Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 februari 2010, 20:56   #621
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Pocolinkieland is op dit ogenblik electoraal in de meerderheid en qua macht absoluut.
En jij houdt niet voldoende van democratie om daar je conclusies uit te trekken?

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 februari 2010 om 20:57.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2010, 21:00   #622
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En jij houdt niet voldoende van democratie om daar je conclusies uit te trekken?
Een land waarin de minderheid regeert over de meerderheid zou ik geen democratie durven noemen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2010, 21:10   #623
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
We zijn hier in een Westers democratisch land, we bepalen hier zelf onze levenswijze en bepalen zelf wat we aanvaardbaar achten en wat niet!
Met islam-achterlijkheid hebben we hier niets te maken laat staan ons naar hun praatjes te schikken! Doen ze ook niet in hun landen tov andere landen en religies!
Ze hier een beetje binnenlaten en ze hier een beetje hun zin laten doen is een zeer grote vergissing geweest! Dat ervaren ze nu in de meeste landen waar ze zich infiltreren! Moslims zijn niet zomaar een bevolkingsgroep zoals en andere!
En er lopen dan nog veel lieden rond die dat niet doorhebben en denken dat onze democratie dient om dat allemaal toe te laten...
Onze nakomelingen zullen blij zijn met al hetgeen ze door die lieden en die politiekers nog zullen meemaken.
Kort samengevat Artisjoc: je hebt geen zakens met wat er in ons parlement gebeurt. In die richting zal het moeten gaan ofwel wachten we gewoon tot we geen parlement meer van doen hebben. Zo simpel is het.

Citaat:
je hebt geen zakens met wat er in ons parlement gebeurt. In die richting zal het moeten gaan ofwel wachten we gewoon tot we geen parlement meer van doen hebben. Zo simpel is het.
Dat kan tellen, als samenvatting van de democratische gevoelens van andev...

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 februari 2010 om 21:26.
Oud 16 februari 2010, 21:12   #624
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Een land waarin de minderheid regeert over de meerderheid zou ik geen democratie durven noemen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Pocolinkieland is op dit ogenblik electoraal in de meerderheid en qua macht absoluut.
Oud 16 februari 2010, 22:21   #625
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Je hebt een ander filmke gezien.

Jan heeft Filip laten uitspreken over De Lijn.
Pas dan heeft Jan Dewinter er op gewezen dat.......

Daarop begon Filip Dewinter te flippen, een parlementair onwaardig.
Maar ja, hij zei wat jullie graag horen en dan is het goed.

Ik wil helemaal geen statement beginnen over wel of niet een hoofddoek, voor mij gaat het over het onwellevend gedrag van een parlementair tov iemand in het publiek die zich niet kan / mag verdedigen. De zaalwachter heeft deze moslima er trouwens op gewezen.
die dame achter haar was geen zaalwachter !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2010, 22:23   #626
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Wat 'n idiote opmerking. Alsof ik me zou laten raken door wat één of andere nitwit op een internetforum zet.

Ik vond het alleen maar jammer dat je niet in staat blijkt tot een normale discussie.
dat is een duidelijke bevestiging.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 16 februari 2010, 22:24   #627
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Je moet eens leren op de bal spelen in plaats van op de man.
op de imam bedoel je ?
Oud 16 februari 2010, 22:28   #628
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Is dat gezever over aandachtshoer De Winter nu nog niet gedaan ?
Non monsieur Henri. Er lopen genoeg en andere aandachtshoeren rond.

NON ! je ne dis pas qui !
Oud 16 februari 2010, 22:38   #629
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
only in Belgium...
Oud 16 februari 2010, 23:06   #630
iiderVL
Partijlid

iiderVL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yes, we can!
Oud 16 februari 2010, 23:18   #631
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iiderVL Bekijk bericht
Yes, we can!
no, they do !!
Oud 17 februari 2010, 07:52   #632
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
die dame achter haar was geen zaalwachter !
Ma menneke toch, googel eens en kijk op YOUTUBE.

De zaalwachter is wel degelijk bij haar geweest.

Maar ja het gaat om een VBer dus zet je maar even een andere bril op.

Voor je gemak hieronder de link.

Je moet zelfs niet het hele filmpje bekijken, kijk op seconde 57, 58, 59, 60, 61.

http://www.youtube.com/watch?v=IZDDbGUSgXM

Laatst gewijzigd door guido 007 : 17 februari 2010 om 07:56.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 08:10   #633
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is geen geheim dat pocolinkieland moeite heeft met begrijpend lezen maar als u de volgende zin van mijn betoog ook zou hebben gelezen zou u die conclusies zwart op wit hebbenzien staan.

Maar omdat ik een goed hart heb zal ik mezelf dus moeten quoten:

Citaat:
Bijgevolg mag men de strijd voor de westerse waarden zoals onze generatie die heeft beleefd definitief als verloren beschouwen.
Men moet geen genie zijn om te zien dat het uitgerekend de pocolinkies zijn die de grootste slachtoffers zullen worden van hun eigen strijd tegen de democratie en de westerse waarden.
Tot uw dienst.
Oud 17 februari 2010, 10:44   #634
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Nu nog schoner.
Als jij mij zegt
"We zijn hier in een Westers democratisch land, we bepalen hier zelf onze levenswijze en bepalen zelf wat we aanvaardbaar achten en wat niet!
.....
Kort samengevat Artisjoc: je hebt geen zakens met wat er in ons parlement gebeurt. In die richting zal het moeten gaan ofwel wachten we gewoon tot we geen parlement meer van doen hebben. Zo simpel is het."

Bedoel je eigenlijk dat ik mijn voeten veeg aan de democratie,...
Wat heb ik misdaan?
Artisjoc! Je springt toch in de bres voor dat gedoe! Wij hoeven hier geen discussies over hoofddoekjes door lieden die dat als symbool gebruiken om hun onwil en opdringerigheid in de verf te zetten. We vullen toch ook niet elke dag de kranten en de fora over de tulband en het keppeltje! Vanwaar dat verschil? Hoe komt dat?
Met "je" bedoel ik jou als beschermster en goedpraatster van dat gedoe. Ik beweer niet dat jij "iets gedaan/misdaan" hebt! Ik durf het hopen dat je niet je voeten veegt aan onze democratie! Waarom in de bres springen voor wie dat wel doet! En d�*t "hoofddoekincident" is maar één druppeltje van al diegenen die de vaas al lang doen overlopen! Op zich is het maar één druppeltje, juist...
Laat die gasten die achter dat hoofdoekengedoe zitten en die die madam als buikspreekpop gebruiken hun zin doen en inderdaad, we zullen geen regering, geen parlement, geen eigen politiekers meer nodig hebben! Zij zullen al die symbolen en jobs wel op zich nemen, in naam van Allah die alles beter weet!

Indien we niet zelf blijven beslissen wat we willen en niet willen in dit landje, en er niet voor zorgen dat stukken die hen passen in onze democratie dienen om ze te misbruiken voor zaken waarvoor ze niet bedoeld waren, dan is het over een paar decennia of vroeger: adieu democratie!
Kun je dat ontkennen?

Laatst gewijzigd door andev : 17 februari 2010 om 11:01.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 februari 2010, 10:50   #635
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat kan tellen, als samenvatting van de democratische gevoelens van andev...
Veel kleurtjes en grote letters... maar weerleggen wat er staat?
En vooral niet doen alsof je niet snapt wat ik bedoel aub...
We moeten onze democratie beschermen om ze te behouden, samengevat in een paar woorden! Hoeft geen gemaakte verontwaardiging bij!
Lees maar posting 616 en 634, helemaal, niet enkel een paar zinnetjes die je kunt manipuleren uit de context gerukt!

Laatst gewijzigd door andev : 17 februari 2010 om 10:54.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 13:42   #636
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Bottenskrapet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet eens tijd om te stoppen met dat eigen volk eerst???
Natuurlijk is het eigen volk eerst nadat we zogoed als onder de voet werden gelopen door vreemdelingen van alle slag! Sommige van "ons volk" slapen s' nachts buiten in een kartonnen doos, hier binnenvallende vreemdelingen probeert men onder te brengen op hotel, of men vindt een rechter die een dwangsom eist voor elke nacht dat die invallers geen onderkomen hebben!
Las deze morgen dat we in ons landje met 110 verschillende soorten vreemdelingen zitten asjeblief... En dat ganse nest zou moeten leren samenleven met ons en wij met hen? Welke idioot kan zich dat voor de geest halen?
Dus meer en meer: eigen volk eerst! Als we moeten kiezen tussen links onnozel multiculgeleuter en gezond verstand, mogen we het tweede kiezen?
En nog eventjes: onze nonnetjes vergelijken met de hoofddoekjes van de veroverende islam... doe maar verder, of snap je het zelf niet?
Vreemdelingen, ook wel vluchtelingen geheten. Doet geen belletje rinkelen zeker? Alsof zij zelf als individu instaan voor de miserie die in "hun land" aan de gang is. Bij mijn weten is het Westen beginnen oorlogje spelen, en voor wat hoort wat. Alsof België k�*n "neen" zeggen tegen de meeste immigranten. Er bestaat een Europese grondwet voor zo'n dingen, en de Europese Unie is er voor een reden.
Besides, multiculturalisme toelaten en vreemdelingen toelaten is een tamelijk groot verschil. Vreemdelingen vluchten (naar ons) ten gevolge van het multiculturalisme dat de wereld opgedrongen wordt door de onderdrukker. Als ge uw gezond gestand wilt gebruiken, doe dat dan en bekijk het eens vanuit die hoek en kom vervolgens tot het besef dat ge de mensen zélf niet moet straffen. Als ge daartoe niet bereid zijt leeft ge een dikke 60 jaar te laat om puurheid binnen eigen land te handhaven.
Als ge zo nuchter en actueel wilt overkomen zou ik die achterlijke "de islam verovert ons land"-uitspraken achterwege laten. De bevolkingstoename wat betreft vreemdelingen wordt van hogeraf bepaald en niet door het volk zelf (want je zegt zelf dat 110 nationaliteiten onmogelijk kunnen samenleven, dus laat staan samenwerken). Als ge uw Obama-like CHANGE wilt, probeer te weten te komen wie de topmensen zijn (probeer eens bij joodse topbankiers en multinationals), maak die af, wacht nog een 20-tal jaar al nietsnuttend in uw luie zetel en laat die jaren van herstel over aan ons, en de boel zal wel opgelost geraken. Tegen die tijd raad ik u ook aan om af en toe eens een bladzijde meer om te slaan dan louter die van uw gazet, zodat ge niet meer verward wordt als het om politiek gaat.
Oud 18 februari 2010, 13:48   #637
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Bottenskrapet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die nonnetjes storen niemand, zijn niet het symbool of een onderdeel van een veroverende islam!
Nee, louter een herdenking aan de kruistochten - genocides, als je wil - enkele honderden jaren geleden. Onze vrome katholieken hebben indertijd waarschijnlijk meer moslims afgemaakt dan de afstammelingen van die moslims - in hoeverre die nog moslim zijn weliswaar - ons nu af en toe eens doen schrikken op den téévéé. Als het echt zo'n verovering was zou het er hier nu al lang niet meer zo westers aan toe gaan, me dunkt.
Oud 18 februari 2010, 13:51   #638
iiderVL
Partijlid

iiderVL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bottenskrapet Bekijk bericht
Nee, louter een herdenking aan de kruistochten - genocides, als je wil - enkele honderden jaren geleden. Onze vrome katholieken hebben indertijd waarschijnlijk meer moslims afgemaakt dan de afstammelingen van die moslims - in hoeverre die nog moslim zijn weliswaar - ons nu af en toe eens doen schrikken op den téévéé. Als het echt zo'n verovering was zou het er hier nu al lang niet meer zo westers aan toe gaan, me dunkt.
Het woord herdenking is wel grappig.
Oud 18 februari 2010, 14:09   #639
Aletheia
Partijlid

Aletheia's schermafbeelding

Standaard

Godwin zijn wet komt toch in veel vormen voor.
Katholieken zijn niet minder of meer stout geweest dan welke georganiseerde godsdienst.
Stilstaan bij de kwantiteit van genocides is ook al weer zo'n heikel punt waar we eeuwig over kunnen memmen. Niemand is minder dood als hij door de een wordt vermoord.
Aletheia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 14:14   #640
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omaplop Bekijk bericht
Ik zou zeggen : iedereen draagt thuis wat hij wil, voor de rest moet men de anderen respecteren en niet shockeren.
Ik vind het shockerend als mooie vrouwen kleding dragen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be