Ja normale mensen gaan zwaar geschokt zijn. Ge had ons (Vlamingen, selectief verontwaardigden) moeten zien toen Gaia in een halal slachthuis was gaan filmen.
Anders is er iets zwaar mis met ons als samenleving.
Ge maakt me eigenlijk ongerust.

Maar moet ik dat aanvragen?
Oud 14 juli 2022, 20:56   #617
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het idee dat het snoezig is om mongooltjes te kweken, gepropageerd door een mongooltje, is toch de boodschap daar ? Maar vind je dan niet dat iedereen recht heeft op zijn mongooltje ? Moet je, als je per se een mongooltje wil, dat op natuurlijke wijze bekomen door altijd maar uw vrouw zwanger te maken, en telkens blijkt dat het geen mongooltje is, een abortus te doen, om opnieuw te proberen, tot ge eindelijk prijs hebt ? Of moogt ge dat ook kunstmatig veroorzaken, zodat ge direct uw snoezebeest hebt ?

Kijk, ik zie het nut niet van mongolen te kweken. Die die er per ongeluk zijn, eens ze "te groot" zijn om af te maken, tja, gezien onze zottigheden van "levensrechten" gaan we daarvoor moeten zorgen, en kom, dat valt misschien nog best mee. Maar om nu te zeggen dat we moeten streven naar een groter aantal mongolen die gefabriceerd moeten worden ? Dat is tenslotte het idee he, we willen meer mongolen op de wereld. Ik zie daar niet het nut van in.
Slecht research gedaan beste man. Ze klaagt vooral aan dat ze mensen met haar gave tot vlak voor de geboorte mogen aborteren.
Het is verschrikkelijk dat we voor “ongepast” leven de dood kiezen. Een beschaving staat of valt bij haar zorg. Corona had een wake up call moeten zijn dat zorg geen prioriteit meer is.
Wel, kies leven Europa. Help mij en vecht de goede strijd van het geloof.
Oud 14 juli 2022, 20:58   #618
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja normale mensen gaan zwaar geschokt zijn. Ge had ons (Vlamingen, selectief verontwaardigden) moeten zien toen Gaia in een halal slachthuis was gaan filmen.
Anders is er iets zwaar mis met ons als samenleving.
Ge maakt me eigenlijk ongerust.

Maar moet ik dat aanvragen?
Dat halal slachten is voor u dan weer geen probleem toch?
Oud 14 juli 2022, 21:09   #619
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat halal slachten is voor u dan weer geen probleem toch?
Toen werd ik ongeveer 2 maand veganist, shocked to the core.
Nu zou ik zelf een dier volgens die regels slachten, God prijzen en mijn diepvries vullen. Geen onnodig lijden, want wij zullen dat met heel veel dankbaarheid opeten om van te leven. Zoals het bedoeld was, is en altijd zal zijn.

Edit: niet volledig juist, zoals het bedoeld was na de zondvloed en pas hersteld wordt na Zijn terugkeer. Terug allemaal vegan dan waarvan zelfs de boom niet zal lijden maar vrucht zal blijven geven iedere maand. Halleluja.

Laatst gewijzigd door CUFI : 14 juli 2022 om 21:12.
Oud 15 juli 2022, 03:43   #620
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoor die speech eens in Roe vs Wade. Net gepost, deze: https://m.youtube.com/watch?v=SQDydzDyAK0

Komaan mensen, dat is de weg om opnieuw als BESCHAVING te blinken.
Open uw ogen en vooral; uw hart.
Beschaving?

Menselijke mierenhopen, die steden genoemd worden. Honderduizenden, zelfs miljoenen mensen die in een riviertje schijten en zeiken, de omgeving leegvreten, en energie verspillen per gigawattuur om het overleefbaar te houden.

Uw ander voorstel om terug ruraal te gaan leven is niet slecht, maar dat doe je niet door mensen , en dan nog eens hulpbehoevende mensen te kweken alsof het konijnen zijn.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be