![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Vermits je vliegerpatronen hebt in je horoscoop stuur ik het vervolg van de tekst ook maar door (Triangular configurations). Het sluit aan bij de eerste tekst. Uh-Huh Dan zal ik jou de tweede tekst ook maar ineens sturen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() P.S. Ik heb nog een interessant Engelstalig forum over astrologie ontdekt: http://www.linda-goodman.com/cgi-bin...000&LastLogin=. Er zitten daar echt leerrijke topics tussen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Vreemdeling
|
![]() bij deze een bedankje, ik ga nu verder lezen.
waarschijnlijk kom ik hier nog op terug. Groetjes EEF |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Linda Goodman ken ik wel van haar boek over de 12 tekens, 'Zonneklaar' als ik me goed herinner. Een van de enige boeken in zijn soort die ik kon appreciëren. Luchtig geschreven, met indelingen als: teken x als vrouw, teken x als kind, teken x als partner, e.d. Ooit uitgeleend, nooit terug gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En hier is ook een link naar andere (Engelstalige) boeken i.v.m. astrologie die je gratis kan downloaden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, Das Goravani, Stephen Arroyo, Robert Hand (die jij me nog op de vorige pagina aanraadde!), George Bayer, Curtis Manwaring, Samael Aun Weor, Bob Makransky, enz. zijn helemaal niet oud. Misschien volgende keer toch iets beter kijken. ![]() Over het algemeen postte ik die link gewoon voor de geïnteresseerden dus niemand verplicht je ook maar om iets te lezen, hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Trouwens, de auteurs die ik oud noemde hebben uiteraard ook hun waarde; vroeger waren het dé bronnen. Maar ik denk dat de visie onderwijl wel wat evolueerde. Ik heb gisteren reeds enkele artikelen uit de lijst gedownload om ze te lezen. Er zitten namen bij die ik niet ken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Banneling
|
![]() tsja en dit dan?
Citaat:
Laatst gewijzigd door nworemover : 29 augustus 2010 om 14:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder: http://nl.wikipedia.org/wiki/Forer-effect |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#611 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en de wetenschap er anders uitzien? hmmm je hebt een veel te hoge pet op van de wetenschap! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
Europees Commissaris
|
![]() Quasi alle astrologen en andere paranormalen die het woord energie in de mond nemen, kennen niet eens de fysische context van wat energie is.
![]() |
#613 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
o nee he? je komt toch niet aan met de (niet kloppende) thermodynamische wetten etc??? de huidige wetenschap is bedoeld om ons bewustzijn op te sluiten, niet om ons de 'waarheid' of wat dan ook te geven. Maar goed is weer een andere discussie. Laatst gewijzigd door nworemover : 29 augustus 2010 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Europees Commissaris
|
![]() Achzo, ze kloppen niet? Er schuilt een groot wetenschapper in u als u dat wetenschappelijk kan hardmaken.
![]() |
#615 |
Europees Commissaris
|
![]() Vertel dat aan de wetenschappers die resultaten van een experiment tot op 10^-18 van een meter correct kunnen voorspellen.
![]() |
#616 |
Banneling
|
![]() ten eerste is het niet zo moeilijk hard te maken en ten tweede hoef je er geen bijzonder groot wetenschapper voor te zijn, maar het lijkt me eerlijk gezegd voer voor een andere discussie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL dat zegt toch helemaal niks! 'men' weet nog niet eens wat gravitatie is! Laatst gewijzigd door nworemover : 29 augustus 2010 om 15:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Europees Commissaris
|
![]() Als dat niet moeilijk is om hard te maken, dan is het hardmaken dat astrologie boerenbedrog is wel een van de gemakkelijkste dingen die er kunnen gedaan worden in een mensenleven.
![]() |
#619 |
Europees Commissaris
|
![]() String theory weet zeer goed wat gravitatie is.
![]() |
#620 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |