![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Cannabis legaliseren in Vlaanderen? (Lees: opening coffeeshops) | |||
JA |
![]() ![]() ![]() |
75 | 49,02% |
JA, MAAR NIET IN MIJN DORP! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,31% |
NEE |
![]() ![]() ![]() |
72 | 47,06% |
IK WEET NIET, NOOIT GEBRUIKT (DUS IK WEET NIET WAAROVER IK HET HEB) |
![]() ![]() ![]() |
4 | 2,61% |
Aantal stemmers: 153. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Nog eens... van mij mag men zo veel 'gebruiken' als men wil (zolang het maar niet in mijn gezin gebeurt ![]() Maar reclame moet men er nu niet voor maken... Het zal alleszins beter zijn het niet te gebruiken... Of vergis ik me? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag er een consequent drugsbeleid komen? bron http://www.trimbos.nl/Downloads/Prod...cht%202006.pdf Laatst gewijzigd door artisjok : 3 september 2008 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar wat is de waarheid? De uwe of die van de drugbestrijders? En een consequent drugbeleid zou zeker moeten kunnen... Maar is het beleid dat U voor ogen hebt het enige consequente? Of wordt er buiten Nederland nergens ter wereld een fatsoenlijk drugbeleid toegepast? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chipie is duidelijk van merk veranderd. ![]()
![]() |
#629 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Europees Commissaris
|
![]() correctie : 1 glas rode wijn per dag schijnt heilzaam te zijn.
Laatst gewijzigd door Havana : 3 september 2008 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Staatssecretaris
|
![]() Alleen absinthe!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mij kan het immers nog weinig schelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de afbeeldingen dienen inderdaad ter ontrading... oa vanuit volksgezondheid ... de gevolgen van roken kosten de gemeenschap dan jaarlijks ook ontzettend veel... en ik vind het maar meer dan juist dat dit aspect eindelijk eens belicht wordt maar het verbod dat je hier vooropstelt is dan weer vanuit een heel andere optiek ... dat heeft niets van doens met het verbieden van het gebruik of de gezondheid van de gebruiker an sich... maar alles met overlast Citaat:
dat doet men niet en dat zal men ook niet ( nooit ? ) doen integraal Citaat:
maar wel met de nadruk op moet ![]() of om het anders te stellen : " het is niet omdat m'n buur zegt niet in het water te springen dat ik het niet zal doen" |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de vraag stelt zich dus eerder waarom het illigaal zou moeten blijven als het in geen enkele manier de integriteit van een derde zou aantasten ps. de méér prangende vraag , maar dan wel min of meer off-topic, blijft natuurlijk of het niet dringend tijd wordt the war on alcohol aan te vatten Laatst gewijzigd door praha : 3 september 2008 om 23:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat was dat ook alweer ivm vliegtuigen ? ófwel vergelijk je niet ófwel doe je dat wel in een argumentatielijn ( de enigste denkbare vermoed ik ) over gezondheidrisico's en schadelijkheid ervan a priori gesteld dat overheden dan verboden kunnen/mogen/moeten opleggen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en moest dat niet zo zijn ... dan behoor je dat in een democratie via de gebruikelijke procedures weer te veranderen je kan om zoveel dingen niet gelukkig zijn met bepaalde bestaande toestanden steeds dient dat afgewogen te worden in aantal die een verandering wensen door te drukken versus de betsaande regeling wensen te behouden en steeds weer vereist verandering één of andere absolute meerderheid ( al of niet vertegenwoordig blah blah ) mits het in acht nemen van de andere regels |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( al moet ik er wel even bij vertellen dat dat van die 1,5 liter een medische mythe schijnt te zijn ) |
|
![]() |
![]() |