![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn oprechte deelneming. Een kind hoort nooit te sterven voor diens ouder. Ik had eigenlijk nog niet zo over nagedacht over deze draad. Dan is er natuurlijk wel een connectie met de forumleden. Dat vind ik nog iets anders. Het is zelfs zo dat door personen te vermelden die noch een link met forummers hebben noch erg bekend zijn, opmerkingen zoals die van jou in het belachelijke getrokken worden, en het is net dat dat ik daar mee wilde aankaarten.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen meer dan vier jaar geleden. De tijd gaat snel. Bij deze begrijp ik uw standpunt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan gaan er slimmerikken zijn die zeggen "ah, ja, er zijn van die trutten die hun achteruitkijkspiegel op hun kleine regelen, en niet doen wat ze moeten doen, namelijk het verkeer in 't oog houden. En dan krijgen we dat die trutten die naar hunne kleine zitten te staren, onschuldige fietsers doodrijden" Ge kunt natuurlijk in Patrick mode schrijven: liever een dode fietser die ik niet ken, dan mijne kleine op den barbeque. Ja. Da's waar ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 9 juni 2023 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar daar gaat het niet om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet begrijpend kunnen lezen is nog veel erger. Ik ben dan mss in uw ogen wel een trut maar nergens heb ik geschreven dat ik mijn achteruitkijkspiegel op mijn kleinkind regel. Afstem dus. Waar haal je dat vandaan?? Het is gewoon zo dat ik perfect het verkeer in het oog houd maar toch mijn kleintje tegelijkertijd op de achterbank zie zitten. Wat die fietsers die je erbij haalt hiermee te maken hebben begrijp ik niet. Zo. Dit is hetgeen deze trut te zeggen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt die fietser niet gezien, ge hebt die camion niet gezien, die man heeft u niet gezien in zijn dode hoek, enz... dat zijn allemaal accidenten. Die vrouw gisteren in Charleroi was ook een accident. Moeilijk te vatten, maar ik zou echt niet in dat mens haar schoenen willen staan. Leef er maar mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
Minister
|
![]() Babyzitjes dienen tegen de rijrichting geplaatst te worden, je kan die niet zien zitten met je achteruitkijkspiegel.
![]() |
#609 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens ja, uiteraard "regel" jij je achteruitkijkspiegel op je kleine, en blijf je daar naar kijken, want dat was uw bewering: https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=587 Citaat:
Trouwens, je moet dus zelfs in die spiegel blijven gapen als je vooruit rijdt, en parkeert, want stel U voor dat ge parkeert, en niet in die spiegel kijkt: hoe blijft het dan in uw gedacht, dank zij die niet-gevaarlijke spiegel, dat ge die kleine nog in uwen otto hebt ? Zo een mensen zijn een gevaar op de weg he, die constant in hun spiegel naar hunne kleine zitten te gapen. Dat JIJ zo een mensen "trut" zou noemen ligt in de lijn van uw andere bendeningen over mensen die hun kleine vergeten zijn he. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 juni 2023 om 19:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schreef (ik denk verleden jaar) dat zoiets eigenlijk simpel op te lossen is.
Je bent bij je volle verstand als je de kleine in de wagen zet, je kunt dan, om die kleine niet te vergeten, iets aan de kinderstoel of aan de Maxi-Cosi vastmaken dat je ook aan je zelf vastmaakt. Als je dan wilt uitstappen, dan merk je vanzelf dat je de kleine bijhebt. Ik werd hier bijna verguisd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in mijn camionette, waar 5 zitplaatsen in zijn, binnen in de wagen geen achteruitkijkspiegel, en nu? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het probleem is niet dat ge "niet meer aan uwe kleine denkt", het probleem is dat ge denkt dat ge die al afgezet hebt en dat die dus elders is. Kortom, ge moet, om te vermijden dat ge uwe kleine vergeet, dingen doen die ge normaal zoud doen als ge WEET DAT UWE KLEINE NIET IN DE AUTO ZIT. Want dat is wat ge DENKT als ge de stommiteit begaat. Ge moet dus inderdaad iets doen als ge de kleine erin zet, dat maakt dat ge gehinderd gaat worden tot ge hem echt hebt afgezet waar ge hem moest afzetten (en dat niet enkel DENKT) ; oftewel is het iets dat ge systematisch moet doen als die kleine NIET in de auto zit, en ge hem dan wel zult zien. Dus ja, oftewel knoopt ge diene kleine aan U vast tot ge hem afgezet hebt ; oftewel hebt ge een systematisch ritueel dat ge altijd toepast zoals altijd op de achterbank gaan kijken als ge denkt dat daar NIEMAND ZIT. Al de rest is emotionele zever die niet kan beletten dat ge het ooit zelf kunt voorhebben. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 juni 2023 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opzettelijk zou dan weer wreed luguber zijn niet?
Maar als men echt niet meer weet dat men ingestapt is in de wagen en een kindje naast zich of achteraan in een gepast kinderzitje geplaatst heeft dan is er toch iets serieus mis met die persoon. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 9 juni 2023 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feminisme e.d. meer.
Bompa lawijt kon nog afdwingen via religieuze druk dat de vrouw meer taken op zich nam in het huishoudelijk gebeuren. Ik breng het geld thuis, klaar. Wat de Amerikanen daar op hebben verzonnen? Dirty South, biatch. Zoveel import van anders gekleurden die het zwarte werk deden. En dan kwam de politiek af met het afschaffen van zweepslagen. Iedereen is nu vrij om te doen wat ie wilt. Je lichaam is niet iedereens bezit. Maar het blijft duren, subtieler en anders.... Hoe dan juist?! Kijk rond je. |
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk als je lichaam van niemand meer is. Proest...
We zijn aan het transformeren. Alle arbeid gaat naar bureau's. Dat is allemaal geestelijke arbeid. Dat is het enige voordeel van meer technologie, alle arbeid wordt geestelijke arbeid. Maar zwakke geesten in deze maatschappij zijn allemaal depressief. "Weet je, ik heb heel mijn leven met mijn handen gewerkt. Al die geestelijke arbeid is rommel." -lol- |
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat je occasioneel een kind moet wegbrengen. Onderweg krijg je een oproep van je baad, je vrouw, je ... wat je van de kaart brengt. Op dat moment ben je bezig met dat probleem. Of Je neemt je normale weg, wegens wegenwerken is er een omleiding, waardoor je uit je gewone doen bent ... Er kunnen zo veel kleine oorzaken zijn met zeer zware gevolgen. |
|
![]() |
![]() |