![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar nee, het één beschouw je als normaal en de andere als onderdrukking. 2 maten 2 gewichten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb geen probleem dat mijn vrouw wordt nagekeken. Het is een knappe. Waar ik een probleem mee heb zijn de woorden hoer of handtastelijkheden die alleen de moslims uitoefenen. Dus gast respect voor mijn vrouw en alle vrouwen die zich niet bedekken volgens de islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Minister-President
|
![]() Weet je wat ik mij laatst nog realiseerde...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() deze ganse (non) discussie hier is alleen maar goed geweest voor mij om over de 4000 posts te gaan en nu voortaan minister president te zijn. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik snap niet waarom je je stoort aan het feit dat ik ongetrouwd en kinderloos ben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Minister-President
|
![]() bende hypocrieten, al de ganse tijd laten jullie je zeer racistisch en denigrerend uit over moslims en allochonen, en dan noemen jullie mij de brutale omwille van de woorden geit en eend dat ik gebruikt hebt.
hypocrieten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoe kom je erbij? Wat een vieze gedachten. Eigenlijk ook wel grappig. Grappig hoe links steeds alles verdraait en er iets lelijks van probeert te maken. Ik heb normen en waarden. Ik heb respect voor ieder. Behalve voor de volgelingen van de pedofeet. Die religie is walgelijk onverdraagzaam. Punt uit ! Gast ! Bah zulke vieze insinuaties bah ! Ga je mond spoelen met zeep. Laatst gewijzigd door grimbergen : 6 september 2010 om 18:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Banneling
|
![]() Ik stoor me aan het feit dat je denkt te kunnen meepraten met een vader van 2 bedreigde kindjes door moslims. Je hebt geen kinderen zelfs geen vrouw. Braaf je mond houden ! je kent niets van de realiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Banneling
|
![]() Aha. Vandaar dus dat ze bovengemiddeld vaak ingeschreven staan bij, en een beroep doen op cadeauverstrekkende instanties zoals bijvoorbeeld OCMW's en interkoeltoerele soepsiedie-uitdelers.
(zo'n mooie voorzet precies op maat móést ik gewoon even inkoppen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | ||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 6 september 2010 om 18:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | ||
|
![]() Citaat:
Lang geleden dat ik jou heb zien typen trouwens.
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben niet racistisch ! De islam is een xenofobe , discriminerende en racistische religie. Die niet kan samenleven met andere culturen normen en waarden ! Het is mijn recht om dat aan de tand te voelen. Het is mijn recht te eisen van de politiek dat dit niet langer kan. Ieder heeft het recht zich veilig te voelen op straat en in de scholen ! Indien de islam dit niet toestaat dan moet de islam uit de maatschappij worden gezet. Laatst gewijzigd door grimbergen : 6 september 2010 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik weet dus heel goed waarover ik praat. dat uw kinderen onplezant in aanvaring gekomen zijn met allochtonen, geeft jou het recht niet om te veralgemen en om je zo denigrerend uit te laten over een bevolkingsgroep en godsdienst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |