![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is het terecht dat Kim Geybels is moeten opstappen als senator?(motivatie posten aub) | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
55 | 66,27% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
28 | 33,73% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De een door verjaring, de ander door te vluchten. Beide zorg(d)en ervoor dat er geen onderzoek kwam, enkel heeft Vangheluwe de 'malchance' dat hij nog leefde toen het uitkwam en er alsnog een onderzoek naar dat verjaard geval komt. Qua misdaad valt het drugsverhaal en kindermisbruik natuurlijk niet te vergelijken. Ik vergelijk dan ook de misdaad niet. Ik vergelijk de houding van de daders.
![]() |
![]() |
#622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k Ben toch tevreden dat voor wat die pedofiel betreft, voor de rest van zijn leven figuurlijk zijn werktuig van zijn misdaad als een garrote rond zijn nek hangt en hem sociaal wurgt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel al het feit dat ze na een regio reist waar drugs een zeer groot probleem vormen met iemand die reeds teogegeven had drugs te gebruiken, maakt haar verdacht en schuldig. In haar verklaring geeft ze zelfs toe dat ze bang was dat hij drugs ging kopen in Thailand. Daarnaast is het heel normaal dat zij haar mandaat en onschendbaarheid opgeeft om het gerecht zijn werk op een correcte manier te kunnen laten doen en het land niet opzadelt met een diplomatiek incident veroorzaakt door haar onverstandig gedrag. Ze heeft gegokt en verloren en moet daar gewoon de gevolgen van aanvaarden. Als de politie hier of ergens anders in de wereld een andere persoon betrad met drugs, word die ook direct ontslagen door zijn werkgever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaams Belangers zijn per definitie bekrompen. Je hebt net aangetoond dat deze uitspraak zeer coherent is aan de realiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() helemaal met je eens (ik zat ook al heel de tijd te vergelijken met het complete gebrek aan menselijkheid in de reactie, net als bij Danneels idd) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Europees Commissaris
|
![]() En er zijn geen getuigen van het drugsverhaal in Thailand?
![]() |
#629 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar zoals ik al zei ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Gouverneur
|
![]() Middenmoot?
Zoals in "niet marginaal"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb helemaal geen problemen met vrijheid, blijheid (integendeel). Maar vind dat iedereen zijn verantwoordelijkheid moet nemen, en moet instaan (ook financieel) voor zijn eige vrijheid, blijheid. En zolag die zo niet is, verkies ik toch een eerder konservatieve manier van werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu, om eerlijk te zijn: het Thailandverhaal was slechts een zoveelste blunder van de jongedame. Blijkbaar werkte ze de partijtop al een tijdje op de zenuwen. Maar ik blijf het tragisch vinden voor het mens. Een politieke carrière zomaar door je handen laten glippen. Om nog eens eerlijk te zijn: ze had er ook goed aan gedaan haar muil te houden en zich een tijdje op te sluiten. Ik denk dat ze, door de pers zo uitvoerig te woord te staan, zeker haar politiek doodvonnis heeft getekend.
![]() |
![]() |
#634 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Banneling
|
![]() zo te horen is er geen sprake van een 'impulsieve' beslissing..blijkbaar had men al maanden/weken in de mot dat er iets broeide tusssen die 2 waarbij deontologische (partij)regels werden geschonden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het enige wat de mensen die haar hun stem gegeven hebben haar kwalijk kunnen nemen is dat zij haar vriend een postje heeft gegeven. (Nu welke politieker heeft daar nog niet voor gezorgd?)
De rest zijn haar zaken; volgens mij gaat de nva zwaar in de fout, alsook kip imbo die in al haar deskundigheid een beetje over andermans relatie gaat oordelen; zomaar uit goesting zeker?
![]() |
#638 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 2 september 2010 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Banneling
|
![]() bij mij mag ze nog binnen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |