![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Bestaan rassen? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() |
64 | 61,54% |
Neen. |
![]() ![]() ![]() |
40 | 38,46% |
Aantal stemmers: 104. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Partijlid
|
![]() Als jullie het menselijk ras vertegenwoordigen (wat ik begin te betwijfelen), je zou beter van onderwerp veranderen... bv. " zijn er verschillende luizenrassen?"
Iemand met een grote neus is ook van een ander ras: Jood Iemand met een grote mond is ook van een ander ras: Vlaming (schiet nu maar...) Iemand met een rode huid is ook van een ander ras: Roodhuid (bijna uitgeroeid) ENZ. Ik heb ook niet dezelfde genen als de meesten hier, anders waren jullie klonen van mij......................... Laatst gewijzigd door Juvenalis : 3 augustus 2007 om 22:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Banneling
|
![]() ik weet niet of rassen bestaan, maar een fins meisje zei onlangs tegen mij 'you look like a finnish person'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() God beware ons.
![]() |
#604 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat u schrijft is dat de oneerlijke situaties moeten blijven voortbestaan, de klassen, rangen en "rassen", dat uitbuiting moet blijven bestaan omdat men "de natie" dient? WIe is dat "de natie", is dat de natiebaas van de tabacsnatie, die van de noordnatie?Welke immense zever is het dat mensen mekaar oneerlijk kunnen behandelen en dat dit tengoede komt van "een natie"??? In feite verwoordt u prima waarom linkse mensen anti-nationalisten zijn, en daarentegen internationalisten: Citaat:
Nonsens: de uitbuiting dient de uitbuiters, en zorgt ervoor dat de uitgebuitenen het zitten hebben.Je gaat EINDELIJK eens eerlijk zijn over wat nationalisme, het verheerlijken van de natie betekent: het betekent terug naar de rangen en standen, "iedereen kent zijn plaats" en naar de goede oude tijd dat bazen nog bazen waren en de gewone man wist zijn mond te houden. Geen vakbonden (verstoort de rust van de uitbuiters), geen stakingen (waarom? Het dient "de natie" niet!), "staken schaadt, arbeid baat!".Nu weten we dus waar jullie vettige nationalisten mee bezig zijn! Wat er achter jullie vendelzwaaien en "VLaanderen boven al" verscholen zit: de verborgen agenda komt efiie boven ![]() En de UILEN die gewoontjes maar, platjes maar "eigen volk" zijn zijn UILSKUIKENS van mee te heulen met degenen die hen in feite EVIDENT willen pakken, uitbuiten, platknijpen als een citroen.Hilarisch ben je wanneer je het hebt over "verticale mobiliteit". Ik ben daar ook voor, voor iedereen: mensen moeten vooruit, met zijn allen. Maar niet de een ten koste van de andere. En daar zijn we bijlange nog niet aan toe, en met jouw systeem gaan we een stapje terug. In het belang van de Natie! IN jouw systeem, gebaseerd op de fictie dat er een NATIE bestaat is er geen wegwerken van de uitbuiting: er is het verheerlijken van de uitbuiters, met het "alibi" dat men "DE NATIE" dient. Zoals in INdië: daar zijn kasten niet belangrijk: Karma telt! Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 augustus 2007 om 00:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk jij nu echt dat je nog ernstig genomen wordt feremans? Zowat de helft van het forum heeft je uiteenzetting weerlegt en dat weet je best. Maar ja, bklijkbaar kan je niet anders dan steedfs hetzelfde als een mantra blijven herhalen.
Enfin, je moet het zelf maar weten. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij gaat ons proberen wijs te maken dat er hier geen klasseverschillen worden gemaakt, jij gaat ons duidelijk maken dat hier iedereen gelijk is. Laast was ik zo nog op een plaats, waar ik voor 1€ met mijn kids binnen mocht en de andere personen die er bij waren elk 10€ inkom moesten betalen. Een ander feit van onderscheid dat gemaakt word, mensen met rechtse gedachten mag men ongestraft beledigen en uitmaken, maar owee als deze mensen iets durven terugzeggen, dan staat onze gestapo er om in te grijpen. Iedereen is in Belgie gelijk en er bestaan geen klasseverschillen. Maar een arme burger word zonder pardon opgepakt en opgesloten als men iets in zijn woning vind dat ergens anders ontvreemd is, ook al is die sukkelaar niet op de hoogte. Hij is medeschuldig want hij moet maar zorgen dat hij weet wat er in zijn woning staat en gebeurd. Ik geloof dat er een tijdje geleden nog een burger is geweest in wiens woning men eigendommen van iemand anders heeft aangetroffen en hem is zelfs enkel gevraagd geweest of hij uitleg wilde komen geven. Hoewel hij volgens de wet schuldig is aan het genieten en bezitten van gestolen goederen, is hij zelfs NOOIT beschuldigd geweest en is er NOOIT een rechtzaak tegen hem geweest om de gestolen goederen terug te vorderen van hem. Onlangs is er nog een vorm van oplichting aan het licht gekomen, en wat is er gebeurd? Juist ja, niets. Men heeft enkel een paar bedragen aan een instelling verminderd, maar de voorzitter/oprichter is ongemoeid gelaten en er is zelfs geen verder onderzoek geweest naar de misdrijven binnen die instelling. Hou dus AUB op met te zeggen dat iedereen hier gelijk behandeld word en de rechtse idioten die willen veranderen. Op dit ogenblik is er in Belgie ook helemaal geen gelijke en rechtvaardige behandeling voor iedereen. Zo zitten we al met het verschil in het kindergeld. Een mannelijke ambtenaar krijgt het kidergeld met zijn wedde mee gestort, terwijl een mannelijke loontrekkende het kindergeld zelfs niet op een rekening kan laten storten die niet op naam van de vrouw staat. Een weduwe van een ambtenaar met een jaar inkomen van 20.000€ toen krijgt 1200€ overlevingspensioen, een weduwe van een loontrekkende met een jaar inkomen van 30.000€ krijgt 850€ overlevingspensioen. Beide mannen waren het zelfde jaar beginnen werken en zijn het zelfde jaar overleden. En de weduwe van de bediende uit de privé krijgt toch 350€ minder dan deze van de ambtenaar, hoewel de bediende uit de privé wel meer SZ betaald heeft tijdens zijn actieve periode. Gelijkheid in Belgie, iedereen een gelijke behandeling. Daarom dat er al 3 verschillende werkstatuten zijn in Belgie. Ik hoop dat jij eindelijk eens gaat nadenken over hoeveel gelijkheid of beter ongelijkheid er in Belgie is en dus ook gaat beseffen dat de wetenschappelijke vaststelling en erkenning van rassen daar totaal niets mee te maken heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is het resultaat van jarenlang links en liberaal beleid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar verwacht niet dat dit zal veranderen als het VB aan der macht zou geraken hoor. Want die zouden deze ongelijkheden ook niet veranderen, ik ben zelfs bang dat zij ze nog zouden vergroten. En dat Vlaanderen en Belgie dan helemaal een land met klasse zou worden. Een land waarin de rijken alles kunnen en mogen en de arme inwoner gewoon de lijfeigen is van de rijke. Want nu geven ze af op de allochtone inwoners van ons land, maar ze zijn ook reeds bezig met afgeven op de armere inwoners van ons land. Zij hebben zo geprobeerd om de privé bewakingsdiensten de zelfde machten te geven als de zonepolitie en de bewoners van wijken het recht te in te schakelen voor de bewaking en het toezicht in hun wijk. Zodat de politie dit meer zou moeten doen. De politie zou zich dan enkel nog bezig moeten houden met de bestrijding en het opsporen van criminaliteit. De wijkagenten en politiepatrouille in wijken zouden volgens hen dus moeten vervangen worden door bewakingsdiensten die betaald worden door de inwoners van de wijken zelf. Mensen die dus niet over geld beschikken zouden volgens dit systeem dus helemaal geen bescherming meer hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Minister
|
![]() Citaat:
de wijken waarin wijkpatrouilles rondlopen worden nu reeds bewoond door de meer gegoede burger, dus eigenlijk verandert er niets, behalve dat diegene die voor hun bescherming kunnen betalen dit moeten betalen, of moet de staat blijven betalen voor de bewaking van een aantal luxekasten ?
![]() |
![]() |
#617 | |
|
![]() Citaat:
Dit maakt van jou een komische ali. ![]() Waar je het haalt dat "het forum" mijn "uiteenzetting" (welke??? kijk eens hoeveel "uiteenzettingen" ik al gaf..." ![]() Zoals alle schrijfsels die je hier pleegt is dit een loze bewering. Van herhalingen gesproken: jij bent precies het platendraaiertje waarvan de plaat blijft hangen in dezelfde groef. Een diepe groef... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Banneling
|
![]() ja
(rassen bestaan) |
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
|
![]() Citaat:
b) Je betoog raakt nog kant nog wal: ik ben net degene die zegt dat in ons land geen eerlijke verhoudingen bestaan, dat mensen ongelijk behandeld worden. Waar je het in je hoofdje haalt dat ik een andere mening ben toegedaan, dat is mij een raadsel. Leer eens lezen hé schat ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#620 | |
|
![]() Citaat:
Dit was te verwachten. Ik heb je niet horen praten over het nastreven van een "harmonische samenleving". Je bent gevloerd. Natuurlijk ![]() Laatst gewijzigd door ericferemans : 4 augustus 2007 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |