![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat hier gebeurt is dat men blijkbaar geen racisme in vlaanderen wilt, tenzij het de allochtonen bevoordeelt.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Distel produceert en ik melk zogezegd . ![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Staatssecretaris
|
![]() [SIZE="3"][/SIZE]Hier nog een voorbeeld van een door de overheid gesteund racisme. Reacties op ,,Vlaamse regering is geen investeringsregering, maar subsidieregering''
woensdag 18 januari 2006, De Standaard. de VDAB zal aan werkgevers met een vacature gedurende 3 weken uitsluitend werklozen van meer dan vijftig, allochtonen of met een handicap aanbieden. De werkgevers van hun kant verbinden zich ertoe gedurende die drie weken enkel meer dan vijftigers, allochtonen of gehandicapten aan te werven. Voor Vlaams Belang worden de vijftigplussers en de gehandicapten als schaamlapje gebruikt. ,,Dit is een grof racistisch mechanisme van anti-Vlaamse uitsluiting: een Vlaamse werkloze wordt in zijn kans op tewerkstelling drie weken lang brutaal achteruitgesteld tegenover een allochtone werkloze !' |
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Allochtonen worden hier positief gediscrimineerd. Per definitie krijgen ze hier dus meer kansen.
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja dat kan zijn, maar ge moet toch oppassen met verklaringen over intenties die men in iemand de mond (of de pen, klavier) legt,...
Laatst gewijzigd door Jean-Pierre : 18 januari 2006 om 13:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
U beseft het niet, maar eigenlijk staat mijn liefdestraler wel aan op ' zwakkeren helpen ', ' jongeren aan werk helpen ', hen niet veroordelen tot de eeuwige bedelarij en het profitariaat. Maar dat weet u eigenlijk zelf wel allemaal.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Natuurlijk Jean-Pierre, natuurlijk......
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat weet u eigenlijk zelf wel allemaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Integendeel noemde u de eerste zin van punt 2 (in groen aangeduid) een denkfout, waardoor het natuurlijk zo leek alsof uzelf betwist dat er in verhouding te weinig allochtonen bij de VRT te werk gesteld worden. Nu dat dus is uitgeklaard, kan ik nogmaals vragen: waar zit mijn denkfout? (de zin in oranje heb ik zonet toegevoegd en stond niet in de oorspronkelijke post)
![]() |
![]() |
#612 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Integendeel noemde u de eerste zin van punt 2 (in groen aangeduid) een denkfout, waardoor het natuurlijk zo leek alsof uzelf betwist dat er in verhouding te weinig allochtonen bij de VRT te werk gesteld worden. Nu dat dus is uitgeklaard, kan ik nogmaals vragen: waar zit mijn denkfout? (de zin in oranje heb ik zonet toegevoegd en stond niet in de oorspronkelijke post)
![]() |
![]() |
#613 |
Staatssecretaris
|
![]() Als u zich de moeite getroost om het hele topic te lezen, zal u vanzelf een antwoord op uw vraag tegenkomen.
![]() |
#614 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat schijnt hier nochtans een zéér ingeburgerde praktijk te zijn op dit forum. Vreemd dat u daar eerder in dit topic nooit op reageerde...
![]() |
#615 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Staatssecretaris
|
![]() In het feit dat u zich blijft toespitsen op de VRT, terwijl ik het over de samenleving in haar geheel heb. De verhouding autochtonen/allochtonen in het personeelsbestand van de vrt is dus irrelevant.
Laatst gewijzigd door Manuel* : 18 januari 2006 om 15:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De verhouding of de situatie in de samenleving ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#618 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
PS: en ditmaal niet sorry als ik wat "uit de hoogte" klink, want als u zulke nep-antwoorden wenst neer te pennen, zie ik het nut van een serieuze discussie met u niet in.
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 18 januari 2006 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#620 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Als ik uw pogingen tot antwoord erop nalees, dan overvalt me geen agressiviteit, maar wel een plotse braakneiging. Remember dat nog geen twee posts geleden u uw ganse uithaal over de situering van mijn denkfout moest inslikken, met als gevolg dat u dus snel een ander "argument" (sic) uit uw mouw moest schudden. Moest dat argument zo evident zijn, slimmeke, dan had u dat toch al wel gisteren, toen ik de eerste keer erachter vroeg, kunnen plaatsen zeker? Maar neen, eerst een flut-antwoord geven, dat posten-lang volhouden, en als ge dan eindelijk met de neus op de feiten wordt gedrukt, het volgende flut-antwoord geven. Ik vraag mij dan ook serieus af wie ge hier blaaskens aan het wijsmaken zijt. Soit, het schijnt dat als ge veel leugens vertelt, ge die zelf na een tijd begint te geloven... Case closed !
![]() |