Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 6 september 2010, 18:00   #621
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
En uw vrouw verbieden om haar uiterlijk in het openbaar te tonen is niet bezitterig noch denigrerend voor een vrouw..?
Goeiemorgen knul..
je kan dat als bezitterig en denigrerend beschouwen, dat is uw mening, maar het omgekeerde is dat evenzeer ook. Zo uw ogen de kost geven op al dat vleselijk genot... hoe denigrerend is dat wel niet voor de meisjes en de vrouwen.

Maar nee, het één beschouw je als normaal en de andere als onderdrukking. 2 maten 2 gewichten?
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 18:00   #622
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
ja menneke, als je vrouw zich hoerig kleedt en gans vlaanderen (moslim als niet moslim) haar nakijkt, dan is dat uw probleem. Je moet haar dan niet als argument komen gebruiken in een maatschappelijk discussie. Beetje respect voor uw vrouw graag.
Helaba gast. Grote grove leugens ! Jij en alleen jij vind dat vlaamse vrouwen hoeren zijn. Jij en alleen jij zegt dat mijn vrouw een hoer is. Jij kan het niet slikken dat je steeds klem wordt gezet. De islam de meest onverdraagzame religies die er bestaan. Jij en alleen jij geeft de islam gelijk.
Ik heb geen probleem dat mijn vrouw wordt nagekeken. Het is een knappe. Waar ik een probleem mee heb zijn de woorden hoer of handtastelijkheden die alleen de moslims uitoefenen. Dus gast respect voor mijn vrouw en alle vrouwen die zich niet bedekken volgens de islam.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 18:01   #623
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Mag ik weten of je zelf moslim of streng religieus bent en of je 191 jaar oud bent ?
Het is een jonge salonsos of moslim die leeft zonder vrouw en kinderen.

Heeft hem zelf al geschreven.
Oud 6 september 2010, 18:01   #624
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Weet je wat ik mij laatst nog realiseerde...

deze ganse (non) discussie hier is alleen maar goed geweest voor mij om over de 4000 posts te gaan en nu voortaan minister president te zijn.

Oud 6 september 2010, 18:02   #625
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Je bent niet enkel hondsbrutaal maar nog oneerlijk ook, jij bent wel degelijk begonnen over thuis en hoerig kleden, wees een vent en laat jezelf daar dan ook op aanspreken door Grimbergen, zijn opmerking is meer dan terecht!
Dat is juist. Mercikes !
Oud 6 september 2010, 18:04   #626
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
waar kwaak je toch over, geit!

of

waar bleit je toch over, eend!
Wat een groof taalgebruik. Moest het door een rechts persoon worden geschreven zou het worden geknipt.
Oud 6 september 2010, 18:04   #627
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Het is een jonge salonsos of moslim die leeft zonder vrouw en kinderen.

Heeft hem zelf al geschreven.
ja idd ik heb zelf toegeven dat ik niet getrouwd ben en ook geen kinderen heb. Is dat dan zo'n doodzonde?

Ik snap niet waarom je je stoort aan het feit dat ik ongetrouwd en kinderloos ben.
Oud 6 september 2010, 18:05   #628
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat een groof taalgebruik. Moest het door een rechts persoon worden geschreven zou het worden geknipt.
ga anders kwaken ( of bleiten, zo je wil) bij de moderatie hé
Oud 6 september 2010, 18:07   #629
styllo_ben
Minister-President

Standaard

bende hypocrieten, al de ganse tijd laten jullie je zeer racistisch en denigrerend uit over moslims en allochonen, en dan noemen jullie mij de brutale omwille van de woorden geit en eend dat ik gebruikt hebt.

hypocrieten!
Oud 6 september 2010, 18:09   #630
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Tof, he, als volslagen onbekenden je vrouw een hoer noemen. Ik ken dat gevoel:

Jij zou nog geen normen en waarden herkennen als je erover zou struikelen.

Verder draagt h/zij natuurlijk wat h/zij wil. Iemand die beweert dat "onze" jonge meisjes zich niet meer uitdagend durven kleden uit angst voor "de Islam", moet dringend eens wat meer buitenkomen. Nooit eerder in de afgelopen 100 jaar was de mode zo bloot als deze zomer. Oh ja, en dat dragen wat je wil geldt natuurlijk eveneens voor hoofddoeken of dikke zwarte kousen, zoals gebruikelijk is bij de Antwerpse joden.
Jij en je vrouw alletwee plat op de buik desnoods met de benen in de lucht. Lieve hemel jij dacht toch niet met je benen open?????

Hoe kom je erbij? Wat een vieze gedachten. Eigenlijk ook wel grappig. Grappig hoe links steeds alles verdraait en er iets lelijks van probeert te maken.

Ik heb normen en waarden. Ik heb respect voor ieder. Behalve voor de volgelingen van de pedofeet. Die religie is walgelijk onverdraagzaam. Punt uit ! Gast ! Bah zulke vieze insinuaties bah ! Ga je mond spoelen met zeep.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 6 september 2010 om 18:10.
Oud 6 september 2010, 18:11   #631
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
ja idd ik heb zelf toegeven dat ik niet getrouwd ben en ook geen kinderen heb. Is dat dan zo'n doodzonde?

Ik snap niet waarom je je stoort aan het feit dat ik ongetrouwd en kinderloos ben.
Ik stoor me aan het feit dat je denkt te kunnen meepraten met een vader van 2 bedreigde kindjes door moslims. Je hebt geen kinderen zelfs geen vrouw. Braaf je mond houden ! je kent niets van de realiteit.
Oud 6 september 2010, 18:13   #632
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
ga anders kwaken ( of bleiten, zo je wil) bij de moderatie hé
Spijtig genoeg (en je weet het maar al te goed) gelden er andere regels voor rechts en links en moslim.
Oud 6 september 2010, 18:13   #633
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Sinds wanneer is kijken naar een 'natuurlijke' schoonheid ongemanierd ?..uit wat een preuts victoriaans tijdperk kom jij ?
http://forum.politics.be/showthread....18#post4873518
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 18:13   #634
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Moslims houden nochtans van cadeaus
Aha. Vandaar dus dat ze bovengemiddeld vaak ingeschreven staan bij, en een beroep doen op cadeauverstrekkende instanties zoals bijvoorbeeld OCMW's en interkoeltoerele soepsiedie-uitdelers.

(zo'n mooie voorzet precies op maat móést ik gewoon even inkoppen)
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 18:14   #635
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij en je vrouw alletwee plat op de buik desnoods met de benen in de lucht. Lieve hemel jij dacht toch niet met je benen open?????

Hoe kom je erbij? Wat een vieze gedachten. Eigenlijk ook wel grappig. Grappig hoe links steeds alles verdraait en er iets lelijks van probeert te maken.

Ik heb normen en waarden. Ik heb respect voor ieder. Behalve voor de volgelingen van de pedofeet. Die religie is walgelijk onverdraagzaam. Punt uit ! Gast ! Bah zulke vieze insinuaties bah ! Ga je mond spoelen met zeep.
Leuke poging, maar waarom zou je "in de lucht" met sterretjes schrijven als je er niks vettigs mee bedoelde? Bovendien zou je dan schrijven "in de ***"? Ten derde betekent de uitdrukking "met de beentjes in de lucht" helemaal niets. Ten slotte heb je in de daarop volgende discussie nooit over "in de lucht" gerept. Nu blijkt dat je anderen wil beschuldigen van iets waar je zelf schuldig aan bent, probeer je je eruit te kronkelen. Weinig verrassend, maar wel doorzichtig.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 18:14   #636
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Menig vlaamse man beziet zijn vrouw als een trofee en zou die haar ook het liefst tonen aan andere mannen. Vrouwen worden zo gedenigreerd tot lust objecten. Ik snap heel goed waarom dit echt niet kan in de moslim-koppen, zo uw vrouw vol trots tonen aan andere mannen.
Enorm jammer uiteraard maar wat wil je, de vrouw wordt nu eenmaal uitgebeeld/beschouwd als lustobject. En dan maar roepen dat moslimmannen totaal geen respect hebben voor vrouwen. Een moslimman die zn geloof serieus neemt leeft in harmonie met zn vrouw, niet met een lustobject waar heel de wereld van kan genieten.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 6 september 2010 om 18:16.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2010, 18:16   #637
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Aha. Vandaar dus dat ze bovengemiddeld vaak ingeschreven staan bij, en een beroep doen op cadeauverstrekkende instanties zoals bijvoorbeeld OCMW's en interkoeltoerele soepsiedie-uitdelers.

(zo'n mooie voorzet precies op maat móést ik gewoon even inkoppen)
Ik was inderdaad aan het wachten op deze reactie.

Lang geleden dat ik jou heb zien typen trouwens.
Oud 6 september 2010, 18:16   #638
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
bende hypocrieten, al de ganse tijd laten jullie je zeer racistisch en denigrerend uit over moslims en allochonen, en dan noemen jullie mij de brutale omwille van de woorden geit en eend dat ik gebruikt hebt.

hypocrieten!
Hypocriet ! Jij noemt mijn vrouw een hoer. Jij noemt alle vlaamse vrouwen een hoer als ze niet naar de normen van de islam zijn gekleed.

Ik ben niet racistisch ! De islam is een xenofobe , discriminerende en racistische religie. Die niet kan samenleven met andere culturen normen en waarden ! Het is mijn recht om dat aan de tand te voelen. Het is mijn recht te eisen van de politiek dat dit niet langer kan. Ieder heeft het recht zich veilig te voelen op straat en in de scholen ! Indien de islam dit niet toestaat dan moet de islam uit de maatschappij worden gezet.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 6 september 2010 om 18:16.
Oud 6 september 2010, 18:16   #639
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik stoor me aan het feit dat je denkt te kunnen meepraten met een vader van 2 bedreigde kindjes door moslims. Je hebt geen kinderen zelfs geen vrouw. Braaf je mond houden ! je kent niets van de realiteit.
ik heb dan wel geen vrouw en geen kinderen, maar ik heb wel een vriendin en heb altijd gewoond in buurten met veel allochtonen. onder andere in enkele brusselse wijken. Ik ken persoonlijk een massa Turken en Marokkanen. Ik praat men hen, en loop niet gillend weg als ik ze zie, zoals gij.

Ik weet dus heel goed waarover ik praat.

dat uw kinderen onplezant in aanvaring gekomen zijn met allochtonen, geeft jou het recht niet om te veralgemen en om je zo denigrerend uit te laten over een bevolkingsgroep en godsdienst.
Oud 6 september 2010, 18:17   #640
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
ik heb dan wel geen vrouw en geen kinderen, maar ik heb wel een vriendin en heb altijd gewoond in buurten met veel allochtonen. onder andere in enkele brusselse wijken. Ik ken persoonlijk een massa Turken en Marokkanen. Ik praat men hen, en loop niet gillend weg als ik ze zie, zoals gij.

Ik weet dus heel goed waarover ik praat.

dat uw kinderen onplezant in aanvaring gekomen zijn met allochtonen, geeft jou het recht niet om te veralgemen en om je zo denigrerend uit te laten over een bevolkingsgroep en godsdienst.
Jij hebt geen enkel recht om te veralgemenen. Het is niet dat in uw buurt ze zich kunnen gedragen dat ze allemaal zich kunnen gedragen !
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be