![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerder om religieus fanatisme en onderdrukking.
Laatst gewijzigd door Savatage : 24 augustus 2007 om 21:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel Paulus. Het gaat wel degelijk om zaken die verband houden met religieuze feesten, namelijk het kerstfeest en het paasfeest. Dat blijkt overigens ook uit de naam die men die symbolen gegeven heeft: kerstboom en paaseieren.
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Banneling
|
![]() Ik ga men eigen godsdienst oprichten.
* eerste orakel van oppergodelijk wezen Hellfigger - Gij zult u niet kleden * tweede orakel van oppergodelijk wezen Hellfigger - Gij zult niet in de buurt komen van gekleden |
![]() |
![]() |
![]() |
#605 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#606 |
Banneling
|
![]() Rafael is dat geen religieuze snuiter?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 24 augustus 2007 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#608 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de twaalvendertigste keer jongen... Is er hier iemand die ontkent dat er een verband is met religieuze feesten? Neen niemand. Stop dus met te doen alsof je niet weet waarover het wél gaat. Het gaat om religieuze symbolen, niet over dingen die verband houden met religie, anders zijn we nog lang niet zoet. Religieuze symbolen. Zo staat het letterlijk in de tekst die deze verbiedt. We weten nu onderhand wel dat het voor jouw wel kerstbomen en paaseieren ook religieuze symbolen zijn, maar dat is dat jouw foute mening die nergens op gefundeerd is. Is de kerstman ook een religieus symbool omdat het woordje kerst er in voorkomt? En kerstcadeau en kerstwensen en kerstmannetjes, kerstfilm en ga zo maar door... Maar als je wil blijven de dwazen uithangen voor mij niet gelaten hoor. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 augustus 2007 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 |
Banneling
|
![]() en kerstekind
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nou precies wat die moslima's in Antwerpen zich ook afvragen...
Raf.
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat verboden is zijn religieuze symbolen. Dat staat zo woordelijk in de tekst. Dat is niet omdat ik het daarover wil laten gaan zoals je stelt. Dat is wat woordelijk in de tekst staat. Jij bent het die het over andere dingen wil laten gaan, niet ik. Niet dingen die enige verband houden met een religie zoals jij zonodig moet verdedigen. Als hier dus iemand aan woordenkramerij doet, dan ben jij het wel. En je doet het niet eens goed. Bovendien is het hoofddoekenverbod helemaal niet absurd. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 augustus 2007 om 22:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 24 augustus 2007 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijke uiting van religie. In het geval van een moslima het hoofddoekje.
Ik denk dat het dragen van een kerstboom wat minder handig is. Net zoals het Calimero gewijs gebruik van een paasei.
![]() |
#617 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Desnoods verbieden ze het. Ik verkleed me vanaf dan als Paashaas of kerstman. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Vorenus : 25 augustus 2007 om 05:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verbaast me in feite dat ze nog geen probleem hebben gemaakt van de door het stadsbestuur gebruikte KALENDER: beginnende met het geboortejaar van Jezus en niet met de hidjra van Mohammed... oeioei! dat gaat nog knotsen geven.
We zijn dus niet in het jaar DES HEEREN 2007.... maar zo'n 622 jaar vroeger.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verbaast me in feite dat ze nog geen probleem hebben gemaakt van de door het stadsbestuur gebruikte KALENDER: beginnende met het geboortejaar van Jezus en niet met de hidjra van Mohammed... oeioei! dat gaat nog knotsen geven.
We zijn dus niet in het jaar DES HEEREN 2007.... maar zo'n 622 jaar vroeger.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |